Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam jeszcze 6 miesięcy umowy i będę słał wypowiedzenie do CP. Obecnie posiadam posiadam pakiet Familijny Max HD plus film HD, Cinemax HD oraz Sport HD, płacę 59,90, umowa na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis. Dekoder jaki posiadam to Sagemcom ESI-88 (dzierżawa 5zł). Co mogę ugrać po wysłaniu wypowiedzenia? Czy jest możliwość zniesienia opłaty za dekoder?

Dodam, że nie chciałbym płacić więcej niż obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to standard, czy tylko ja tak trafiłem......

Dzisiaj odwiedziłem dwa APS-y, w obu jednakowa odpowiedź: po wysłaniu wypowiedzenia umowy w punktach NIE MA ofert przedłużających :jupi:

Wszelkie negocjacje można prowadzić tylko i wyłącznie, kontaktując się z DUK.

Niby fajnie, tylko że DUK nie chce ze mną rozmawiać na temat przedłużenia umowy (obecnie Premium) z zejściem na FMax HD + Film HD (przy okazji, nie przyjmują do wiadomości że nie interesuje mnie Sport, HBO, Cinemaxy itp. :crazy: )

Nawet sam proponowałem że za Familijny Max HD + Film HD mogę płacić 59,90 (tak jak dla "nowych" w ofercie ze Sportem HD) ale odpowiedź jest jedna: NIE !

 

Nie, to nie

:censored:

Trochę szkoda mi tylko Esi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, nie rozumiem. Jak to umowę bez wypowiedzenia? :roll:

Jeśli jesteś posiadaczem pre-paid'a to tak naprawdę nie jesteś abonentem, tylko użytkownikiem. A to już różnica. :?

W niniejszym wątku jest raczej mowa o ofertach przedłużeniowych dla abonentów, czyli tych, którzy mają podpisaną umowę z Cyfrowym Polsatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czymś Ci przeszkadza negocjowanie z DUK? :roll:

 

Mnie np. przeszkadza to, ze nawet na DUK kłamią.

:D

 

Kiedy telefonicznie przedłużałem umowę z DUK - kilkukrotnie pytałem, czy w ramach pakietu elastycznego (rodzinny/familijny) będę miał WSZYSTKIE (podkreślam słowo WSZYSTKIE) kanały, oznaczone na stronie www jako te z "plusem".

Konsultant kilkukrotnie to potwierdził. A potem okazało się, że np. w pakiecie Familijny - TV Republika jest zakodowana.

 

I robią taką [beep]ką sztuczkę - nagrywają dopiero od momentu, kiedy konsultant zaczyna formalnie informować o warunkach przedłużenia, a cała wcześniejsza rozmowa jest nienagrana. A w trakcie formalnego informowania o warunkach Konsultant nic nie wspomina o kanałach, o które pytałem na początku rozmowy. Czyli - na co innego się umawiam w trakcie negocjacji, a co innego Konsul mówi do taśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultant powiedział Ci prawdę, tylko Ty patrzyłeś nie na tą ofertę. Wybrałeś Familijny HD/Familijny Max HD zamiast Rodzinny HD/Familijny HD, który Cię interesował. Trzeba było dopytać o konkretny kanał, to od razu zostałbyś wyprowadzony z błędu.

Ponadto wybrałeś ofertę dla nowych klientów, a nie ofertę z MENU na stronie www zatytułowaną "Przedłuż umowę".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepotrzebnie bronisz małych cwaniaczków z CP. Wiem o czym rozmawiałem, i pamiętam o co pytałem i co mówił Konsul - bo już raz mnie tak oszukali, przy poprzednim przedłużaniu. Teraz zrobili to drugi raz.

 

Tak więc ostrzegam - DUK nie nagrywa całej rozmowy tylko tą część, która jest potrzebna CP do telefonicznego przedłużenia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i od razu (nie tylko ja) zauważyliśmy na czym polegało to "oszustwo"

 

Pracownicy CP zawsze trzymają się razem. Taka korporacyjna solidarność.

:D

 

Ale FAKTY są takie, że NIE CAŁA rozmowa jest nagrywana - pamiętajcie o tym przy przedłużaniu umów przez telefon.

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i od razu (nie tylko ja) zauważyliśmy na czym polegało to "oszustwo"

 

Pracownicy CP zawsze trzymają się razem. Taka korporacyjna solidarność.

