Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Dopiero bede pisal ale zmieszcze sie w 3 miesiacach przed uplywem umowy, chcialbym moze Ty masz jakis wzor lub doradz co powinienem wpisac w wym wypowiedzeniu krotko i na temat Pisalem na PW do Ciebie odnosnie twojego pytania i nie dowiedzialem sie czemu o to pytales ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubacichy Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Na szczęście już tylko kilka miesięcy do końca umowy. Nigdy więcej Polsatu i jego multiroomu. Notoryczne blokowanie dekodera dodatkowego i komunikaty typu "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" potrafią wyprowadzić z równowagi najbardziej cierpliwą osobę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoDZio64 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 dzisiaj przez tą wymianę karty zepsuł mi się dekoder multiroom. I mam takie pytanie czy mogę wymienić mój stary zepsuty dekoder multiroom SD na HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_96glin Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Cyfrowy Polsat zmniejszył opłatę za Multiroom HD dla nowych abonentów o 5 zł. Poprzednia cena wynosiła 15 zł, a obecnie 10 zł. Zmiana opłaty dotyczy pakietów Familijny HD i Familijny Max HD. Źródło: tvpolsat.info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 dzisiaj przez tą wymianę karty zepsuł mi się dekoder multiroom. I mam takie pytanie czy mogę wymienić mój stary zepsuty dekoder multiroom SD na HD? Teraz wszystkie uszkodzone dekodery SD są wymieniane na dekodery HD CPT. Dopiero bede pisal ale zmieszcze sie w 3 miesiacach przed uplywem umowy, chcialbym moze Ty masz jakis wzor lub doradz co powinienem wpisac w wym wypowiedzeniu krotko i na temat Pisalem na PW do Ciebie odnosnie twojego pytania i nie dowiedzialem sie czemu o to pytales ? Po wpisaniu w wyszukiwarkę znalazłam taki link: http://dokumenty.nf.pl/Dokument/482/Rez ... wiedzenie/ Tam masz wzór wypowiedzenia umowy. Tylko wydrukować i uzupełnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Multiroom jest tańszy o 5 zł., ale tyko w przypadku familijnego hd. W familijnym max hd od poczatku opłata wynosiła 10 zł. więc nie ma tutaj zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxipiter Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Ja mam taką sytuację: umowa na 15 m-cy na pakiet familijny max hd za 49 zł, ( przez pierwsze trzy m-ce gratis pakiety film HD i sport HD. A u mnie jest tak: na dekoderze dodatkowym mam wszystko co możliwe , a na podstawowym wszystko prócz HBO. Taka sytuacja trwa od początku podpisania umowy tzn od około 3 tygodni. Pomylili się czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Błędnie nadanie uprawnienia. trzeba się cieszyć. Sprawdź tylko dla pewności czy na umowie (1 strona) nie masz opcji HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Też tak mam. Na dodatkowym działa też kilka VOD. Na module tylko to co w umowie. A dekoder dodatkowy jeszcze nie wołał o ładowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoDZio64 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Ja jak zamówiłem nowy dekoder HD z multiromem SD, to na dodatkowym dekoderze było za darmo przez miesiąc pakiet HBO i Cinemax a na głównym nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pescar Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Napisze ktoś jak działa mr w cp dla kogoś kto nie chce przebijać się przez 50 stron tematu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Link do instrukcji na stronie CP: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/multiroom.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_weber_king Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Cyfrowy Polsat zmniejszył opłatę za Multiroom HD dla nowych abonentów o 5 zł. Poprzednia cena wynosiła 15 zł, a obecnie 10 zł. Zmiana opłaty dotyczy pakietów Familijny HD i Familijny Max HD. Źródło: tvpolsat.info przed chwilą sprawdzałem testowo na stronie CP, i wciąż jest 15 zeta za multiroom przy pakiecie Familijny HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mediam Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Przecież to jest obniżka dla obecnych, nie nowych klientów. Kolega p_96glin streszczając informację zafałszował ją, wprowadzając do niej dwa błędy - pierwszy już wcześniej wyłapał lucass. