Skocz do zawartości

jak się dodzwonic do polsatu?


jonbob
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli chodzi o durnych abonentów to nie. Z doświadczenia wiem, że < 1 % rozmów, to telefony wynikające z winy CP. Konsultantów na jednej zmianie jest ponad 200, jednak takiej masy [beep]izmu (Po tak długim czasie pracy w CP, nie mogę znaleźć innego określenia) nawet taka ilość ludzi nie jest w stanie ogarnąć. Ja jakoś korzystam z usług różnych firm i nigdy nie zdarzyło mi się zadzwonić na infolinię którejkolwiek z nich. Jeżeli się pojawi jakiś problem, to zawsze udaje mi się go naprawić najprostszymi środkami. Niestety CP kieruje swój produkt do ludzi o wątpliwej inteligencji ... Bo szczerze mówiąc, to kto normalny podpisuje umowę na 29 miesięcy (!!!) tylko dlatego, że dostaje pół roku gratis ? A w chwili obecnej nawet 3 miesiące. A taki z którym rozmowa wygląda tak :

Konsultant : Proszę nacisnąć dwa razy 2 na pilocie od dekodera.

Klient : Acha ...

Biiip ... Biiip (I kilka razy z rzędu nasz klient będzie sobie wybierał numery na telefonie nie zważając na polecenie konsultanta, na koniec stwierdzi że nie chcemy, czy też nie umiemy mu pomóc i że wydaje majątek na rozmowy z nami)

 

Czy też inny przypadek :

Konsultant : Proszę nacisnąć MENU na pilocie od dekodera i powiedzieć mi co Pan widzi.

Klient : Utwórz wiadomość !

 

Wspominałem już, że dużo ponad 90 % rozmów to nieopłacony abonament ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem te 90 % to mocno przesadziłeś. Ktoś kto wie, że nie zapłacił nie dzwoniłby bez powodu, wiedząc o kosztach.

Jeżeli chodzi o durnych abonentów

A może chodzi o [beep] system, lub niepoprawnie obsługiwany (czyli :censored: operatorów). Ciągłe blokowanie opłacanych pakietów (zdarzało mi się to kilka razy), ciągłe blokowanie dekoderów FTA (zdarzało mi się to kilka razy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja mówię, że każdy z abonentów o tym wie ? Większość chce po prostu na konsultantach wymóc uruchomienie pakietów bez opłaty grożąc Faktem, sądem i wypowiedzeniem umowy ( W okresie podstawowym :roll: ). Jeżeli w te 90 % mi nie wierzysz, to zapraszam na infolinię. Acha, czasem też dzwonią czemu nie mają pakietów na które przysłali umowę.

 

Tu możesz nie wierzyć, ale duża część porozumień to ... kilka słów na poplamionej kartce A4. O treści : Proszę o włączenie mi HBO i podpis. Czy też inne przypadki w których klienci wykreślają punkty z umowy, przekreślają cenę i wpisują własną :lol2:

 

Jeżeli chodzi o konsultantów. CP płaci naprawdę dużo (Szczerze mówiąc w Warszawie większej stawki nie znalazłem) a to przyciąga naprawdę dużo ludzi na szkolenie. Owszem, zdarzy się że ktoś kto się kompletnie nie zna, przejdzie przez egzaminy. Ale codziennie nasza wiedza jest sprawdzana przez testy pisemne, więc prędzej czy później słabe ogniwa są wyłapywane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Coś te testy są słabe i te wyłapywanie "słabych ogniw". Dodzwonić się to nie, aż taki problem. Tylko, dlaczego za każdym razem co się dodzwoni w tej samej sprawie to te "silne ogniwa" podają niemal zawsze innej wersję rozwiązania problemu. Chyba ciągle jest zmieniany materiał do egzaminów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Albo można było zamówić przez ICOK też za free :twisted:

 

Wracając do tematu. Z moich osobistych testów wynika, że numer tu podawany zawsze łączy z działem technicznym. Ale ogólnie próbowałem dzwonić o różnych porach dnia i nocy (kompleksowe testy :> ) i nie ma różnicy na jaki numer / na jaki dział się dzwoni.

 

Co do pory to najgorzej dzwonić między 22 a 23, a najlepiej 9 -14 rano.

 

Ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do telefonów w sprawie nie opłaconych rachunków. Rzeczywiście wiekszość telefonów jest w tej własnie sprawie. Co ciekawe winni za to są klienci. w moim domu jakoś zawsze przed terminami platnosci wszyscy wiedzą, czy cos nie zostalo jeszcze oplacone. A klienci CP przychodzą do APSu z pytaniem "czy moze mi pan sprawdzić w komputerze czy mam oplacone?"

Pomijając fakt, że żaden komputero żadnego APSowca nie moze tego sprawdzić, to cisnie sie na usta jedna odpowiedz "Ku..a to nie wie pan/i czy jest zaplacone? kto ma to wiedziec?" Bez urazy ale tego typu klienci, którzy nie dbają o swoje stanowią trzon wszystkich interwencji zarowno w apsach jak i na infolinii. to glownie przez nich stoicie w 30minutowych kolejkach. A ile to sprawdzic po potwierdzeniu zaplaty z poczty czy z e-banku kiedy wyszla ostatnia wplata? Gdyby nie takie telefony infolinia bylaby calkiem szybka. Z drugiej strony szkoda, ze polsat wzbrania sie przed udostępnieniem takich danych pracownikom apsu poprzez SOS. Jasne, ochrona danych osobowych, ale na Boga rozladowuje to ruch. Ile to wklepac w komputer pesel/karte i przekazac klientowi, ze w chwili obecnej ma 37,90 do zaplaty, ostatnia wplata z dnia 3.02.

 

Godziny luzu to pojęcie wzgledne. W praktyce od 24 do 6 rano powinno byc najlatwiej, bo tylko nieliczni w nocy sprawdzaja czy im dekoder dziala, wiec i o tej porze nikt nie bedzie mial ochoty w tej sprawie dzwonic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co komu ten darmowy numer, przecież dzwoniąc automatycznie pojawia się 99% szansy na to, że jest się: naciągaczem chcącym za pomocą szantażu uruchomić nienależne sobie pakiety programów lub: nie dbającym o terminy swoich płatności totalnym ignorantem, zajmującym cenny czas dobrze opłacanych i świetnie przeszkolonych konsultantów, ....

Przecież to oczywiste po lekturze kilku postów wstecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajmującym cenny czas dobrze opłacanych i świetnie przeszkolonych konsultantów

Z tym bym się nie zgodził, znam pare osób, które pracują/pracowały na Łubinowej, sam miałem 'przyjemność' pracować na infolinii wymiany kart w zewnętrznej firmie, potem zaliczyłem szkolenia w głównej siedzibie i miałem się tam przenieść, ale podejście liderów było w CP jeszcze bardziej olewające niż w zewnętrznej firmie i odszedłem. Wielokrotnie byłem świadkiem tekstów w stylu 'powiedz mu cokolwiek, może przestanie wydzwaniać', albo 'nie jestem od tłumaczenia ci procedur'.

Poza tym dzięki 'kompetencji' pracowników, za którą winę ponoszą tylko brak odpowiedniego wyszkolenia i zbytnie zawikłanie procedur prześlę im niedługo reklamacje reklamacji, ponieważ po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, polsat nie dopełnił tego co miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...