Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Okres wypowiedzenia jest zapisany w umowie. Jednak w CP wynosi on zawsze 3 miesiące, nie 1 miesiąc, więc zapewne tak samo jest w przypadku użytkownika NOWY1916.

Termin wypowiedzenia na mojej umowie to 3 miesiące.Więc jesli dobrze liczę,wypowiedzenie powinno do nich dotrzec do 5 lutego 20011,jeśli nie to umowa automatycznie się przedłuży na 12 miesięcy,tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie gdzie się znajduje numer umowy czy jest to numer w górnym prawym rogu pod kodem kreskowym? A drugie pytanie dotyczy samego wypowiedzenia czy taki kształt mogę wysłać czy coś dopisać lub poprawić?

________________ dn. __________

Imię i Nazwisko

ul. XXXXX

Z..... 4X-XXX

 

Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu

 

Cyfrowy Polsat S.A.

z siedzibą w Warszawie

ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa

 

 

 

Wypowiedzenie umowy

 

 

 

 

Informuję, iż nie zamierzam kontynuować umowy w zakresie obowiązku zachowania aktywnego Pakietu Familijny oraz pakietu dodatkowego Relax Mix po zakończeniu Okresu Podstawowego tj. z dniem 29-04-2011.

 

Umowa zawarta była w dniu 29-02-2008 pomiędzy mną tj. XXXXXX XXXXXX,

nr dowodu osobistego XXXXXXXX, pesel XXXXXXXXX, nr dekodera XXXXXXXXXXXXX, nr kartyXXXXXXXXX, adres korespondencyjny XXXXXXX XXXXX, ul.XXXXXXX,

Kod Oferty 5C8A , a Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa

 

Proszę przesłaniem mi na powyższy adres pisemnego potwierdzenia terminu rozwiązania umowy.

 

 

Z poważaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest okres wypowiedzenia jeśli rezygnuje się z powodu zmiany regulaminu/cennika (zmiana VAT)? 1 miesiac czy 3? Wg mnie z regulaminu świadczenia usług wynika że: "Umowa Abonencka ulega

rozwiązaniu ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego poprzedzającego zmianę Cennika", a na infolinii poinformowano mnie że 3 miesiace. Umowa Podstawowa kończy mi się 28.01, nie wypowiedziałem jej do tej pory. Z tego co tu czytałem wynika że kary umowne za zerwanie umowy dodatkowej sa niskie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kończy Ci się teraz to możliwe że masz starą umowę a wtedy przechodzi na nieoznaczony. Wtedy nie masz w ogóle kar ale czekasz 3 miesiące na wypowiedzenie. Mimo wszystko przy zmianie stawek VAT możesz wypowiedzieć z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

 

Cała informacja jest tutaj http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktu ... wek-vat.cp

 

W twoi przypadku wypowiedzenie nie nastąpi przed końcem umowy, więc żadnej kary nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie odnośnie rozwiązania umowy w związku z podwyżką stawek WAT. Umowę zawarłem w dniu 19.12.2009r. na okres 29m na pakiet Familijny i Super Film na okres 6m za friko z przejściem po 6m na pakiet Familijny HBO i pakiet HD w cenie 72,90PLN, z dekoderem HD z nagrywarką. W jakiej wysokości musiałbym zwrócić ulgę. Proszę o podliczenie. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadna filozofia. Kwota ulgi podanej w umowie dzielona przez okres na jaki została zawarta umowa, powstała kwota będąca wynikiem dzielenia musi zostać pomnożona przez ilość miesięcy, które pozostały do końca umowy podstawowej. W ten sposób otrzymujemy kwotę odszkodowania do zapłaty Cyfrowemu Polsatowi za przedwczesne rozwiązanie umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką wątpliwość. Zgodnie z par. 16 ust. 2 regulaminu CP

Z wyłączeniem Umów Abonenckich zawartych w ramach warunków promocyjnych (Promocyjne Warunki Umowy) i Umów Abonenckich zawartych na czas określony, zarówno Abonent jak i Cyfrowy Polsat uprawnieni są do rozwiązania Umowy Abonenckiej z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia

A jaki okres obowiązuje przy wyrażeniu chęci nieprzedłużania umowy zawartej na czas oznaczony? Bo przecież wyraźnie widać, że wypowiedzenie dotyczy tylko umów na czas nieoznaczony. Ja mam w tym momencie umowę na czas oznaczony 29 miesięcy, który kończy się 22 kwietnia 2011r. Do kiedy mam zatem czas, żeby im wskazać, że nie chcę przedłużać umowy?

