Skocz do zawartości

Dekoder PVR 7000


kamil.szymczak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 5.10.2019 o 14:24, czytnik napisał:

Mój dekoder HD 7000 nie chce sam aktualizować epg, muszę wyłączyć go z prądu na chwile i po ponownym włączeniu dopiero pobiera aktualizację.

W ustawieniach mam ustawione na włączona.

Czy przywróciłeś ustawiania fabryczne, jak zasugerował xut2zs?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie odnośnie PVR 7000. Jak wam się sprawuje ten dekoder? Umowę podpisałem 2 miesiące temu, otrzymałem dekoder który raz dziennie przynajmniej się zawieszał. Dziś wymieniłem go w punkcie na niby sprawny , z tym że ten to się już nawet uruchomić nie chce, tylko zawiesza się na napisie "cyfrowy polsat" na wyświetlaczu dekodera.  Jest w ofercie cp jakiś dekoder, który się nie zawiesza ? może być starszy, gorszy, byleby wyświetlał obraz. Co mogę zrobić w takim przypadku, wymieniać te dekodery do oporu, czy można go wymienić np na inny model ? Dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przepraszam za pomyłkę , całkowicie nową umowę podpisałem 25.07.2019 wiec ciut dłużej już trwa. Ale i wtedy otrzymanie tego dekodera nie  było dla mnie problemem. Dzisiaj rano po włączeniu do prądu zaczął się aktualizować, ale nadal się nie uruchamia. Może przy kolejnej wymianie trafie na sprawny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Marekgd napisał:

,,,,. Dzisiaj rano po włączeniu do prądu zaczął się aktualizować, ale nadal się nie uruchamia. Może przy kolejnej wymianie trafie na sprawny :)

A czy ty jesteś pewien że twoja instalacja antenowa jest w porządku bo takie objawy mogły by sugerować że np przy wietrze przestawiła ci się antena,  Może by wartało to jakoś sprawdzić np pożyczyć od znajomego jakiś odbiornik i go podłączyć. 

A czy ty sprawdzałeś ten odbiornik w punkcie polsatu przy wymianie?

Sugerował bym ci przy wymianie sprawdzić czy chodzi u nich .

Edytowane przez Adam 64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marekgd napisał:

A przepraszam za pomyłkę , całkowicie nową umowę podpisałem 25.07.2019 wiec ciut dłużej już trwa. Ale i wtedy otrzymanie tego dekodera nie  było dla mnie problemem. Dzisiaj rano po włączeniu do prądu zaczął się aktualizować, ale nadal się nie uruchamia. Może przy kolejnej wymianie trafie na sprawny :)

Wymiana urządzenia wraz z podpisaniem aneksu będzie możliwa najwcześniej 16 miesięcy przed zakończeniem umowy. Jeśli udasz się do punktu, konsultant dokona diagnostyki i w przypadku usterki zostanie zrealizowana wymiany na nowy sprzęt. Jednak przed wizytą zalecam skorzystanie z sugestii, którą podał Adam 64.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do instalacji antenowej, to nie ma tu zarzutu. Jest to antena zbiorcza, na dekoderze z telewizji na kartę z konkurencyjnej platformy nie ma zarzutów co do odbioru, siły i jakości sygnału. A ten wadliwy dekoder po podłączeniu do prądu wygląda tak https://imagizer.imageshack.com/img924/9075/FA4JQ8.jpg i nie wyświetla żadnego obrazu w tv. Przy  wymianie dekoder nie był sprawdzany, pan wziął poprzedni, wydał obecny i tyle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Marekgd napisał:

Jest jakiś sposób żeby go wymienić w czasie trwania umowy ? Aneks do umowy itp ? Niestety 22 miesiące mi jeszcze zostały.

Nie wiem jaki masz pakiet, ale na razie jesteś ugotowany, ale być może pojawi się pewna furtka:

jeśli któryś z tych masz gwarantowany to wypowiesz uowę i dostaniesz co będziesz chciał z nowym dekoderem włącznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://forum.satkurier.pl/index.php?/topic/12820-Dekoder-PVR-7000&do=findComment&comment=1498103

 

Kilka postów wyżej #1906 o tym pisałem. Oczywiście Polsat będzie winił twoją instalacje, jak zawsze. A ten feler dekodera 7000 jest już znany od kilku lat i nic z tym nie robią. Mało tego, mieli go nie wydawać a jednak wydają...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Marekgd napisał:

A przepraszam za pomyłkę , całkowicie nową umowę podpisałem 25.07.2019 wiec ciut dłużej już trwa. Ale i wtedy otrzymanie tego dekodera nie  było dla mnie problemem. Dzisiaj rano po włączeniu do prądu zaczął się aktualizować, ale nadal się nie uruchamia. Może przy kolejnej wymianie trafie na sprawny :)

To był aneks umowy czy nowa umowa, bo podobno do nowych umów nie dają tego dekodera?

Edytowane przez lokietek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, jonus14 napisał:

Cześć wszystkim.
Mam pytanie - czy u Was również są problemy z przycinkami obrazu na kanałach z transpondera gdzie są np KINO POLSKA?
Dodam że jakość i siła sygnału oscyluje w granicach 60_65..
 

Ja u siebie nie zaobserwowałem żeby kanał się przycinał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lokietek napisał:

To był aneks umowy czy nowa umowa, bo podobno do nowych umów nie dają tego dekodera?

To była nowa umowa.  Byłem dziś ze sprzętem w punkcie, pan podłączył go do swojej instalacji, i o dziwo zaczął działać. U mnie też już działa bez zarzutu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Jakub471 napisał:

Ja u siebie nie zaobserwowałem żeby kanał się przycinał.

A może Pan włączyć np TVP Sport Hd na minutę i sprawdzić? Na Kino Polska problem może nie zawsze występować. I czy ma Pan PVR HD 7000. My na szczęście już przedłużyliśmy umowę i wymieniliśmy na Evobox PVR.

 

17 minut temu, Marekgd napisał:

To była nowa umowa.  Byłem dziś ze sprzętem w punkcie, pan podłączył go do swojej instalacji, i o dziwo zaczął działać. U mnie też już działa bez zarzutu.

To dziwne bo podobno do nowych umów nie dają a na pewno nie przez Internet i proszę sprawdzić czy kanały z transpondera 10834 się panu nie zacinają np. TVP SPORT HD mimo dobrej jakości sygnału

Edytowane przez lokietek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...