Jump to content

lamers

Users
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutralna

About lamers

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na Twoim miejscu pojechałbym do drugiego punktu obsługi klienta, a jak nie to do kolejnego do skutku. Sam dowiadywałem się telefonicznie u siebie w mieście w POK czy jak przedłużę umowę przez telefon z wymianą na dekoder 4K to czy wyda mi UTCA z Netflixem, jeśli biorę pakiet bez Netflixa bo mam już swój. Facet powiedział że ma jeden i drugi rodzaj dekoderów i bez problemu może dać mi UTCA. Tylko że ja chcę ten dekoder (tak szczerze) nie ze względu na Natflixa, czytałem że te od Technicolora mają lepszy soft i nie mulą jak ADB, nie mają też problemu z przewijaniem. Generalnie jak ktoś bierze dekoder 4K pod Netflixa to zakładam, że ma TV Smart w którym jest już Netflix. Ja np. mam od niedawna OLEDa od LG C9 65" i korzystam z Netflixa wbudowanego w TV, puszczam sygnał HDMI 2.1 eARC do aplitunera DENONa z Dolby Atmos i cieszę się lepszym dźwiękiem w niektórych produkcjach na Netflix. Dekoder Technicolora ani ADB nie oferuje przecież obsługi Dolby Atmos.
  2. Rozumiem, tak jak napisał Paweł nie orientuję się w tym temacie. Wiem, tyle że są wejścia CI Taki moduł pewnie zbyt drogi nie jest, kwestia jak funkcjonalność moduł vs dekoder.
  3. Czekaj, czekaj. Od całkiem niedawna mam LG C9 ale nie orientowałem się odnośnie modułu, czyli co kartę z dekodera możesz wrzucić do TV czy musi być nowa karta bo ta obecna jest sparowana z dekoderem? Możesz mi napisać na priv żeby nie zaśmiecać wątku. Co masz na myśli dokładnie ze zmianą forum w kwestii "rozbudowanych" opcji?
  4. Czy moduł CI dostałeś teraz od operatora, jaki jest koszt aktywacji i dzierżawy? Generalnie to w sumie też wolałbym mieć moduł niż nic nie wnoszące pudło "pod TV", szczególnie że nowy UltraBox 4K bez wyświetlacza. W takim przypadku wadą jest jednak brak możliwości nagrywania kilku programów, bo jeden można pewnie bez problemu nagrywać za pomocą TV jak podłączy się dysk zewnętrzny. Jeśli są jakieś inne opcje będę wdzięczny za krótkie info. Moim zdaniem przy takim pakiecie dekoder 4K za 0zł bez dyskusji, składaj wypowiedzenie i zmieni się z 10zł na 0zł, nawet spróbowałbym ugrać to dzwoniąc do nich bez składania wypowiedzenia jeśli walczysz tylko o koszt opłaty za dekoder.
  5. Paweł, konkludując, kolega moim zdaniem napisał o kablach HDMI w kontekście że warto kupować takie certyfikowane, dał linki. Tutaj go popieram. Dalej napisał że są "lepsze kolory obrazu" cóż tutaj może trochę popłynął a może NIE, zależy co faktycznie porównywał i co widział. Pisał o tym że stary kilkuletni kabel Vivanco działa z dekoderem 4K a "jakiś" dwuletni nie. Nie przekreślam że na dłuższym bardzo słabej jakości kablu HDMI sygnał z dekodera 4K może mieć widoczny gołym okiem gorszy obraz na porządnym TV, co za tym idzie gorszej jakości sygnał może mieć także moim zdaniem minimalne różnice w nasyceniu kolorów, ludzkie oko to odczyta, nie każdy mózg to przetrawi i zauważy... różnice są na tyle minimalne że nie każdy to zauważy, co też kolega napisał. Ty poprosiłeś go o to żeby Ci to udowodnił na zdjęciach... no sorry, ale tutaj moim zdaniem mocno popłynąłeś bo tak marginalne różnice przekazać na zdjęciach (jeszcze robionych telefonem) to tak jak na oko odróżnić czubatą łyżkę stołową kawy która jest cieższa o 2mg. Wspominał o kablach certyfikowanych za 100zł więc chyba niczym nadzwyczajnym w dobie jakości 4K i wydatkiem rzędu 6000 - 14000 tysięcy PLN (w zależności od wielkości 55"-65") za porządny TV klasy premium. Chyba wszystko zostało wyjaśnione?
