Skocz do zawartości

Technisat Digit S2-CD


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym opisać mój problem z tunerem Dekoder Digit S2-CD. Nie zawsze, co jakiś czas podczas ogladania tv , pilot "nie widzi" tunera, żadnym przyciskiem pilota nic nie można zrobić,natomiast przyciski na panelu dekodera chodzą normalnie. By móc ponownie korzystać z pilota należy wyłączyć dekoder od prądu i załączyć ponownie.Po tej operacji wszystko działa ok, czasem kilka dni , aż do momentu gdzie sytuacja sie powtarza.Doradzi ktoś co z tym fantem zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yoshy. Ja mam ten sam problem. Mam 2 piloty i czasem żaden z nich nie działa po włączeniu dekodera ze stanu czuwania. Nie jest to wina pilotów. Ja wyłączam na chwilę telewizor i to pomaga. Chciałbym dodać, że piloty Technisata poza tym są wspaniałe. Działają niezależnie od tego, w jakim kierunku są skierowane. Przeszkody na drodze do telewizora też nie mają żadnego znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to pewni ebedzie podobny problem jak z dekoderami od CP. A te telewizory co wylaczacie to sa CRT, czy LCD, lub plazmy?

 

W internecie jest mnustwo watkow na temat niedzialajacych pilotow od CP przy wlaczonych TV LCD. Podobno podswietlanie matryc to zakluca. Moze i w tym przypadku sie to potwierdzac.

Podobno pomaga przekrecenie tv o 90°, lub 180° wzgledem dekodera. Sprawdzcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwazylem ostatnio ze obraz z dekodera jest w czerwonym odcieniu ,obraz z anteny naziemnej jest ok w ustawieniach video dekodera w pozycji tryb scart przestawilem na CVBS i obraz jest ok gdy przestawie ten tryb na scart jest czerwony nalot a zawsze bylo na scart i bylo ok nie wiem o co chodzi czyzby cos z dekoderem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reczna robota jedynie. Technisat sam nie przestawi parametru. #Opticumy robia to automatycznie. Najlepiej jak usuniesz transponder 11508 V, a natepnie dodasz go na nowo i go przeskanujesz. Dawno nie mialem doczynienia z technisatem ale zdaje sie ze ma dosc rozbudowane menu przy edycji transponderow. Moze tam wystarczy zmienic parametr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja w innej sprawie.

Chyba coś nie tak z tym moim technisatem, wiec czy ktoś zna jakiś adres email do serwisu by mi pomogli ( ten serwis@technista.pl w ogóle nie odpowiada a pisałem do nich już z tydzień albo i lepiej). jakie dokumenty trzeba przedstawić by naprawili paragon , karta gwarancyjna i coś jeszcze ? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yoshy zależy w jakiej piszesz sprawie. Adres email masz dobry jednak służy on głównie do zgłaszania usterek.

Jeśli piszesz, że nie masz kanałów albo chcesz doładować kartę to jak grochem o ścianę bo serwis odbiorników tym się nie zajmuje.

Podstawą do reklamacji jest wypełniona karta gwarancyjna i dowód zakupu (paragon lub faktura).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...