W regulaminie telewizji N jest przykładowo taki zapis:

Umowę zawartą na czas oznaczony uważa się za przedłużoną na czas nieoznaczony, chyba, że Abonent na 30 dni przed upływem okresu, na jaki została zawarta, zawiadomi pisemnie ITI Neovision o rezygnacji z korzystania z usług ITI Neovision. W przypadku rezygnacji przez Abonenta z usług ITI Neovision w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym, Umowa ulega rozwiązaniu z ostatnim dniem miesiąca, w którym przypada koniec okresu oznaczonego Umowy.

Oprócz tego regulamin N-ki zawiera możliwość rozwiązania umowy bez podania przyczyn z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca (dot. umów na czas określony).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze to określić jaki jest okres wypowiedzenia - powinno być to podane w umowie. I w zależności od tego:

:arrow: okres wypowiedzenia = 1 miesiąc = wypowiedzenie musi dotrzeć do CP przed rozpoczęciem ostatniego okresu rozliczeniowego, czyli do 22 marca 2011;

:arrow: okres wypowiedzenia = 3 miesiące = wypowiedzenie musi dotrzeć do CP przed rozpoczęciem trzeciego od końca okresu rozliczeniowego, czyli (chyba) przed 22 stycznia 2011(więc tu by nie wiele czasu zostało na wysłanie).

Zawsze możesz zaznaczyć w wypowiedzeniu, że nie zamierzasz korzystać z usług CP po 22 kwietnia 2001 :] No i najważniejsze to wysłać wypowiedzenie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, żeby nie było, że niby nic nie dotarło do CP, bo rzekomo zaginęło na PP :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już znalazłem. W umowie w par. 4 ust. 1 jest wskazane, iż:

Klient jest ponadto uprawniony do złożenia co najmniej na trzy miesiące przed końcem Okresu Podstawowego oświadczenia, iż nie zamierza kontynuować umowy (...)

Czyli wyjaśnione - w trakcie trwania umowy na czas określony, trzeba poinformować 3 miesiące przed jej końcem o rezygnacji z przejścia na czas nieokreslony, a po przejściu obowiązuje 3-miesięczne wypowiedzenie. Przynajmniej u mnie w umowie tak jest - umowa z listopada 2008r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże, jak czytam posty co poniektórych to aż się za głowę łapię. Ile razy można pisać o wypowiedzeniu i rollowaniu się umowy ?

 

 

1) Jeżeli chce się zrezygnować z rollowania, czyli umowa ma przejść na czas nieokreślony to odpowiednie pismo musi wpłynąć do CP najpóźniej ostatniego dnia przedostatniego okresu rozliczeniowego.

 

2) Jeżeli chce się wypowiedzieć umowę wraz z zakończeniem okresu podstawowego to pismo powinno dotrzeć najpóźniej ostatniego dnia czwartego (licząc od końca) okresu rozliczeniowego (rzadkością są umowy z 1-miesięcznym okr. wypowiedzenia, ale wtedy obowiązuje ta sama reguła). Można też wypowiedzenie wysłać zdecydowanie wcześniej niż 3 m-ce przed końcem. Można to zrobić rok, dwa lata wcześniej tylko trzeba to zaznaczyć w piśmie (żeby umowa nie została rozwiązana wcześniej ;) )

 

3) Jeżeli chce się wypowiedzieć umowę ale bez rollowania to tak jak w punkcie 1) wypowiedzenie wypłynąć musi do CP ostatniego dnia przedostatniego okresu rozliczeniowego. I dla takiego przypadku 1 okr. rozliczeniowy jest w okr. podstawowym umowy a pozostałe 2 okr. rozliczeniowe są już jak umowa jest bezterminowa - co za tym idzie jest wyższy abonament zgodnie z cennikiem. I odpowiednio jak np. wypowiedzenie dotrze w 3 (licząc od końca) okresie rozliczeniowym to 2 okr. są w okr. podstawowym a 1 okr. gdy umowa jest już bezterminowa.