  6. Nie interpretujesz poprawnie czytając moje wypowiedzi, pisząc Twojej i drugi raz TWOIM LG podkreśliłem przykład podany przez Ciebie. Nie brnijmy już w ocenianie zdjęć robionych komórką 😉 bo wciąniesz mnie z błota w muł. Koniec tematu z mojej strony. Poczytaj artykuł z linka którego podałem to otworzy trochę umysł na kable. Kolorowych snów, nasyconych wedle upodobania. Nie wtrącaj się między wódkę a zakąskę jak nie masz nic sensownego do powiedzenia. Przed chwilą trollowałeś kilkrotnie w kwestii kabli więc jak chcesz odnieść się merytorycznie do artykułu bądź tego co napisałem to próbuj sił.
  7. Dziękuje za odpowiedź, ceny za dodatkowe pakiety (MY PRIME i FILMBOX) oferują mi takie same jak płacę obecnie. Słabe jest to że DUK daje taką samą ofertę jak konsultant na infolinii. OK, jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
  8. Na razie to Ty odpływasz od tematu, a zaczynasz wręcz brodzić w błocie kolego. Czytałem uważnie, także o Twojej 9 letniej plaźmie, dałem przykład porównania jakości 4K vs FHD nie bazując na TWOIM LG. Dlaczego brodzisz w błocie? Otóż jeśli miałbyś jakiekolwiek pojęcie o fotografii to nie pisałbyś, że zobaczysz znaczącą różnicę w obrazie TV na zdjęciach zrobionych komórką 😁🤓 szczególnie odnosząc się do stwierdzenia w mojej wypowiedzi iż taką różnicę zobaczy na żywo mniejszość (3 z 10) niż większość ludzi. Zdjęcia ekranu TV lub monitora zrobione dobrą lustrzanką bądź bezlusterkowcem, nie mówiąc o komórce (sic!) nie wniosą nic oprócz złudzeń tego co będziesz oglądał na zdjęciach. Serio uważasz że na zdjęciach zrobionych komórką zobaczysz szeroki gamut kolorów i płynne przejścia tonalne oraz różnice w nasyceniu poszczególnych składowych kolorów? Słyszałeś o interferencjach obrazu, masz pojęcie jak duże błędy i przekłamania generuje aparat rejestrując takie zdjęcia, różnice balansu bieli i temperatury barwowej otoczenia... nie musisz odpowiadać bo to wynika już z Twojej odpowiedzi. To wątek o dekoderze i zaczyna robić się zupełnie nie na temat, nie pogrążaj się dalej i głębiej 😉 Aha, jak Ty robiłeś komórką zdjęcia ustawień swojej 9 letniej plazmy to ja robiłem zdjęcia fajnych modelek i pracowałem z kolorem na szerokogamutowych monitorach EIZO 🤓
  9. Witam, mam pytanie. Po złożeniu rezygnacji telefon z DUK z ofertą taką samą jaką oferował wcześniej konsultant na infolinii. Pani twierdzi że lepsze oferty ma tylko w niższych pakietach, jeśli się tyczy opcji TV Max + szybki net i telefon stacjonarny Max to propozycje są wprost z Twojej tabelki. Na razie podziękowaniem za ofertę. Czy faktycznie DUK nie oferuje nic więcej, czy to tylko gra psychologiczna i próbują być nieugięci? Za ile można ugrać TV Horizon MAX z nagrywarką, minuty do wszystkich MAX, net 1000Mb + posiadane pakiety FILMBOX i UPC PRIME za które płacę obecnie po 5zł za każdy. Za wspomniane pakiety z internetem PowerFiber 250Mbit płaciłem razem za całość 122,98zł a po przejściu na czas nieokreślony mam za 127,98zł. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
