sebap Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Witam wszystkich. Mam jeszcze 6 miesięcy umowy i będę słał wypowiedzenie do CP. Obecnie posiadam posiadam pakiet Familijny Max HD plus film HD, Cinemax HD oraz Sport HD, płacę 59,90, umowa na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis. Dekoder jaki posiadam to Sagemcom ESI-88 (dzierżawa 5zł). Co mogę ugrać po wysłaniu wypowiedzenia? Czy jest możliwość zniesienia opłaty za dekoder? Dodam, że nie chciałbym płacić więcej niż obecnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Nie wiem czy to standard, czy tylko ja tak trafiłem...... Dzisiaj odwiedziłem dwa APS-y, w obu jednakowa odpowiedź: po wysłaniu wypowiedzenia umowy w punktach NIE MA ofert przedłużających Wszelkie negocjacje można prowadzić tylko i wyłącznie, kontaktując się z DUK. Niby fajnie, tylko że DUK nie chce ze mną rozmawiać na temat przedłużenia umowy (obecnie Premium) z zejściem na FMax HD + Film HD (przy okazji, nie przyjmują do wiadomości że nie interesuje mnie Sport, HBO, Cinemaxy itp. ) Nawet sam proponowałem że za Familijny Max HD + Film HD mogę płacić 59,90 (tak jak dla "nowych" w ofercie ze Sportem HD) ale odpowiedź jest jedna: NIE ! Nie, to nie Trochę szkoda mi tylko Esi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 W czymś Ci przeszkadza negocjowanie z DUK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 No właśnie! Nie jest to tak, że w DUK można "wyrwać" lepsze oferty przedłużeniowe, niż w APS-ie? Tak przynajmniej było kiedyś w przypadku dawnej CYFRY+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Mnie w DUK-u CP spuścili na drzewo, bo chciałem od nich umowę bez wypowiedzenia. Ale co tu wypowiadać, jak się ma prepaida... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Hmm, nie rozumiem. Jak to umowę bez wypowiedzenia? Jeśli jesteś posiadaczem pre-paid'a to tak naprawdę nie jesteś abonentem, tylko użytkownikiem. A to już różnica. W niniejszym wątku jest raczej mowa o ofertach przedłużeniowych dla abonentów, czyli tych, którzy mają podpisaną umowę z Cyfrowym Polsatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr77sat Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 A to uzytkownik nie moze podpisac umowy na sprzet ktòry posiada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Może. Ale że nie może złożyć wypowiedzenia, to z DUK nie pogada niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rw8888 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Witam, Chcialem sie upewnic. Jesli Ojciec ma na 29 m-cy Familijny HD i nie chce nic wiecej placic niz te 39.90zl to wytarguje mu jakies m-ce free czy musze jednak przejsc na rozszerzona oferte 12/5 za 59.90 zł od 6 miesiaca (wiem ze raczej to mu wywalcze)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Przy pakiecie Familijnym oferty z gratisem też są dostępne, ale musi być przynajmniej około pół roku do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paceq Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 W czymś Ci przeszkadza negocjowanie z DUK? Mnie np. przeszkadza to, ze nawet na DUK kłamią. Kiedy telefonicznie przedłużałem umowę z DUK - kilkukrotnie pytałem, czy w ramach pakietu elastycznego (rodzinny/familijny) będę miał WSZYSTKIE (podkreślam słowo WSZYSTKIE) kanały, oznaczone na stronie www jako te z "plusem". Konsultant kilkukrotnie to potwierdził. A potem okazało się, że np. w pakiecie Familijny - TV Republika jest zakodowana. I robią taką [beep]ką sztuczkę - nagrywają dopiero od momentu, kiedy konsultant zaczyna formalnie informować o warunkach przedłużenia, a cała wcześniejsza rozmowa jest nienagrana. A w trakcie formalnego informowania o warunkach Konsultant nic nie wspomina o kanałach, o które pytałem na początku rozmowy. Czyli - na co innego się umawiam w trakcie negocjacji, a co innego Konsul mówi do taśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Konsultant powiedział Ci prawdę, tylko Ty patrzyłeś nie na tą ofertę. Wybrałeś Familijny HD/Familijny Max HD zamiast Rodzinny HD/Familijny HD, który Cię interesował. Trzeba było dopytać o konkretny kanał, to od razu zostałbyś wyprowadzony z błędu. Ponadto wybrałeś ofertę dla nowych klientów, a nie ofertę z MENU na stronie www zatytułowaną "Przedłuż umowę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paceq Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Niepotrzebnie bronisz małych cwaniaczków z CP. Wiem o czym rozmawiałem, i pamiętam o co pytałem i co mówił Konsul - bo już raz mnie tak oszukali, przy poprzednim przedłużaniu. Teraz zrobili to drugi raz. Tak więc ostrzegam - DUK nie nagrywa całej rozmowy tylko tą część, która jest potrzebna CP do telefonicznego przedłużenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Czytam tylko co piszesz/pisałeś i od razu (nie tylko ja) zauważyliśmy na czym polegało to "oszustwo" Ciebie przez DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paceq Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 i od razu (nie tylko ja) zauważyliśmy na czym polegało to "oszustwo" Pracownicy CP zawsze trzymają