Skocz do zawartości

matmic

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia matmic

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

0

Reputacja

  1. Witam po raz pierwszy forumowiczów, Nie potrafię poradzić sobie z dość mocno frustrującym problemem z odbiorem TV w moim zestawie CP. Mianowicie, posiadam następujący zestaw: - EvoBox z konwerterem Inverto - zestaw Odu-Idu 200 - kabel z konwertera (złotego złącza) idzie do Odu, z Odu do routera w domu (około 25 metrów kabla), z routera do EvoBox Osiągane średnie wartości sygnału: - siła: 75% - jakość: 80% W większości czasu wszystko sprawuje się poprawnie, odbiór jest poprawny, bez zakłóceń, nagrywanie równoczesne kilku kanałów działa poprawnie, zestaw Odu-Idu nie zakłóca pracy TV. Jednakże co najmniej kilka razy dziennie, zmieniając kanał na dekoderze, wyświetla komunikat Brak sygnału i oczywiście obrazu jak i dźwięku nie ma. Wchodząc jednak w informacje o sygnale (czy to w diagnostyce, ustawieniach anteny czy po przytrzymaniu przycisku i) wartości sygnału są według mnie nadal poprawne: siła ponad 70%, jakość 80%, SNR 12.8 dB. Problem ten jest nie do rozwiązania: czasem muszę tak odczekać 5-30 minut i odbiór kanałów powraca, czasem pomaga przełączenie kanału +/- 1 i odbiór powraca. Czego już próbowałem: - poprawiałem/sprawdzałem wszystkie końcówki każdego odcinka kabla (wszystko jest ok) - korygowałem ustawienie kąta konwertera - nic to nie poprawia - kilkukrotnie przywracałem dekoder EvoBox do ustawień fabrycznych - nie to nie pomaga - wznawiałem odbiór sygnały satelitarnego w iCOK - nic to nie pomaga Proszę o pomoc, co mogę ewentualnie dalej sprawdzić/zrobić. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...