  10. I tak i nie Kilku ekspertów od teorii 0-1 zjechało kolegę @erytho że wypisuje farmazony. Nie będę go bronił, ale gość ma swoje racje. Kto czytał na ten temat trochę więcej niż podstawową (oczywiście prawdziwą) teorię, wyciągnie wnioski. To że kabel wysyła sygnał cyfrowo nie oznacza że nie może on się zachowywać "analogowo" wprowadzając zakłócenia obrazu w różnej postaci w przypadku bardzo słabej jakości kabla. Szybciej te różnice zobaczy osoba na TV Premium klasy OLED w 4K niż osoba na 8 letnim TV FullHD średniej jakości. Na jakość kabla HDMI ma duży wpływ jego wykonanie tzn. przede wszystkim odpowiednie ekranowanie, użyte materiały oraz jego długość. Wiadomo powszechnie że każda kolejna wersja standardu HDMI oferuje różne nowe opcje poza przepustowością kabla która zwiększa się w każdej kolejnej specyfikacji i która np. w wersjach 2.0 vs 2.1 zmieniła się z 18Gbps do 48Gbps m. in. żeby móc przesyłać np. eARC nieskompresowany sygnał Dolby Atmos, lub obsłużyć np. 4k w 120Hz (PS5 już w tym roku). Nie twierdzę że kable HDMI za 200zł będą lepsze od tych za 100zł, tani kabel bez certyfikacji może sobie po prostu nie poradzić z przesyłem sygnału o konkretnej specyfikacji na dłuższą odległość, może wprowadzać błędy/artefakty sygnału etc. Proponuję przeczytać np. ten artykuł: https://hdtvpolska.com/wplyw-kabla-hdmi-na-jakosc-obrazu-jednoznaczne-wyjasnienie/?showfull=1 @Pawel Nawet gdyby takowa była widoczna dla 3 osób z 10 to liczysz na to, że zobaczysz to na zdjęciu zrobionym nawet porządnym aparatem w optymalnych warunkach? 😉 Wyczuwam tutaj mocny trolling 🤓 albo brak wiedzy na temat fotografii. Peace! Aha, jakiś kolega napisał wcześniej o ślepych testach kabli audiofilów. Ja czytałem o tym że niektórzy twierdzą iż warto kupić podkładki pod kable do kolumn wykonane z kawałka sklejki z trzema drewnianymi kółkami po 700zł za 2szt. tłumiące ich drgania a co za tym idzie lepszy przesył dźwięku. Audiofilia to bagno... które wciąga 😉
  11. Nie byłem, poszukam. Dziękuje.
  12. Witam Obecnie mam: - pakiet Horizon Select z nagrywarką i upgrade do Max + Horizon GO, - internet Fiber Power 250Mb/s, - telefon minuty do wszystkich MAX, - pakiet MY PRIME - pakiet FILMBOX Za to wszystko płaciłem 122,98zł, od stycznia umowa przeszła na czas nieokreślony i wczoraj dzwonił konsultant z informacją że teraz będę płacił za to 127zł lub ma dla mnie następujące propozycje: To co mam w pakiecie TV i telefon obecnie + internet 500Mb/s za 114,90zł lub To co mam w pakiecie TV i telefon obecnie + internet 1Gb/s za 134,90zł Czy to dobra oferta cenowa, czy można coś ugrać z DUK składając rezygnację? Dodam, że obecny pakiet dostałem w tej cenie dwa lata temu z DUK właśnie po złożeniu rezygnacji. Ogólnie bardziej skłaniam się do pakietu internetowego 1Gb/s bo ponoć nowy router z lepszym zasięgiem niż Connect Box. Przeczytałem ostatnie 5 stron wątku ale nic podobnego nie znalazłem. W ofertach z linku (plik Excel) który ktoś dodał nie widzę cen za internet 1Gb/s. Będę serdecznie wdzięczny za porady kogoś będącego w temacie. Pozdrawiam serdecznie forumowiczów.
  13. Witam, do tej pory dostawałem SMSy o treści jak poniżej z numeru warszawskiego: https://files.fm/u/25fn5f5d Wczoraj złożona rezygnacja, a dzisiaj telefon z numeru jak poniżej (nieodebrany) a następnie wiadomość o treści jak poniżej z naciskiem na słowo "pilny"... Czy numery z DUK klasyfikują się w jakiś sposób? https://files.fm/u/sbshb9yr Jak im zależy będą dzwonić. Poczekam cierpliwie. Żona mówi żeby ich olać bo i tak mamy co oglądać 😉
  14. Z tego co czytałem to przez jakiś czas dysk będzie Ci rzęził bo dekoder ściąga jakieś kolekcje na twardziela żeby później szybciej chodziło.
  15. Otóż to... my też nie wiemy. Chodzi o to żeby pewnego dnia operator nie obudził się z przysłowiową ręką w nocniku. Ja rozumiem, że zadaniem jest konsultanta od przedłużania umowy jest znalezienie łosia któremu da się sprzedać jak najmniej za jak najwięcej, ALE jak łoś wie o co kaman, to nie można go kłamać w żywe oczy i wciskać mu kity. Nie idźcie tą drogą... PC+
×
×
  • Create New...