Jump to content

stomqx

Users
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About stomqx

  • Rank
    Niedoświadczony

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

57 profile views
  1. Zarobiłem złączki i przez 2 tygodnie spokój Dzięki!
  2. W swoim pierwszym poście podałem jakie mam parametry sygnału na konwerterze Unicable z Evoboxa... 12% było na konwerterze uniwersalnym na kanale Polsat HD, zaś na TVP1 wskazywało coś w okolicach 70% i na żadnym z dekoderów nie było problemów. Jak zarzucę konwerter unicable to dekodery dodatkowe "wariują"... Wiadomo, że Evobox stoi u mnie (hehe) a 5500s u rodziców i co jak co, ale TVP1 musi działac
  3. O złaczkach nie pomyślałem. Jak wrócę z pracy zarobie na nowo. Wcześniej mordowalem się z konwerterem unicable firmy optimum i było to samo. Na uniwersalnym quad nie było takich problemów choć w Evoboxie na Polsacie wskazywało 12% siły sygnału, ale nigdy nie szarpalo czy coś w tym stylu...
  4. Witam! Mam mały problem z 2 dekoderami 5500s. A mianowicie posiadam konwerter unicable od CP z dwoma dodatkowymi wyjsciami uniwersalnymi do których podłączone są te dekodery. Na Evoboxie podpiętym pod unicable wszystko śmiga a poziom sygnalu jest nastepujacy: https://ifotos.pl/z/qshexrq https://ifotos.pl/zobacz/201904261_qshexxr.jpg Zaś na dekoderach 5500s TVP 1 działa "jak chce". Raz jest, raz nie ma. W tym samym czasie na Evoboxie jest wszystko ok A na 5500s jest brak sygnału... Wcześniej na standardowym konwerterze quad poziom sygnału był o wiele niższy A nie bylo takich problemów. Gdzie może być przyczyna? To jest mój drugi konwerter unicable i te same problemy... Z góry dzieki
  5. Widzę, że przy aktualnej ofercie "Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD" nie ma czynszu za Evobox'a. Nie można zrezygnować, np ze Sport HD aby zachować brak czynszu? (Dla mnie jest to chora opłata, ponieważ mam ten dekoder od 2 msc po jego debiucie w CP) Przy wspomnianym wyżej pakiecie cena z MR wyniesie mnie 75 zł a na TV mogę maksymalnie przeznaczyć 60 zł.. (oczywiście przy umowie max 15 msc...)
  6. Witam! Do końca umowy zostało mi 6 msc z kawałkiem. Na dniach składam wypowiedzenie. Obecnie posiadam: Familijny MaxHD (30zł) + OTG (5zł) + Evobox (5zł) + Multiroom (2xHD5500s - 15 zł) co daje razem 55 zł. Jaką umowę mógłbym wyrwać z DUK? Obecna oferta jest dla mnie wystarczająca. Chciałbym zrezygnować jednak z On The Go, gdyż z niego nie korzystam i chciałbym pozbyć się tego czynszu...
  7. @swojadroga Tak, zmieniłem ustawienia Górnego oscylatora na podana przez Ciebie wartość. Wszystko działa tzn TVP2 HD i inne kanały. Na razie nic nie zauważyłem. Dziekuje Ci bardzo! @K63 Tak, mam dokładnie taki konwerter. Pozostaje kwestia wyłączania się TVP1 HD na dekoderze Multiroom... A może to wina dekodera?
  8. @swojadroga Nic to nie dało, problem nadal występuje Instalacja wyglada następująco: Każde z urządzeń podpięte jest osobnym kablem do konwertera. Evobox podpięty jest do Unicable. Ustawienia widoczne na zdjęciu, tzn wejście Sat1 i wybrany konwerter Inverto... (tu nie ma żadnych problemów). 2x HD5500s podpięte pod standardowe wyjścia w konwerterze (w ustawieniach wybrany konwerter uniwersalny i brak DiSEqC). TV - widoczne na zdjęciach.
  9. Odłączyłem całą "infrastrukturę" od internetu tj. antenę zewnętrzną, router i AP - dalej to samo. TVP1 HD na multiroom działa przez jakiś czas, następnie pada. Evobox - TVP1 HD: Evobox - TVP2 HD: Moduł NC+ - TVP1 HD: Moduł NC+ - TVP2 HD Multiroom HD5500s - TVP1 HD: A za kilka chwil: Nie wiem co robić... Już nie mam do tego siły...
  10. Nie, nie posiadam modemu LTE. Internet mam radiowy (5GHz) z anteną po drugiej stronie budynku od anteny satelitarnej i 10 m npt
  11. Witam! Mam problem, z którym od jakiegoś czasu nie mogę sobie poradzić. Zakupiłem konwerter Opticum Unicable LNB SCR 3 Legacy i mam problem z odbiorem kanałów. Moja instalacja wygląda następująco: - Evobox - Unicable - HD5500s - LNB - HD550s - LNB - Moduł NC+ - LNB Na Evobox podpiętym przez Unicable nie zauważyłem żadnych problemów z odbiorem, wszystko działa jak należy. Zasięg kształtuje się na poziomie siła-95, jakość-85. Na jednym z dekoderów HD5500s (z drugiego rzadko korzystam) występują problemy z odbiorem TVP1 HD czy Discovery HD. Programy po pewnym czasie oglądania przestają działać i pojawia się komunikat "brak sygnału". Po kilku minutach wszystko wraca do normy. Na module NC+ wpiętym bezpośrednio do tv nie ma TVP2 HD czy Polsat Viasat History HD. Jest tylko brak sygnału. Nie wiem co może być przyczyną takiego stanu, ponieważ antena ustawiona jest prawidłowo (na Evobox działa wszystko) i obstawiam uszkodzony konwerter. A może trzeba zmienić coś w ustawieniach? Parametry konwertera: Model: Unicable LNB SCR 3 Legacy SCR / Unicable LNB 1x wyjście SCR dla 4 odbiorników (SAT-SCR) 3x wyjście Legacy (dla 3 odbiorników standardowych) Kanał 1: 1210 MHz Kanał 2: 1420 MHz Kanał 3: 1680 MHz Kanał 4: 2040 MHz Współczynnik szumów: 0,1 dB Wzmocnienie: pow. 57 dB Pobór prądu: 300 mA Zakres temperatur: od -40 ° C do + 65 ° C Średnica LNB Ø 40mm Zgodność z HDTV i DVB-S2 Z góry dziękuję i pozdrawiam!
×
×
  • Create New...