Skocz do zawartości
  • 0

Drugi konwerter


keybi
 Udostępnij

Pytanie

Witam serdecznie

 

Mam pytanko. Mieszkam w zachodniej czesci Polski a dokladniej w Slubicach. Czytalem gdzies ze im dalej na zachod tym potrzebna jest mniejsza czasza anteny aby odbierac obraz z 2 satelit (HotBird i Astra). Mam antene, którą oferuje CP i w związku z tym mam pytanie czy muszę zmieniac czaszę anteny aby zamontowac drugi konwerter.

 

Drugie pytanko: Czy odbior z dwu konweterów jest mozliwy na modelu tunera: SAMSUNG DSB-S305G

 

Sorry moze za prostackie pytania ale jestem laikiem w tej dziedzinie i musze sie poradzić.

 

Dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Antena od CP spokojnie wystarczy. Ja mieszkma we wschodniej Polsce i da się oglądać tylko przy złej pogodzię mam problemy z odbiorem z Astry.

 

Ten Samsung którego masz ma obsługę DiSEqC więc bezproblemu możesz zainstalowac drugi konwerter....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Antena od CP spokojnie wystarczy. Ja mieszkma we wschodniej Polsce i da się oglądać tylko przy złej pogodzię mam problemy z odbiorem z Astry.

 

Ten Samsung którego masz ma obsługę DiSEqC więc bezproblemu możesz zainstalowac drugi konwerter....

 

Jezeli moglbym prosic o porade, co mam zakupic i jak sie do tego zabrac. Czy wymagana bedzie pomoc specjalisty i jaki bedzie koszt orientacyjnie podlaczenia konwertera.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Nowy uchwyt z zezem, konwerter (jako drugi), DiSEqc 2/1 i trochę kabla (3m).

Antenę masz na balkonie, na ścianie czy na dachu ?

 

Antene mam na balkonie, dobre dojscie do niej.

 

Dzieki, wybralem nastepujace rzeczy:

 

http://www.allegro.pl/item122355488_uch ... lidny.html

http://www.allegro.pl/item123151892_kon ... agon_.html

http://www.allegro.pl/item123928556__di ... oclaw.html

 

Do tego kupie kabel i koncowki w pobliskim sklepie.