Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kończy mi się umowa , i chciałbym ją przedłużyć, na następujących warunkach: wziąć moduł CAM+ jako dekoder główny , a obecnie posiadany PVR HD 7000 stał by się dekoderem dodatkowym jako multiroom. Czy jest taka możliwość?

Ps . umowa jest i była by na pakiet premium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za około 6 miesięcy kończy mi się umowa z Cyfrowym Polsatem. Na chwilę obecną mam umowę na warunkach:

 

Sagecom (czynsz 5 PLN)

Multiroom HD 6000 (5 PLN)

Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 59,99 PLN

razem 69,99 PLN przez 10 miesięcy i 5 miesięcy było za free (umowa na 15 msc)

 

Teraz interesuje mnie tak:

Wymiana Sagecom na Moduł CAM

umowa na 15 msc

te same pakiety.

 

Co mogę wynegocjować? Jest szansa, żeby tak na 3 msc przed końcem dostać taki sam pakiet na 15 msc i 5 msc za free, a potem 69,99?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu zawarłem umowę na Familijny Max HD. Chciałem dokupić sobie możliwość korzystania z pakietu sportowego w ramach swojej umowy. Już wiem że to niemożliwe.

Infolinia przekazała mi propozycję: Max HD+Sport+Film za 59,99 czyli jak dla nowego klienta...

Na sporcie mi zależy i pytanie czy czekać jeszcze z parę miesięcy na lepsze warunki? Czy świeżak jak ja jest w stanie w niedługim czasie coś lepszego uzyskać?

Infolinia dobrze poinformowała. Tyle, że za te pieniądze możesz mieć pakiet Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD. Ale! Żeby skorzystać ponownie z darmowych miesięcy w promocji, to przede wszystkim musisz z obecnej umowy przeczekać miesiące promocyjne oraz minimum połowę okresu z tych miesięcy płatnych. Nie podajesz na jaki okres masz aktualną umowę. Zatem trudno jest ustalić, o jakiej długości umowy możesz zabiegać w trakcie negocjacji. Oczywiście taki zabieg z bezpłatnymi miesiącami w promocji można przeprowadzić po wcześniejszym złożeniu stosownego wypowiedzenia aktualnie obowiązującej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Przyjaciele!

 

Dziś nietypowo, bo w dziale Cyfrowego Polsatu :D Po blisko dwóch miesiącach zaakceptowali moje wypowiedzenie, które skutkuje rozwiązaniem umowy na 24 kwietnia 2016 roku. Panowie w chwili obecnej posiadam Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 59,90zł + 5,00zł czynszu za Sagema. Umowa 24/8 - byłem zadowolony. Do końca mam 10 miesięcy jeszcze. Ponadto mam 256,00zł nadwyżki abonamentowej (wolne środki). Mam pytanie związane z tym co Bogdan425, a także Czerstwy poruszyli - mianowicie:

 

Czy istnieje szansa by mi skrócili obecną umowę o kilka miesięcy, tak bym mógł dostać 15/5, lub 12/5? Jeśli tak to kiedy mógłbym o takie rozwiązanie pytać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Arerox wszystko możesz wynegocjować nawet na pięć miesięcy przed końcem umowy. Teraz wszystko w twoich rękach i mowie :wink: Oczywiście po wcześniejszym złożeniu stosownego wypowiedzenia z aktualnie obowiązującej umowy.

 

@Gursonek jak wyżej. Skrócenie umowy może być nawet do pięciu miesięcy.

 

Tylko tego nie rozumiem:

 

Dziś nietypowo, bo w dziale Cyfrowego Polsatu :D Po blisko dwóch miesiącach zaakceptowali moje wypowiedzenie, które skutkuje rozwiązaniem umowy na 24 kwietnia 2016 roku.

 

Co to znaczy, że zaakceptowali? Rezygnujesz zupełnie? Dobrze "poprowadziłeś" swoje wypowiedzenie? Odbyło się to bez ustalenia i wyznaczenia kolejnego terminu, w którym będą znowu do ciebie dzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ bogdan425 - Chodziło mi o to, że złożyłem wypowiedzenie ponad 11 miesięcy przed końcem umowy. 20 maja wysłałem pismo, w którym napisałem, że zachowuje okres podstawowy i proszę o rozwiązanie umowy wraz z końcem jej trwania tj. 24 kwietnia 2016 - pismo zaginęło rzekomo na poczcie, bo nie dodarło - przez 3 tygodnie dzwoniłem tam. Wreszcie infolinia przekazała mi informacje bym w punkcie w takim wypadku złożył wypowiedzenie o tej samej treści. Następnego dnia tak zrobiłem, gość z salonu plusa przyjął je i powiedział, że w dniu jutrzejszym będzie ono widoczne w systemie. Minęło kolejne dwa tygodnie, zero informacji o tym, że składałem wypowiedzenie umowy. Wkurzyłem się i zadzwoniłem ponownie na infolinię, tam babka mocno zdziwiona sprawą powiedziała mi bym przesłał skan wypowiedzenia, bo jak są pieczątki autoryzowanego punktu to nie powinno być problemu. Potem do mnie oddzwoniła, złożyła reklamacja z tym wypowiedzeniem, bo dla niej wszystko było przejrzyste (poprawne) i dziwiła się czego pisma nie ma w systemie. Około 3-4 dni od złożenia reklamacji, zadzwonił gość z sekcji rezygnacji z wielkimi pretensjami dlaczego się piekle, bo wypowiedzenia zostało przyjęte zgodnie z moją wolą, jak mu opowiedziałem całą sytuacje nie wierzył, że takowa miała miejsce. Po kilku dniach dostałem potwierdzenie na piśmie.

