Jump to content

lamers

Users
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Dobra

About lamers

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kabel jest spoko HDMI 2.1 więc tutaj nie powinno być problemu. Przejrzałem na szybko instrukcję obsługi od dekodera w PDF i nic nie wspominają o głębi palety kolorów, aczkolwiek na stronie operatora faktycznie reklamują jako 10bit. Dzwoniłeś do techników PC+ z zapytaniem o co kaman?
  2. Jaki masz kabel HDMI (w jakiej wersji) łączący TV z dekoderem, czy sprawdzałeś z innym kablem?
  3. Tak, NIE edytowałeś postu a moja odpowiedź "Jedno i drugie, nie napinaj się tak." NIE była odpowiedzią do tekstu o ślepocie i problemach z widzeniem 🤓 Idąc dalej powtarzam się i powtarzam raz jeszcze, czego zrozumieć nie możesz? ""Chodzi o to, że padają teksty od konsuli że "dla pakietu Comfort+ nie ma opcji na dekoder 4K za 0zł czy 5zł" a okazuje się że jednak jest. Rozgraniczmy zatem i ustalmy czy nie ma opcji dla pakietu Comfort+ czy nie ma opcji poniżej pewnej kwoty rachunku.""
  4. Dzięki za info, więc to kolejny przypadek że tekst "dla pakietu Comfort+ nie ma opcji na dekoder 4K za 0zł czy 5zł" to tekst z kapelusza przekazywany naiwnym. Jakie są widełki cenowe za poszczególne pakiety to jedno, natomiast pewne stwierdzenia jak widać można włożyć między bajki 😉
  5. Nie trzymasz ciśnienia, piszesz rzucając obrażające stwierdzenia a potem edytujesz posta bez konsekwencji zmieniając temat? Ty nie przeczytałeś mojego postu ze zrozumieniem.
  6. Jedno i drugie, nie napinaj się tak. Tak, widziałem, ja mam taniej za 22,50. Chodzi o to, że padają teksty od konsuli że "dla pakietu Comfort+ nie ma opcji na dekoder 4K za 0zł czy 5zł" a okazuje się że jednak jest. Rozgraniczmy zatem i ustalmy czy nie ma opcji dla pakietu Comfort+ czy nie ma opcji poniżej pewnej kwoty rachunku.
  7. "Prawie nierealne" staje się jak widać u poszczególnych forumowiczów faktem, koledze Kristoff przy pakiecie Comfort+ też zeszli z opłatą za dekoder do 5PLN a C+4K miał już za 0zł (info dwa posty wyżej). Paweł czy jesteś w stanie odnieść się na moje zapytanie kilka postów wyżej bazując na Twoim doświadczeniu, bo post pozostał bez odpowiedzi.
  8. Rozumiem, proponowali mi za 10zł. Czy Twoim zdaniem jest szansa żeby obejść opłatę za dekoder 4K wraz z programem C+4K przy moich pakietach i cenach np. rozszerzając ofertę o dodatkowe programy i czy np. rozszerzenie do Extra+ jest możliwe w moim przypadku tak, jak oferują niektórym za 10zł czyli za 32,50zł, proponowali mi pakiet Extra+ za 44,90zł. Szczerze, pakiet Extra+ nie jest mi potrzebny ale przy nim jest opcja otrzymania dekodera za 0zł. Wolałbym mając już płacić więcej dokupić sobie jakieś inne programy typu H1/H2 bądź Filmboxy etc.
  9. Tak mi przedstawiano ofertę w każdym razie +10zł za całość C+4K z dekoderem. Tak, mam dokładnie jak napisałeś Comfort 22,50zł, C+(10) za 25zł i pakiet HBO z GO za 20zł. Rozumiem, że chciałeś napisać w innej kolejności tzn. że jest prawie nierealne otrzymać za 10zł a co dopiero za 5zł. No to prawie nierealne za 10zł proponowali mi już. Wiem, że tak się raczej nie da, bo choć nie zależy mi na Extra+ to chętnie wziąłbym dopełnienie do Extra+ za 10zł i wtedy C+4K z dekoderem za 0zł. Extra + oferowali mi za 44,90 i reszta bez zmian, wtedy całość na 89,90 i to co chcę za 0zł. Co to znaczy że miałem gołego Cameleona? Dekoder mam WiFi PremiumBoxa, nie mam MR.
  10. Ja podobnie jak Ty złożyłem rezygnację i też mam umowę do końca marca. Po złożeniu rezygnacji dzwonili do mnie raz kilka dni po złożeniu rezygnacji. Oferta była słaba i chcieli opłatę dzierżawy za dekoder 4K. Powiedziałem, że nie zamierzam płacić za dekoder 4K, natomiast jestem nim zainteresowany wraz z programem C+4K jako elementami zachęcającymi do przedłużenia umowy na kolejne 2 lata i dopełnieniem obecnego pakietu C+(10). Pani powiedziała że nie ma takiej opcji za 0zł przy moich obecnych maksymalnie niskich cenach tzn. Comfort+ z C+(10) i 3x HBO z HBO GO za 67,50zł obecnie. Ja powtórzyłem, że nie zamierzam płacić 10zł za dekoder i podziękowałem za rozmowę. Od tego czasu do mnie już też nie dzwonią. C+4K miał niby być za 0zł a dekoder 4K za 10zł, wcześniej (przed złożeniem rezygnacji) dzwonili z ofertą 5zł za C+4K i 5zł za dekoder 4K co było w pewnym sensie korzystniejsze bo jak zaczniesz już płacić za dekoder to będziesz płacił z każdą kolejną umową. Lepiej ostatecznie płacić 5zł niż 10zł za dekoder, a jeszcze lepiej dobrać coś programowo i wiedzieć za co się płaci niż bulić operatorowi za dekoder, czego wcześniej nigdy nie robiłem i robić nie zamierzam. Zobaczymy, jeszcze miesiąc ponad został, jak im zależy zadzwonią
