Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Dopiero bede pisal ale zmieszcze sie w 3 miesiacach przed uplywem umowy, chcialbym moze Ty masz jakis wzor lub doradz co powinienem wpisac w wym wypowiedzeniu krotko i na temat :) Pisalem na PW do Ciebie odnosnie twojego pytania i nie dowiedzialem sie czemu o to pytales ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj przez tą wymianę karty zepsuł mi się dekoder multiroom. I mam takie pytanie czy mogę wymienić mój stary zepsuty dekoder multiroom SD na HD?

Teraz wszystkie uszkodzone dekodery SD są wymieniane na dekodery HD CPT.

Dopiero bede pisal ale zmieszcze sie w 3 miesiacach przed uplywem umowy, chcialbym moze Ty masz jakis wzor lub doradz co powinienem wpisac w wym wypowiedzeniu krotko i na temat :) Pisalem na PW do Ciebie odnosnie twojego pytania i nie dowiedzialem sie czemu o to pytales ? :)

Po wpisaniu w wyszukiwarkę znalazłam taki link: http://dokumenty.nf.pl/Dokument/482/Rez ... wiedzenie/

Tam masz wzór wypowiedzenia umowy. Tylko wydrukować i uzupełnić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taką sytuację: umowa na 15 m-cy na pakiet familijny max hd za 49 zł, ( przez pierwsze trzy m-ce gratis pakiety film HD i sport HD. A u mnie jest tak: na dekoderze dodatkowym mam wszystko co możliwe , a na podstawowym wszystko prócz HBO. Taka sytuacja trwa od początku podpisania umowy tzn od około 3 tygodni. Pomylili się czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfrowy Polsat zmniejszył opłatę za Multiroom HD dla nowych abonentów o 5 zł. Poprzednia cena wynosiła 15 zł, a obecnie 10 zł. Zmiana opłaty dotyczy pakietów Familijny HD i Familijny Max HD.

 

Źródło: tvpolsat.info

przed chwilą sprawdzałem testowo na stronie CP, i wciąż jest 15 zeta za multiroom przy pakiecie Familijny HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfrowy Polsat zmniejszył opłatę za Multiroom HD dla nowych abonentów o 5 zł. Poprzednia cena wynosiła 15 zł, a obecnie 10 zł. Zmiana opłaty dotyczy pakietów Familijny HD i Familijny Max HD.

 

Źródło: tvpolsat.info

 

Tak, przepraszam pomyliłem się.

 

Tu jest informacja ze źródła:

 

Cyfrowy Polsat wprowadził dzisiaj zmiany w ofertach telewizyjnych dla obecnych klientów. Jak dowiedział się serwis tvpolsat.info, platforma zmniejszyła o 5 zł miesięczną opłatę za usługę Multiroom HD w ofertach, w których można minimalnie zejść do pakietu Familijnego HD.

 

Chodzi o pakiet Familijny HD oraz Familijny Max HD z możliwością zmniejszenia go do Familijnego HD. W tych przypadkach abonament za usługę Multiroom HD wyniesie teraz nie 15 zł, a 10 zł miesięcznie. Przypomnijmy, że Multiroom HD to usługa, dzięki której można cieszyć się tymi samymi pakietami kanałów w ramach jednego abonamentu na dwóch dekoderach. Na każdym z telewizorów można oglądać w tej samej chwili różne kanały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do użytkowników multiroomu, jak często konieczna jest u was aktywacja dodatkowej karty i czy komunikaty pojawiają się w miarę regularnie? Czy w ogóle w ostatnim czasie zauważyliście jakieś niekorzystne zmiany jeśli chodzi o częstość doładowań, bo takie opinie pojawiają się w necie?

 

I jeszcze jedno pytanie. Jeśli komunikat o konieczności aktywacji dodatkowej karty pojawia się średnio załóżmy co ok. 10 dni (wiem, że nie jest regułą systematyczne pojawianie się komunikatów, ale tak załóżmy), to czy jeśli uprzedzimy pojawienie się tego komunikatu i kartę aktywujemy przed pojawieniem się tego komunikatu, np. po 8 dniach to czy należy oczekiwać, że kolejna aktywacja będzie wymagana po następnych ok. 10 dniach czy raczej wtedy kiedy system ją pierwotnie planował?

 

Z góry dziękuję za opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do użytkowników multiroomu, jak często konieczna jest u was aktywacja dodatkowej karty i czy komunikaty pojawiają się w miarę regularnie? Czy w ogóle w ostatnim czasie zauważyliście jakieś niekorzystne zmiany jeśli chodzi o częstość doładowań, bo takie opinie pojawiają się w necie?

 

Z góry dziękuję za opinie

 

Aktywacje dodatkowej katy w moim przypadku odbywały się minimum raz na 5 do 7 dni. Choć teraz już minął 7 dzień i nie ma aktywacji. Możliwe, że CP chce wykorzystać dobry okres z kosmicznymi ofertami NC+ i opóźnia celowo aktywację by jej uciążliwość nie wpływała na obecny poziom sprzedaży swojej oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do użytkowników multiroomu, jak często konieczna jest u was aktywacja dodatkowej karty i czy komunikaty pojawiają się w miarę regularnie? Czy w ogóle w ostatnim czasie zauważyliście jakieś niekorzystne zmiany jeśli chodzi o częstość doładowań, bo takie opinie pojawiają się w necie?

 

I jeszcze jedno pytanie. Jeśli komunikat o konieczności aktywacji dodatkowej karty pojawia się średnio załóżmy co ok. 10 dni (wiem, że nie jest regułą systematyczne pojawianie się komunikatów, ale tak załóżmy), to czy jeśli uprzedzimy pojawienie się tego komunikatu i kartę aktywujemy przed pojawieniem się tego komunikatu, np. po 8 dniach to czy należy oczekiwać, że kolejna aktywacja będzie wymagana po następnych ok. 10 dniach czy raczej wtedy kiedy system ją pierwotnie planował?

 

Z góry dziękuję za opinie

 

poproszę o odpowiedź na drugą część pytania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tobos O tym decyduje system i częstotliwość "ładowania" karty jest zróżnicowana. Tak dla przykładu podam ci moje "doładowania" bo akurat sobie zaznaczam w kalendarzyku. Od 17 lutego jest to kolejno 5 dni, 6 dni, 6 dni, 11 dni i dzisiaj akurat jakoś trafiło po 7 dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...