się razem. Taka korporacyjna solidarność. Ale FAKTY są takie, że NIE CAŁA rozmowa jest nagrywana - pamiętajcie o tym przy przedłużaniu umów przez telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Skoro uważasz, że jestem pracownikiem CP, to jesteś w ogromnym błędzie. Moje barwy firmowe są już od kilkunastu miesięcy zupełnie inne. Proponuję również trzymać się tematu wątku, bo niebezpiecznie zaczynasz od niego odchodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 i od razu (nie tylko ja) zauważyliśmy na czym polegało to "oszustwo" Pracownicy CP zawsze trzymają się razem. Taka korporacyjna solidarność. Ale FAKTY są takie, że NIE CAŁA rozmowa jest nagrywana - pamiętajcie o tym przy przedłużaniu umów przez telefon. To na pewno wina Tuska i Putina A tak poważnie - nie wystarczyło przed rozmową z DUK chociaż pobieżnie zapoznać się z ofertą w poszczególnych pakietach itp.? Tak, żeby czyjaś niewiedza / niekompetencja / zła wola (wątpię, ale może...) nie spowodowała tego, że masz pakiet, który nie zawiera kanałów, które Cię interesują? To taka mała "nauczka" na przyszłość. A podpisanie umowy w APS wcale nie gwarantuje tego, że otrzymasz coś spoza oferty pakietowej - bo nie ma możliwości dodawania poszczególnych kanałów do pakietów, w których ich po prostu nie ma. Ja wypowiadając jakiekolwiek umowy przed kontaktem odpowiedniego działu utrzymania klienta wiem dokładnie czego chcę i przedstawiam to konsultantowi. Zazwyczaj jest chwila milczenia, czasem "muszę to skonsultować z kierownikiem zmiany" itp. - zawsze dostaję odpowiedź "otrzymałem zgodę na zaoferowanie umowy na warunkach podanych przez pana" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rw8888 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Przy pakiecie Familijnym oferty z gratisem też są dostępne, ale musi być przynajmniej około pół roku do końca umowy. Cos wiecej napiszesz? Np. czy jest jakas szansa na 12/5 przy tym familijnym czy raczej 2-3 mce przy opcji 15mcy? Przeszukałem ostatnie 2 m-ce na forum i nic nie znalazłem.Z góry dzieki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Moja umowa ważna do sierpnia. Jeszcze zatem 5 płatności po 59,90 - oferta 15/5. Wysłane wypowiedzenie i dziś telefon z DUK. Pierwsza oferta to 15/5 - 5 miesięcy bez opłat, później 59,90 za Familijny Max HD, Sport HD, Film HD,Cinemax HD, Multiroom HD lub 69,90 z sVOD i IplaMix. Stanęło na umowie 12-miesięcznej w tym 5 bez opłat i musze pamiętać o wyłączeniu sVOD i IplaMix. Jakbym chciał koniecznie rozstać się z CP to jeszcze musiałbym zapłacić 5 abonamentów- a tak zapłacę 7 ale teraz 5 miesięcy bez opłat. Tak naprawdę trudno odejść z CP jeśli takie są warunki utrzymaniowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 @rw8888 - umowa 15-miesięcy i 5 miesięcy gratis jak najbardziej jest osiągalna posiadając już dekoder HD i nie wymieniając go. 12 miesięcy z 5 miesiącami gratis powinno też się udać "wyrwać" w tej samej sytuacji. 3 miesiące gratis przy umowie na 15 miesięcy to maksimum co można dostać wymieniając dekoder przy podpisaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rw8888 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 @swojadroga- a wiec jednym zdaniem to samo co przy wiekszych pakietach.Super info dla mnie (mysle ze dla wielu innych tez ktorzy tu zagladaja ale boja sie zapytac).Jeszcze raz dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Musisz tylko użyć właściwego argumentu... złożyć (tzn. Twój ojciec) wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Witam wszystkich. Mam jeszcze 6 miesięcy umowy i będę słał wypowiedzenie do CP. Obecnie posiadam posiadam pakiet Familijny Max HD plus film HD, Cinemax HD oraz Sport HD, płacę 59,90, umowa na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis. Dekoder jaki posiadam to Sagemcom ESI-88 (dzierżawa 5zł). Co mogę ugrać po wysłaniu wypowiedzenia? Czy jest możliwość zniesienia opłaty za dekoder?Dodam, że nie chciałbym płacić więcej niż obecnie. Czy jest możliwość żebym dostał te same pakiety + katalog VOD przez cały okres umowy za 59,90? Dodam jeszcze, że posiadam jeszcze jedną umowę (brat z niej korzysta) z pakietem Familijnym. Zawsze to jakiś plus w negocjacjach, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 @rw8888 - umowa 15-miesięcy i 5 miesięcy gratis jak najbardziej jest osiągalna posiadając już dekoder HD i nie wymieniając go. 12 miesięcy z 5 miesiącami gratis powinno też się udać "wyrwać" w tej samej sytuacji. 3 miesiące gratis przy umowie na 15 miesięcy to maksimum co można dostać wymieniając dekoder przy podpisaniu umowy. Hm.. ja dostałem taka oferte ostatnio ale chcieli za wymiane dekodera 69 zł i odmówiłem. Czy da sie wyrwać wymiane za 1 zł, czy odmawiajac umowe 15/3 przewaliłem i to było max co mogę ugrac? Chciałem wynegocjować 15/5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 15/5 jest tylko w ofercie na dotychczasowym dekoderze. Wysokość aktywacji jest uzależniona od pakietu minimalnego i modelu dekodera jaki bierzesz/dostajesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.