Jump to content

sebastian.wifi

Users
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About sebastian.wifi

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, trzy miesiące temu podpisałem przedłużenie umowy w Vectra. Jednym z moich warunków przedłużenia umowy była wymiana starego dekodera 3830CD na coś nowszego. Stary dekoder trochę przymulał. Niestety chyba zrobiłem błąd, bo dostałem nowy 4730CDX, który zamula 5 razy bardziej niż ten stary. W drugim pokoju mam 2 letni Arris 4120 i śmiga jak szalony. O co chodzi? Mam jakiś uszkodzony czy wszystkie 4730CDX tak zamulają? Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  2. Witajcie, Dostałem dziś następującą ofertę na przedłużenie: Telewizja Super Film&Sport (w tym HBO GO); Internet 100/10; Multiroom (2 X dekoder HD z nagrywarką HDD); Umowa na 24 miesiące; Za 119 zł miesięcznie* * - 97 zł przez pierwsze 4 miesiące, pozostałe 20 miesięcy 119 zł. Finalnie daje to 115 zł miesięcznie. Co sądzicie?
  3. Chcę złożyć wypowiedzenie w Vectrze w celu ugrania lepszych warunków przy nowej umowie. Mam jednak od zawsze odznaczone wszystkie zgody na marketing. Co w takim wypadku? Odłączą mnie czy mimo wszystko będzie jakiś kontakt z ich strony dotyczący nowej oferty? Miał ktoś posobną sytuację? Z góry dziękuję za informację.
  4. Witajcie po prawie dwu letniej przerwie 30 kwietnia dobiega koniec mojej 2 letniej umowy. Łącznie jestem z nimi związany 6 lat. Obecnie posiadam poniższy pakiet w cenie 94,90 zł miesięcznie. Telewizja Multiroom 2.0 - Drugie STB (2 dekodery z dyskami HDD) Sport na Ostro Złoty DTV Internet Sto Mb WiFi Telefonia Komórkowa MVNO Voice - Plan Internet Mobilny 1 GB (od 2 lat nawet nie wyjąłem tej kary sim z opakowania ) Proszę doświadczonych użytkowników forum o informację jak najlepiej rozegrać teraz temat aby dostać korzystne warunki na kolejnej umowie? Czy przedstawienie wypowiedzenia umowy coś wniesie? Z kim rozmawiać? Będę wdzięczny za cenne rady Dodatkowo czy orientujecie się czy da się przełożyć umowę pomniejszając pakiet usług? Zastanawiam się z przejściem z TV na niższy pakiet, ponieważ na co dzień i tak oglądam głównie Netflix i HBO Go więc nawet ten Złoty to dla mnie zbyt wiele, ponieważ i tak nic tam nie ma Wszelkie porady mile widziane, z góry dziękuję.
×
×
  • Create New...