Jump to content

Euronymous

Users
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralna

About Euronymous

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Jeśli do końca marca nie zmieni się polityka nc+, to nie dadzą Ci modułu w ramach obecnej umowy. Zastanawiałem się, czy, jeśli skończy się moja umowa, nc+ w końcu pozwoli mi odbierać tv przez moduł, ale nawet po zakończeniu okresu wypowiedzenia, gdy dzwonili do mnie i pytali, czy jeszcze jakoś możliwe będzie przedłużenie przeze mnie umowy, odpowiedziałem (podobnie jak podczas rozmów w okresie wypowiedzenia), że jak najbardziej - poproszę o moduł. Na co konsultant - a to nic z tego, proszę zwrócić sprzęt i do widzenia.
  2. Moja umowa jest bezterminowa. Wypowiedziałem ją i czekam na zakończenie. Telefony z nc+ pojawiają się non- stop, a ja grzecznie za każdym razem tłumaczę - proszę o moduł, oddam Państwu dekoder, przedłużamy umowę. Cały czas jest nie, nie i nie. No to jeśli lepsza jest strata klienta, który chyba aż tak o wiele nie prosi (tym bardziej że moduł dostaje każdy nowy klient "z ulicy"), to ja nie mam więcej pytań.
  3. Mi również nie chcą dać modułu. Wypowiedziałem umowę i powiedziałem, że przedłużę tylko, jeśli dostanę cam, ale odpowiedź nc+ jest taka, że system nie pozwala i takie tam. Zatem wolą stracić klienta niż przedłużyć z nim umowę, wymieniając mu dekoder na moduł bądź po prostu go dając. Bardzo rozsądne.
×
×
  • Create New...