Wypowiedziałem ją tak wcześnie z dwóch powodów: a) żeby nie przegapić okresu na złożenie, B) cały czas się waham co zrobić, mam NC+ i zastanawiam się czy jest sens płacić 64,90zł za 16 kanałów (reszta to duble). Polsat Sport zwykły na mojej "ślicznotce" się rozmazuje, w HD jest lepszy obraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek czytając twojego posta i pewnie CP też ma takie wrażenie, że jakbyś chciał zupełnie zrezygnować z ich usług. Bardzo skomplikowane. Ta twoja zapobiegliwość mogla im dać taki silny sygnał.

Za jakiś czas proponowałbym się im przypomnieć telefonicznie, że może ewentualnie przedłużysz obecną umowę na dobrych warunkach. I wtedy o tym sobie z nimi zagadasz.

Ja mam umowę silnie rozbudowaną z nc+ i z multiroom-em. Ale zapragnąłem mieć tak, jak dawniej również CP. Dlatego, po tej przerwie, nową umowę podbiłem z pakietu Familijnego HD do Familijnego Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD. Tylko dlatego, że cenowo jest między nimi niewielka różnica, a oferta bardziej rozbudowana. Gdzieś tu wcześniej o tym nawet wspomniałem. Zatem nie będę się o tym jeszcze raz rozpisywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Obecnie posiadam Pakiet Mini HD (TKA 51) który kosztuje mnie 9,90 zł miesięcznie (4,90 za pakiet + 5 czynszu za dekoder HD 5000). Okres podstawowy się skończył po 18 miesiącach i umowa jest teraz na czas nieokreślony. Według tabeli opłat w umowie powinienem placić 16,90 zł.

Na stanie posiadam jeszcze stary wlasnościowy MINI D1-B, który zamierzam wymienić na dekoder HD.

Nie przebywam w Polsce, dlatego zależy mi na tym, aby wszstko udało się za jednym razem jak będe w kraju.

Kanały z pakietu Mini w całości mi wystarczają. Najchętniej to bym chciał mieć pakiet Darmowy HD, ale niebardzo się orientuję jaką umowę należy zawrzeć, żeby potem był Darmowy HD.

W ostateczności czy mogę przepisać umowę na nowy wymieniony dekoder i nie placić czynszu, tylko te 4,90 zl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, napiszę co ostatnio wynegocjowałam, chociaż jak CP będzie oferował takie umowy, to zbankrutuje.

 

Poprzednia umowa 15/5 Fam Max HD+Film+Sport+Cin - 59,9zł + czynsz za Esi-88 - 5zł. 5 miesięcy za darmo, 5 zapłacono.

Teraz udało mi się podpisać umowę na Premium w opcji 12/5 za 79,9zł. W darmowych miesiącach dodatkowo VOD+Ipla Mix. Potem jeśli zostawię, to +20zł.

W darmowym okresie zniesiony czynsz na ESI-88, potem 5zł.

Proponowano mi jeszcze multiroom za 5zł, ale nie byłam zainteresowana.

 

Ofertę uważam za bardzo dobrą; lepszą niż się spodziewałam.

Myślę, że zaważało:

- wysłane miesiąc wcześniej wypowiedzenie

- telefon jeszcze przed 6 miesiącami do końca umowy, żeby wysondować, co mogę dostać i sygnalizowanie, że interesuje mnie dodanie HBO (więc się przygotowali)

- podwyższanie pakietu względem obecnego

- uczestnictwo w Smartdom

Całość załatwiłam podczas jednej rozmowy, nawet specjalnie się nie szarpiąc. Konsultant wyszedł oczywiście od propozycji 24/8 (od razu za 79,9), potem zeszliśmy do 15/5, a ostatecznie do 12/5.

 

Ważna informacja dla niektórych: oferty przedłużeniowe z obniżeniem pakietu nie są dostępne 6 miesięcy przed końcem umowy, a dopiero 1-2 miesiące przed końcem (specjalnie wypytywałam, myśląc już o kolejnym przedłużeniu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi telefon z CP z ofertą,

i tym razem można wybrać ofertę to co zapodał wcześniej @czerstwy

 

Interesowała mnie umowa na Rodzinny HD.

Dostałem propozycję:

umowa była wstępnie na 29 miesięcy - wynegocjowałem na 24 miesiące

- pierwsze 9 miesięcy Rodzinny HD + 3 za 24,90 miesięcznie

- kolejne 15 miesięcy Rodzinny HD + 1 (Sport HD) 39,90.

 

Mam do końca umowy jeszcze 3 miesiące - czyli będą anulowane

Szkoda tylko, że nie ma do tej darmowej IPL'i.

 

Co myślicie o tej powyższej propozycji, bo chciałem Rodzinny HD + Sport HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...