 

4) Jeśli wypowiedzenie wpłynie w ostatnim okresie rozliczeniowym lub później to wtedy umowa już się rolluje i jest kara z tytułu przyznanej ulgi.

 

Co do kary w okresie rollowania pisałem 2 strony temu. Wystarczy użyć wyszukiwarki albo przynajmniej przejżej z 5 stron wstecz (ale po co to robić ? ).

 

 

Wszystkie umowy pierwotne podpisywane w APSach (po 1.11.2009r., chociaż było jedna czy dwie oferty gdzie umowa się nierollowała, ale tym nie będziemy sobie zawracać głowy) mają w części B zapis o rollowaniu się umowy. Jest to w umowie nazwane okresem dodatkowym. W warunkach umowy jest napisane jak i co trzeba zrobić, żeby rollowanie umowy nie objęło.

 

Co do kary umownej też to było wałkowane tyle razy. Kara nie może być większa niż przyznana ulga. Ulga zależy od pakietu.

 

Dla przykładu (przy rollowaniu):

 

Mini, MiniMax, Familijny - 24 zł

Familijny + RelaxMix - 48 zł

Familijny + HBO - 48 zł

Familijny + RelaxMix + HBO - 72 zł

Familijny + Superfilm - 49,20 zł.

 

Jest to różnica pomiędzy ceną za pakiet przy umowie bezterminowej a ceną przy umowie terminowej pomnożona następnie przez ilość miesięcy, czyli przy rollowaniu 12 miesięcy (wyliczeniami tymi nie należy się sugerować przy podmianach i umowach pierwotnych z dekoderem ;) obowiązują tylko przy rollowaniu wszelkiego rodzaju umów )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder wysyłam CP na adres: ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa ?? Wysylam go dopiero po wygasnieciu umowy?

 

Jezeli wymieniałem u CP dekoder, bo mi sie zespul i dostalem NOWY dekoder z NOWYM nr. dekodera i NOWA karte z NOWYM nr karty to na rezygnacji pisze stary nr dekodera i karty czy nowy? Dodam, że przy wymieniae otrzymale protokół wymiany, w ktorym są zawarte moje dane osobowe i nowe numery karty i dekodera. CO robic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże, jak czytam posty co poniektórych to aż się za głowę łapię. Ile razy można pisać o wypowiedzeniu i rollowaniu się umowy ?

Spokojnie, bez nerwów:)

1) Jeżeli chce się zrezygnować z rollowania, czyli umowa ma przejść na czas nieokreślony to odpowiednie pismo musi wpłynąć do CP najpóźniej ostatniego dnia przedostatniego okresu rozliczeniowego.

Przecież jak chcę, żeby przeszła na czas nieokreślony, to robi się to z automatu, bez pism - to wynika z umowy i regulaminu. Chyba, że piszesz o jakiejś innej sytuacji?

2) Jeżeli chce się wypowiedzieć umowę wraz z zakończeniem okresu podstawowego

Proponuję sprawdzić co to znaczy "wypowiedzenie". Przy umowie na czas określony nie wypowiada się a jedynie składa oświadczenie o braku kontynuacji. To tak w kwestii formalnej, bo może się co niektórym mylić:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli Twój kontrakt obejmuje stary regulamin to oczywiście przechodzi na czas nieokreślony. Warto zauważyć, że nowy regulamin usług CP wszedł 1.11.2009r. Od tej daty obejmował wszystkie umowy pierwotne. A trwające umowy obejmował stopniowo. I jeżeli Twoja umowa była w okresie podstawowym gdy nowy regulamin objął Twoją umowę to ona się rolluje, a jeżeli umowa była bezterminowa to wzrastał abonament.

 

@matti82 wytłumacz mi tą subtelną różnicę między tymi pojęciami. Dla Ciebie może jest jakaś różnica, dla mnie, po wyjaśnieniu, też może być jakaś różnica ale dla większości użytkowników forum to i tak jedno i to samo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...