Skocz do zawartości

rozdzielenie sygnalu w PC


hellboyek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy istnieje legalna mozliwosc rozdzielenia sygnalu na dwa TV w PC? oczywiscie w taki sposob, zeby na drugim TV mozna bylo ogladac cos innego niz na #1.

jesli tak to to jakie sa koszty i jaki sprzet trzeba miec, zeby to dzialalo? oczywiscie mam na mysli cos w stylu miltiroom. dodam, ze jestem laikiem i interesuje mnie oferta CP

jesli taki temat byl to przepraszam i prosze o zamkniecie, oraz o ew. odeslanie mnie do niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

do niezależnego odbioru potrzebne są 2 dekodery i dwa abonamenty na chwilę obecna słyszałem jedynie o rozdzieleniu cyfry+ na więcej dekoderów a dokładnie jak wspomniałeś możesz podzielić ale na każdym tv oglądniesz to samo:) co do polsatu to nie słyszałem aby podzielić uprawnienia na dwa dekodery mając jedna kartę z abo :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby nie zakladac nowego watku chcialbym sie o co zapytac/poradzic:

 

problem polega na tym, ze podlaczam kabel EURO do Dekodera Echostar D616 a 2 koniec (audio - jack @ video -svhs z przejsciowka na chinch) do TUnera ProLink TV Pro do gniazd i wlaczam Tuner na Composite IN no i teraz najwiekszy problem, obraz jest czarny, nie wyrazny i skacza paski

ks004up5.th.jpgks010wd8.th.jpgks008na1.th.jpg

dzwonilem do CP i pow. ze legalnie mozna puszczac sygnal na kompa i ze nic nie jest kodowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, masz racje :) kabel (Euro-Svhs) jest zlym kablem do tego podlaczenia, kupilem przejsciowke i wszystko dziala :) glos jest (nie ktorzy maja go non stop po wlaczeniu dekodera ale obszedlem to i dziala tylko kiedy wlacze program ;) wiec jezeli ktos ma problemy z podlaczeniem CP do PC to pisac smialo, postaram sie pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.