Hasssik Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Jeżeli chodzi o durnych abonentów to nie. Z doświadczenia wiem, że < 1 % rozmów, to telefony wynikające z winy CP. Konsultantów na jednej zmianie jest ponad 200, jednak takiej masy [beep]izmu (Po tak długim czasie pracy w CP, nie mogę znaleźć innego określenia) nawet taka ilość ludzi nie jest w stanie ogarnąć. Ja jakoś korzystam z usług różnych firm i nigdy nie zdarzyło mi się zadzwonić na infolinię którejkolwiek z nich. Jeżeli się pojawi jakiś problem, to zawsze udaje mi się go naprawić najprostszymi środkami. Niestety CP kieruje swój produkt do ludzi o wątpliwej inteligencji ... Bo szczerze mówiąc, to kto normalny podpisuje umowę na 29 miesięcy (!!!) tylko dlatego, że dostaje pół roku gratis ? A w chwili obecnej nawet 3 miesiące. A taki z którym rozmowa wygląda tak : Konsultant : Proszę nacisnąć dwa razy 2 na pilocie od dekodera. Klient : Acha ... Biiip ... Biiip (I kilka razy z rzędu nasz klient będzie sobie wybierał numery na telefonie nie zważając na polecenie konsultanta, na koniec stwierdzi że nie chcemy, czy też nie umiemy mu pomóc i że wydaje majątek na rozmowy z nami) Czy też inny przypadek : Konsultant : Proszę nacisnąć MENU na pilocie od dekodera i powiedzieć mi co Pan widzi. Klient : Utwórz wiadomość ! Wspominałem już, że dużo ponad 90 % rozmów to nieopłacony abonament ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Moim zdaniem te 90 % to mocno przesadziłeś. Ktoś kto wie, że nie zapłacił nie dzwoniłby bez powodu, wiedząc o kosztach. Jeżeli chodzi o durnych abonentów A może chodzi o [beep] system, lub niepoprawnie obsługiwany (czyli operatorów). Ciągłe blokowanie opłacanych pakietów (zdarzało mi się to kilka razy), ciągłe blokowanie dekoderów FTA (zdarzało mi się to kilka razy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hasssik Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Czy ja mówię, że każdy z abonentów o tym wie ? Większość chce po prostu na konsultantach wymóc uruchomienie pakietów bez opłaty grożąc Faktem, sądem i wypowiedzeniem umowy ( W okresie podstawowym ). Jeżeli w te 90 % mi nie wierzysz, to zapraszam na infolinię. Acha, czasem też dzwonią czemu nie mają pakietów na które przysłali umowę. Tu możesz nie wierzyć, ale duża część porozumień to ... kilka słów na poplamionej kartce A4. O treści : Proszę o włączenie mi HBO i podpis. Czy też inne przypadki w których klienci wykreślają punkty z umowy, przekreślają cenę i wpisują własną Jeżeli chodzi o konsultantów. CP płaci naprawdę dużo (Szczerze mówiąc w Warszawie większej stawki nie znalazłem) a to przyciąga naprawdę dużo ludzi na szkolenie. Owszem, zdarzy się że ktoś kto się kompletnie nie zna, przejdzie przez egzaminy. Ale codziennie nasza wiedza jest sprawdzana przez testy pisemne, więc prędzej czy później słabe ogniwa są wyłapywane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Coś te testy są słabe i te wyłapywanie "słabych ogniw". Dodzwonić się to nie, aż taki problem. Tylko, dlaczego za każdym razem co się dodzwoni w tej samej sprawie to te "silne ogniwa" podają niemal zawsze innej wersję rozwiązania problemu. Chyba ciągle jest zmieniany materiał do egzaminów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Dobrze, że istnieje dedykowana infolinia na APSów. Bo na tą dla klientów nawet nie dzwonię. Ale te przykłady mnie rozbawiły. „Proszę o włączenie mi pakietu HBO” i podpis… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Wczoraj dzowniłem do CP i od razu dostałem połączenie.0223566678 -numer do CP -bezpośredni omijający wszystkie zapowiedzi (ktoś podawał kilka stron wcześniej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Po co kupować, ja dostałem taki za free Teraz tylko powiązałem numer telefonu z numerem karty i Voila! Opcje podobne jak w ICOK (np. ponowienie sygnału) a do tego darmowe połączenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Albo można było zamówić przez ICOK też za free Wracając do tematu. Z moich osobistych testów wynika, że numer tu podawany zawsze łączy z działem technicznym. Ale ogólnie próbowałem dzwonić o różnych porach dnia i nocy (kompleksowe testy :> ) i nie ma różnicy na jaki numer / na jaki dział się dzwoni. Co do pory to najgorzej dzwonić między 22 a 23, a najlepiej 9 -14 rano. Ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan_Dziąsło Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 co do telefonów w sprawie nie opłaconych rachunków. Rzeczywiście wiekszość telefonów jest w tej własnie sprawie. Co ciekawe winni za to są klienci. w moim domu jakoś zawsze przed terminami platnosci wszyscy wiedzą, czy cos nie zostalo jeszcze oplacone. A klienci CP przychodzą do APSu z pytaniem "czy moze mi pan sprawdzić w komputerze czy mam oplacone?" Pomijając fakt, że żaden komputero żadnego APSowca nie moze tego sprawdzić, to cisnie sie na usta jedna odpowiedz "Ku..a to nie wie pan/i czy jest zaplacone? kto ma to wiedziec?" Bez urazy ale tego typu klienci, którzy nie dbają o swoje stanowią trzon wszystkich interwencji zarowno w apsach jak i na infolinii. to glownie przez nich stoicie w 30minutowych kolejkach. A ile to sprawdzic po potwierdzeniu zaplaty z poczty czy z e-banku kiedy wyszla ostatnia wplata? Gdyby nie takie telefony infolinia bylaby calkiem szybka. Z drugiej strony szkoda, ze polsat wzbrania sie przed udostępnieniem takich danych pracownikom apsu poprzez SOS. Jasne, ochrona danych osobowych, ale na Boga rozladowuje to ruch. Ile to wklepac w komputer pesel/karte i przekazac klientowi, ze w chwili obecnej ma 37,90 do zaplaty, ostatnia wplata z dnia 3.02. Godziny luzu to pojęcie wzgledne. W praktyce od 24 do 6 rano powinno byc najlatwiej, bo tylko nieliczni w nocy sprawdzaja czy im dekoder dziala, wiec i o tej porze nikt nie bedzie mial ochoty w tej sprawie dzwonic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Płatności można sprawdzić przez Automatyczne Biuro Obsługi (chyba nadal jest taka opcja). Ja na miejscu APS, gdyby klient przyszedł do mnie z pytaniem o rachunek wziąłbym telefon, ustawił na głośnomówiący i po wszystkim ironicznie spytał: "czy to było takie trudne?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Priorytetowy dostęp do infolinii poprzez specjalny numer 1010, dostępny tylko dla użytkowników usługi Pakiet VIP z telefonu CP [warunek - posiadanie dekodera platformy oraz posiadanie telefonu w Rodzinnej Telefonii Komórkowej]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 I najważniejsze 1010 za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Ciekawi mnie jak długo ten numer będzie darmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Myślę, że długo. CP nie ma jeszcze dużo abonentów w swoim MVNO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszczeonas Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Sorry za OT, ale ja myśle że cp długo nie pociągnie ze ze swoim MVNO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
31uisybz Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Po co komu ten darmowy numer, przecież dzwoniąc automatycznie pojawia się 99% szansy na to, że jest się: naciągaczem chcącym za pomocą szantażu uruchomić nienależne sobie pakiety programów lub: nie dbającym o terminy swoich płatności totalnym ignorantem, zajmującym cenny czas dobrze opłacanych i świetnie przeszkolonych konsultantów, .... Przecież to oczywiste po lekturze kilku postów wstecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 zajmującym cenny czas dobrze opłacanych i świetnie przeszkolonych konsultantów Z tym bym się nie zgodził, znam pare osób, które pracują/pracowały na Łubinowej, sam miałem 'przyjemność' pracować na infolinii wymiany kart w zewnętrznej firmie, potem zaliczyłem szkolenia w głównej siedzibie i miałem się tam przenieść, ale podejście liderów było w CP jeszcze bardziej olewające niż w zewnętrznej firmie i odszedłem. Wielokrotnie byłem świadkiem tekstów w stylu 'powiedz mu cokolwiek, może przestanie wydzwaniać', albo 'nie jestem od tłumaczenia ci procedur'. Poza tym dzięki 'kompetencji' pracowników, za którą winę ponoszą tylko brak odpowiedniego wyszkolenia i zbytnie zawikłanie procedur prześlę im niedługo reklamacje reklamacji, ponieważ po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, polsat nie dopełnił tego co miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.