xut2zs Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Przywróć ust. fabryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 W dniu 5.10.2019 o 14:24, czytnik napisał: Mój dekoder HD 7000 nie chce sam aktualizować epg, muszę wyłączyć go z prądu na chwile i po ponownym włączeniu dopiero pobiera aktualizację. W ustawieniach mam ustawione na włączona. Czy przywróciłeś ustawiania fabryczne, jak zasugerował xut2zs? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Po przywróceniu ustawień fabrycznych jak na razie jest dobrze. A szkoda bo mam go już 4 lata i chciałbym go wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekgd Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Witam, mam pytanie odnośnie PVR 7000. Jak wam się sprawuje ten dekoder? Umowę podpisałem 2 miesiące temu, otrzymałem dekoder który raz dziennie przynajmniej się zawieszał. Dziś wymieniłem go w punkcie na niby sprawny , z tym że ten to się już nawet uruchomić nie chce, tylko zawiesza się na napisie "cyfrowy polsat" na wyświetlaczu dekodera. Jest w ofercie cp jakiś dekoder, który się nie zawiesza ? może być starszy, gorszy, byleby wyświetlał obraz. Co mogę zrobić w takim przypadku, wymieniać te dekodery do oporu, czy można go wymienić np na inny model ? Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Do kiedy obowiązuje Twoja umowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Dekoder PVR7000 ma problemy z niskimi częstotliwościami z zakresu pol. H. Pomimo dobrego sygnału tnie np. Kino Polska, Filmbox Premium. Sugeruję wymianę np. na model 5500 lub coś nowszego np. evobox-y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekgd Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Jest jakiś sposób żeby go wymienić w czasie trwania umowy ? Aneks do umowy itp ? Niestety 22 miesiące mi jeszcze zostały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Obawiam się, że będziesz się z tym modelem męczył przez ten czas. Oczywiście usterkowo Ci go wymienią, ale na ten sam model. Żeby wiedzieć na 100% niech wypowie się użytkownik Specjalista Cyfrowy Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 (edytowane) @Marekgd 2 miesiące temu podpisałeś umowę z tym dekoderem czy aneks ? Piszesz że go otrzymałeś, a do nowych umów go nie dają. Edytowane 10 Października 2019 przez maks27 Literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekgd Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 A przepraszam za pomyłkę , całkowicie nową umowę podpisałem 25.07.2019 wiec ciut dłużej już trwa. Ale i wtedy otrzymanie tego dekodera nie było dla mnie problemem. Dzisiaj rano po włączeniu do prądu zaczął się aktualizować, ale nadal się nie uruchamia. Może przy kolejnej wymianie trafie na sprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 64 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 (edytowane) 44 minuty temu, Marekgd napisał: ,,,,. Dzisiaj rano po włączeniu do prądu zaczął się aktualizować, ale nadal się nie uruchamia. Może przy kolejnej wymianie trafie na sprawny A czy ty jesteś pewien że twoja instalacja antenowa jest w porządku bo takie objawy mogły by sugerować że np przy wietrze przestawiła ci się antena, Może by wartało to jakoś sprawdzić np pożyczyć od znajomego jakiś odbiornik i go podłączyć. A czy ty sprawdzałeś ten odbiornik w punkcie polsatu przy wymianie? Sugerował bym ci przy wymianie sprawdzić czy chodzi u nich . Edytowane 10 Października 2019 przez Adam 64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 1 godzinę temu, Marekgd napisał: A przepraszam za pomyłkę , całkowicie nową umowę podpisałem 25.07.2019 wiec ciut dłużej już trwa. Ale i wtedy otrzymanie tego dekodera nie było dla mnie problemem. Dzisiaj rano po włączeniu do prądu zaczął się aktualizować, ale nadal się nie uruchamia. Może przy kolejnej wymianie trafie na sprawny Wymiana urządzenia wraz z podpisaniem aneksu będzie możliwa najwcześniej 16 miesięcy przed zakończeniem umowy. Jeśli udasz się do punktu, konsultant dokona diagnostyki i w przypadku usterki zostanie zrealizowana wymiany na nowy sprzęt. Jednak przed wizytą zalecam skorzystanie z sugestii, którą podał Adam 64. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekgd Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Co do instalacji antenowej, to nie ma tu zarzutu. Jest to antena zbiorcza, na dekoderze z telewizji na kartę z konkurencyjnej platformy nie ma zarzutów co do odbioru, siły i jakości sygnału. A ten wadliwy dekoder po podłączeniu do prądu wygląda tak https://imagizer.imageshack.com/img924/9075/FA4JQ8.jpg i nie wyświetla żadnego obrazu w tv. Przy wymianie dekoder nie był sprawdzany, pan wziął poprzedni, wydał obecny i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 W takim razie należy udać się ponownie do najbliższego salonu, pracownik powinien przeprowadzić diagnostykę. Jeśli po wykonaniu tej czynności utrudnienia nadal będą występowały, proszę o ponowny kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 20 godzin temu, Marekgd napisał: Jest jakiś sposób żeby go wymienić w czasie trwania umowy ? Aneks do umowy itp ? Niestety 22 miesiące mi jeszcze zostały. Nie wiem jaki masz pakiet, ale na razie jesteś ugotowany, ale być może pojawi się pewna furtka: jeśli któryś z tych masz gwarantowany to wypowiesz uowę i dostaniesz co będziesz chciał z nowym dekoderem włącznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonus14 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Cześć wszystkim. Mam pytanie - czy u Was również są problemy z przycinkami obrazu na kanałach z transpondera gdzie są np KINO POLSKA? Dodam że jakość i siła sygnału oscyluje w granicach 60_65.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 https://forum.satkurier.pl/index.php?/topic/12820-Dekoder-PVR-7000&do=findComment&comment=1498103 Kilka postów wyżej #1906 o tym pisałem. Oczywiście Polsat będzie winił twoją instalacje, jak zawsze. A ten feler dekodera 7000 jest już znany od kilku lat i nic z tym nie robią. Mało tego, mieli go nie wydawać a jednak wydają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonus14 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Pomarzyć by wymienić bez co miesięcznego czynszu na Evobox PVR... W trakcie umowy. Ostatnio chciałem ale przy abo za 70 zł nadal forsują czynsz 5PLN/m_c plus aktywacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Sugeruję by na przyszłość przeliczyć czy nie opłaca się nieco podnieść abo by raz na zawsze pozbyć się tego garba, w ogólnym rozrachunku i tak wyjdzie na + ... z czasem może nawet i 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) 22 godziny temu, Marekgd napisał: A przepraszam za pomyłkę , całkowicie nową umowę podpisałem 25.07.2019 wiec ciut dłużej już trwa. Ale i wtedy otrzymanie tego dekodera nie było dla mnie problemem. Dzisiaj rano po włączeniu do prądu zaczął się aktualizować, ale nadal się nie uruchamia. Może przy kolejnej wymianie trafie na sprawny To był aneks umowy czy nowa umowa, bo podobno do nowych umów nie dają tego dekodera? Edytowane 11 Października 2019 przez lokietek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 16 godzin temu, jonus14 napisał: Cześć wszystkim. Mam pytanie - czy u Was również są problemy z przycinkami obrazu na kanałach z transpondera gdzie są np KINO POLSKA? Dodam że jakość i siła sygnału oscyluje w granicach 60_65.. Ja u siebie nie zaobserwowałem żeby kanał się przycinał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekgd Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 2 godziny temu, lokietek napisał: To był aneks umowy czy nowa umowa, bo podobno do nowych umów nie dają tego dekodera? To była nowa umowa. Byłem dziś ze sprzętem w punkcie, pan podłączył go do swojej instalacji, i o dziwo zaczął działać. U mnie też już działa bez zarzutu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) 43 minuty temu, Jakub471 napisał: Ja u siebie nie zaobserwowałem żeby kanał się przycinał. A może Pan włączyć np TVP Sport Hd na minutę i sprawdzić? Na Kino Polska problem może nie zawsze występować. I czy ma Pan PVR HD 7000. My na szczęście już przedłużyliśmy umowę i wymieniliśmy na Evobox PVR. 17 minut temu, Marekgd napisał: To była nowa umowa. Byłem dziś ze sprzętem w punkcie, pan podłączył go do swojej instalacji, i o dziwo zaczął działać. U mnie też już działa bez zarzutu. To dziwne bo podobno do nowych umów nie dają a na pewno nie przez Internet i proszę sprawdzić czy kanały z transpondera 10834 się panu nie zacinają np. TVP SPORT HD mimo dobrej jakości sygnału Edytowane 11 Października 2019 przez lokietek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekgd Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 TVP Sport hd się nie zacina, chodzi płynnie. Tak, PVR 7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Czy ktoś miał nie raz u was problem, przy włączeniu dekodera że pokazało mi że brak zainstalowanych kanałów, od czasu do czasu tak się dzieje że muszę instalować od nowa kanały ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.