  11. Na Twoim miejscu pojechałbym do drugiego punktu obsługi klienta, a jak nie to do kolejnego do skutku. Sam dowiadywałem się telefonicznie u siebie w mieście w POK czy jak przedłużę umowę przez telefon z wymianą na dekoder 4K to czy wyda mi UTCA z Netflixem, jeśli biorę pakiet bez Netflixa bo mam już swój. Facet powiedział że ma jeden i drugi rodzaj dekoderów i bez problemu może dać mi UTCA. Tylko że ja chcę ten dekoder (tak szczerze) nie ze względu na Natflixa, czytałem że te od Technicolora mają lepszy soft i nie mulą jak ADB, nie mają też problemu z przewijaniem. Generalnie jak ktoś bierze dekoder 4K pod Netflixa to zakładam, że ma TV Smart w którym jest już Netflix. Ja np. mam od niedawna OLEDa od LG C9 65" i korzystam z Netflixa wbudowanego w TV, puszczam sygnał HDMI 2.1 eARC do aplitunera DENONa z Dolby Atmos i cieszę się lepszym dźwiękiem w niektórych produkcjach na Netflix. Dekoder Technicolora ani ADB nie oferuje przecież obsługi Dolby Atmos.
  12. Rozumiem, tak jak napisał Paweł nie orientuję się w tym temacie. Wiem, tyle że są wejścia CI Taki moduł pewnie zbyt drogi nie jest, kwestia jak funkcjonalność moduł vs dekoder.
  13. Czekaj, czekaj. Od całkiem niedawna mam LG C9 ale nie orientowałem się odnośnie modułu, czyli co kartę z dekodera możesz wrzucić do TV czy musi być nowa karta bo ta obecna jest sparowana z dekoderem? Możesz mi napisać na priv żeby nie zaśmiecać wątku. Co masz na myśli dokładnie ze zmianą forum w kwestii "rozbudowanych" opcji?
  14. Czy moduł CI dostałeś teraz od operatora, jaki jest koszt aktywacji i dzierżawy? Generalnie to w sumie też wolałbym mieć moduł niż nic nie wnoszące pudło "pod TV", szczególnie że nowy UltraBox 4K bez wyświetlacza. W takim przypadku wadą jest jednak brak możliwości nagrywania kilku programów, bo jeden można pewnie bez problemu nagrywać za pomocą TV jak podłączy się dysk zewnętrzny. Jeśli są jakieś inne opcje będę wdzięczny za krótkie info. Moim zdaniem przy takim pakiecie dekoder 4K za 0zł bez dyskusji, składaj wypowiedzenie i zmieni się z 10zł na 0zł, nawet spróbowałbym ugrać to dzwoniąc do nich bez składania wypowiedzenia jeśli walczysz tylko o koszt opłaty za dekoder.
  15. Paweł, konkludując, kolega moim zdaniem napisał o kablach HDMI w kontekście że warto kupować takie certyfikowane, dał linki. Tutaj go popieram. Dalej napisał że są "lepsze kolory obrazu" cóż tutaj może trochę popłynął a może NIE, zależy co faktycznie porównywał i co widział. Pisał o tym że stary kilkuletni kabel Vivanco działa z dekoderem 4K a "jakiś" dwuletni nie. Nie przekreślam że na dłuższym bardzo słabej jakości kablu HDMI sygnał z dekodera 4K może mieć widoczny gołym okiem gorszy obraz na porządnym TV, co za tym idzie gorszej jakości sygnał może mieć także moim zdaniem minimalne różnice w nasyceniu kolorów, ludzkie oko to odczyta, nie każdy mózg to przetrawi i zauważy... różnice są na tyle minimalne że nie każdy to zauważy, co też kolega napisał. Ty poprosiłeś go o to żeby Ci to udowodnił na zdjęciach... no sorry, ale tutaj moim zdaniem mocno popłynąłeś bo tak marginalne różnice przekazać na zdjęciach (jeszcze robionych telefonem) to tak jak na oko odróżnić czubatą łyżkę stołową kawy która jest cieższa o 2mg. Wspominał o kablach certyfikowanych za 100zł więc chyba niczym nadzwyczajnym w dobie jakości 4K i wydatkiem rzędu 6000 - 14000 tysięcy PLN (w zależności od wielkości 55"-65") za porządny TV klasy premium. Chyba wszystko zostało wyjaśnione?
×
×
  • Create New...