Skocz do zawartości

Specjalista Polsat Box

Konto oficjalne
  • Postów

    1742
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nieustawiona

Ostatnie wizyty

16617 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Specjalista Polsat Box

Przesiaduję 24/7

Przesiaduję 24/7 (7/11)

191

Reputacja

1

Odpowiedzi społeczności

  1. Dekodery nie mają dostępu do aplikacji HBO MAX. Radio internetowe jest wyłączone. Jeżeli reszta usług nie działa prawidłowo, warto restartować sprzęty, a jeśli to nie pomaga, przywrócić domyślne ustawienia dekodera, mając na uwadze, że ewentualne personalne modyfikacje mogą zostać utracone. Zawsze można dokonać diagnostyki na miejscu: https://www.polsatbox.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Istnieje możliwość wymiany na nowszy model, również zdalnie, przy przedłużeniu umowy, gdy do jej końca pozostaje maksymalnie 8 miesięcy Z aplikacji Polsat Box Go i HBO MAX alternatywnie możecie korzystać z poziomu smart TV
  2. Funkcja "Podgląd" nie jest dostępna na dekoderze Polsat Box 4K. Jeśli audycja jest oznaczona w EPG za pomocą symbolu (niebieskiej okrągłej strzałki), to można ją w ten sposób odtwarzać.
  3. Na TTV nie są dostępne funkcje CatchUP, Timeshift, Restart, nPVR.
  4. Proszę o sprawdzenie jaka jest moc i jakość sygnału w momencie kiedy jest komunikat o braku sygnału z anteny, należy tego dokonywać na kanale na którym jest dany komunikat.
  5. Kolejne sprzęty będą otrzymywać aktualizacje na bieżąco, w możliwie najszybszym terminie. Kwestia resetu została rozwiązana. Timeshift nie jest dostępny przy podłączonym dysku. Alternatywą jest opcja Livepause.
  6. Cześć. Wczoraj została wydana aktualizacja oprogramowania. Proszę Was o sprawdzenie funkcjonowania dysków i dekodera najpierw po odłączeniu go z prądu i ponownym uruchomieniu. Następnie po przywróceniu jego fabrycznych ustawień, instalując kanały za pośrednictwem opcji Satelita+Internet.
  7. W tym tygodniu pojawi się aktualizacja oprogramowania w tej kwestii.
  8. Jeżeli po przywróceniu ustawień domyślnych sprzętu, kanał nadal nie odbiera prawidłowo na 118, a na 12 tak, w punkcie można wykonać bezpłatną diagnostykę dekodera i ewentualnie wymienić również za darmo.
  9. @czytnik Próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne dekodera? Sprawdzałeś na tym konkretnym kanale moc i jakość sygnału?
  10. @czytnik Czy nadal sytuacja ma miejsce? Jeżeli tak, to proszę o sprawdzenie siły i jakości sygnału. Weryfikacja parametrów poziomu sygnału dla DANEGO KANAŁU odbywa się poprzez naciśnięcie i przytrzymanie na pilocie od dekodera przycisku „i” przez około 5 sekund:. Rekomendowane procentowe wskazanie powinno zawierać stale minimum 65%.
  11. Na kanale 997 i stronie https://sklep.polsatbox.pl/noweepg można zapoznać się z nowym układem kanałów i sprawdzić aktualną pozycję preferowanego. Ich rozmieszczenie jest tematyczne, uporządkowane. Natomiast nasze dekodery mają możliwość stworzenia własnej listy kanałów, jak wspominali forumowicze. Dziękuję za sugestie w kwestii umiejscowienia programów, a także za informacje dotyczące aktualizacji listy. Przekażę, gdzie trzeba
  12. Aplikacja radio internetowe została wycofana wraz z nową wersją oprogramowania.
  13. Gdy pozostanie maksymalnie 8 miesięcy do końca okresu umowy, można wymienić dekodery, przedłużając ją. Zachowując termin, proszę opisać oczekiwania w prywatnej wiadomości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...