Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Aby skutecznie (pod względem prawnym) wypowiedzieć jakąkolwiek umowę, ważne jest podanie następujących danych:

 

[*] data sporządzenia pisma

[*] nazwa i adres usługodawcy

[*] dane osoby wypowiadającej umowę

[*] przedmiot umowy (nr umowy, jednoznaczna nazwa usługi)

[*] własnoręczny podpis (!)

 

Jako termin wypowiedzenia podać można zdanie:

[...] z ostatnim dniem okresu, na jaki została zawarta.

 

Tak sformułowane wypowiedzenie nie pozostawia żadnych wątpliwości formalno-prawnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast numeru umowy i daty zawarcia umowy, podaj nr karty i wszystko będzie jasne dla Cyfrowego Polsatu z którego kontraktu rezygnujesz.

Tak, numer karty też wpisałem, ale to u góry po lewej stronie; tam, gdzie moje dane adresowe. Mam też Multiroom i wpisałem tylko numer karty głównej. Czy to wystarczy? Czy też numer tej karty dodatkowej też wpisać? Mam tylko jeden kontrakt (jedna umowa, tylko na samą platformę satelitarną CP).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wypowiedzonko "poszło" wczoraj do Cyfrowego Polsatu. :)

Wysłałem je listem poleconym priorytetem za potwierdzeniem odbioru.

Czy za pomocą iCOK wypowiedzenie to będzie jakoś uwidocznione?

Ile czasu mniej więcej upływa od dnia odebrania tego typu "pisemka" przez Cyfrowy Polsat do zarejestrowania go w systemie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim wypadku - wypowiedzenie zostało wysłane w środę 19 marca (również priorytet za pośrednictwem odbioru), już następnego dnia było zarejestrowane w systemie i pod wieczór dwukrotnie dzwonili z ofertami przedłużeniowymi z DUK-u, no i wczoraj (21 marca) umowa została już przedłużona na, moim zdaniem, mocno korzystnych warunkach, przy czym, 2 ostatnie miesiące starej umowy zostaną anulowane ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co, wypowiedzenie przyjęte przez CP z 3 miesięcznym okresem i karą umowną.

Złożona reklamacja.

 

Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, umowa rozwiązana z dniem 20 marca (czyli 11 miesięcy przed końcem okresu, na jaki została zawarta - do stycznia 2015) bez naliczania kar umownych oraz z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

W odpowiedzi na reklamację jest napisane (czekam na pismo, informacja z infolinii), że to ze względu na dobrą dotychczasową współpracę oraz indywidualne podejście do sprawy. Ciekawe ;)

 

Cały case opisany jest tutaj (i kilka kolejnych postów dyskusji) viewtopic.php?f=7&t=238&start=2775#p756103

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powołując się na Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu (Rozdział 5. Warunki Świadczenia Usług § 7) proszę o rozwiązanie umowy abonenckiej zawartej w ramach kontraktu nr ....................oraz nr karty ..................., pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem, w związku z upływem obecnego okresu dodatkowego przypadającego na dzień 26.07.2014 r., z zachowaniem umownego 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Proszę o rozwiązanie ww. umowy z dniem 26.07.2014 r.,

 

Czy coś jeszcze można dopisać do wypowiedzenia, (oczywiście oprócz swoich danych)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeoczyłem moment na wysłanie 3-miesięcznewgo wypowiedzenia umowy przed końcem okresu podstawowego.

Jak rozumiem deklarację przejścia na umowę o czas nieokreślony mogę wysłać najpóźniej 1 miesiąc przed upływem kresu podstawowego, a na rozwiązanie takiej umowy też potrzeba 3 miesięcznego okresu. Czy te dwie sprawy można połączyć i mogę pożegnać się z polsatem 3 miesiące po zakończeniu okresu podstawowego czy niestety będę skazany na 4 m-ce (w pierwszym miesiącu po przejściu na czas nieokreślony wysyłam wypowiedzenie i czekam 3 miesiące)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy jak kończy mi się umowa z CP 6 kwietnia i wypowiedzenie jeszcze nie wysłane, to czy ono nabierze prawnie mocy jeżeli je wyślę jutro i przesunie się tylko o 3 miesiące? Czy jest to możliwe? Proszę o pomoc bo jest to dla mnie bardzo ważne.

 

a co zrobić, jak się wczoraj wyraziło zgodę na nową umowę telefonicznie, ale nie było jeszcze kuriera i nic nie jest podpisane?, ja się pytam o teraz, bo dzięki Wam zostałem uświadomiony i nabrałem rozumu:).

 

Proszę, chłopaki pomóżcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...