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_96glin Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Cyfrowy Polsat zmniejszył opłatę za Multiroom HD dla nowych abonentów o 5 zł. Poprzednia cena wynosiła 15 zł, a obecnie 10 zł. Zmiana opłaty dotyczy pakietów Familijny HD i Familijny Max HD. Źródło: tvpolsat.info Tak, przepraszam pomyliłem się. Tu jest informacja ze źródła: Cyfrowy Polsat wprowadził dzisiaj zmiany w ofertach telewizyjnych dla obecnych klientów. Jak dowiedział się serwis tvpolsat.info, platforma zmniejszyła o 5 zł miesięczną opłatę za usługę Multiroom HD w ofertach, w których można minimalnie zejść do pakietu Familijnego HD. Chodzi o pakiet Familijny HD oraz Familijny Max HD z możliwością zmniejszenia go do Familijnego HD. W tych przypadkach abonament za usługę Multiroom HD wyniesie teraz nie 15 zł, a 10 zł miesięcznie. Przypomnijmy, że Multiroom HD to usługa, dzięki której można cieszyć się tymi samymi pakietami kanałów w ramach jednego abonamentu na dwóch dekoderach. Na każdym z telewizorów można oglądać w tej samej chwili różne kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobos Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Mam pytanie do użytkowników multiroomu, jak często konieczna jest u was aktywacja dodatkowej karty i czy komunikaty pojawiają się w miarę regularnie? Czy w ogóle w ostatnim czasie zauważyliście jakieś niekorzystne zmiany jeśli chodzi o częstość doładowań, bo takie opinie pojawiają się w necie? I jeszcze jedno pytanie. Jeśli komunikat o konieczności aktywacji dodatkowej karty pojawia się średnio załóżmy co ok. 10 dni (wiem, że nie jest regułą systematyczne pojawianie się komunikatów, ale tak załóżmy), to czy jeśli uprzedzimy pojawienie się tego komunikatu i kartę aktywujemy przed pojawieniem się tego komunikatu, np. po 8 dniach to czy należy oczekiwać, że kolejna aktywacja będzie wymagana po następnych ok. 10 dniach czy raczej wtedy kiedy system ją pierwotnie planował? Z góry dziękuję za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 A powiedzcie czy dekodery mozna kablem ethernet polaczyc w celu weryfikacji uprawnien na dekoderze dodatkowym? Enka ma takie rozwiazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Nie można tak zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 I całe szczęście, bo nie wyobrażam sobie po mieszkaniu ciągnąć kabla łączącego oba dekodery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek0000 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Mam pytanie do użytkowników multiroomu, jak często konieczna jest u was aktywacja dodatkowej karty i czy komunikaty pojawiają się w miarę regularnie? Czy w ogóle w ostatnim czasie zauważyliście jakieś niekorzystne zmiany jeśli chodzi o częstość doładowań, bo takie opinie pojawiają się w necie? Z góry dziękuję za opinie Aktywacje dodatkowej katy w moim przypadku odbywały się minimum raz na 5 do 7 dni. Choć teraz już minął 7 dzień i nie ma aktywacji. Możliwe, że CP chce wykorzystać dobry okres z kosmicznymi ofertami NC+ i opóźnia celowo aktywację by jej uciążliwość nie wpływała na obecny poziom sprzedaży swojej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Mam pytanie do użytkowników multiroomu, jak często konieczna jest u was aktywacja dodatkowej karty i czy komunikaty pojawiają się w miarę regularnie? Czy w ogóle w ostatnim czasie zauważyliście jakieś niekorzystne zmiany jeśli chodzi o częstość doładowań, bo takie opinie pojawiają się w necie? I jeszcze jedno pytanie. Jeśli komunikat o konieczności aktywacji dodatkowej karty pojawia się średnio załóżmy co ok. 10 dni (wiem, że nie jest regułą systematyczne pojawianie się komunikatów, ale tak załóżmy), to czy jeśli uprzedzimy pojawienie się tego komunikatu i kartę aktywujemy przed pojawieniem się tego komunikatu, np. po 8 dniach to czy należy oczekiwać, że kolejna aktywacja będzie wymagana po następnych ok. 10 dniach czy raczej wtedy kiedy system ją pierwotnie planował? Z góry dziękuję za opinie poproszę o odpowiedź na drugą część pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Jesli włozysz karte wczesniej resetujesz licznik i znowu po 10 dniach moze byc aktywacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszeksz Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Jak okażecie rachunek z innej platformy N/C+ to dostaniecie multiroom za free na cały okres umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobos Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Mam jeszcze jedno pytanie. Czy ktoś miał okazję zaobserwować, czy jest jakaś różnica w częstości aktywacji w zależności od posiadanego dekodera dodatkowego, czy też nie ma to żadnego znaczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 @tobos O tym decyduje system i częstotliwość "ładowania" karty jest zróżnicowana. Tak dla przykładu podam ci moje "doładowania" bo akurat sobie zaznaczam w kalendarzyku. Od 17 lutego jest to kolejno 5 dni, 6 dni, 6 dni, 11 dni i dzisiaj akurat jakoś trafiło po 7 dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.