:D

 

Ale FAKTY są takie, że NIE CAŁA rozmowa jest nagrywana - pamiętajcie o tym przy przedłużaniu umów przez telefon.

:D

 

 

To na pewno wina Tuska i Putina ;)

 

A tak poważnie - nie wystarczyło przed rozmową z DUK chociaż pobieżnie zapoznać się z ofertą w poszczególnych pakietach itp.? Tak, żeby czyjaś niewiedza / niekompetencja / zła wola (wątpię, ale może...) nie spowodowała tego, że masz pakiet, który nie zawiera kanałów, które Cię interesują? To taka mała "nauczka" na przyszłość. A podpisanie umowy w APS wcale nie gwarantuje tego, że otrzymasz coś spoza oferty pakietowej - bo nie ma możliwości dodawania poszczególnych kanałów do pakietów, w których ich po prostu nie ma.

 

Ja wypowiadając jakiekolwiek umowy przed kontaktem odpowiedniego działu utrzymania klienta wiem dokładnie czego chcę i przedstawiam to konsultantowi. Zazwyczaj jest chwila milczenia, czasem "muszę to skonsultować z kierownikiem zmiany" itp. - zawsze dostaję odpowiedź "otrzymałem zgodę na zaoferowanie umowy na warunkach podanych przez pana" 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pakiecie Familijnym oferty z gratisem też są dostępne, ale musi być przynajmniej około pół roku do końca umowy.

 

Cos wiecej napiszesz? Np. czy jest jakas szansa na 12/5 przy tym familijnym czy raczej 2-3 mce przy opcji 15mcy?

Przeszukałem ostatnie 2 m-ce na forum i nic nie znalazłem.Z góry dzieki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja umowa ważna do sierpnia. Jeszcze zatem 5 płatności po 59,90 - oferta 15/5. Wysłane wypowiedzenie i dziś telefon z DUK. Pierwsza oferta to 15/5 - 5 miesięcy bez opłat, później 59,90 za Familijny Max HD, Sport HD, Film HD,Cinemax HD, Multiroom HD lub 69,90 z sVOD i IplaMix. Stanęło na umowie 12-miesięcznej w tym 5 bez opłat i musze pamiętać o wyłączeniu sVOD i IplaMix. Jakbym chciał koniecznie rozstać się z CP to jeszcze musiałbym zapłacić 5 abonamentów- a tak zapłacę 7 ale teraz 5 miesięcy bez opłat. Tak naprawdę trudno odejść z CP jeśli takie są warunki utrzymaniowe :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rw8888 - umowa 15-miesięcy i 5 miesięcy gratis jak najbardziej jest osiągalna posiadając już dekoder HD i nie wymieniając go. 12 miesięcy z 5 miesiącami gratis powinno też się udać "wyrwać" w tej samej sytuacji. 3 miesiące gratis przy umowie na 15 miesięcy to maksimum co można dostać wymieniając dekoder przy podpisaniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam jeszcze 6 miesięcy umowy i będę słał wypowiedzenie do CP. Obecnie posiadam posiadam pakiet Familijny Max HD plus film HD, Cinemax HD oraz Sport HD, płacę 59,90, umowa na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis. Dekoder jaki posiadam to Sagemcom ESI-88 (dzierżawa 5zł). Co mogę ugrać po wysłaniu wypowiedzenia? Czy jest możliwość zniesienia opłaty za dekoder?

Dodam, że nie chciałbym płacić więcej niż obecnie.

Czy jest możliwość żebym dostał te same pakiety + katalog VOD przez cały okres umowy za 59,90?

Dodam jeszcze, że posiadam jeszcze jedną umowę (brat z niej korzysta) z pakietem Familijnym. Zawsze to jakiś plus w negocjacjach, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rw8888 - umowa 15-miesięcy i 5 miesięcy gratis jak najbardziej jest osiągalna posiadając już dekoder HD i nie wymieniając go. 12 miesięcy z 5 miesiącami gratis powinno też się udać "wyrwać" w tej samej sytuacji. 3 miesiące gratis przy umowie na 15 miesięcy to maksimum co można dostać wymieniając dekoder przy podpisaniu umowy.

 

Hm.. ja dostałem taka oferte ostatnio ale chcieli za wymiane dekodera 69 zł i odmówiłem. Czy da sie wyrwać wymiane za 1 zł, czy odmawiajac umowe 15/3 przewaliłem i to było max co mogę ugrac? :/ Chciałem wynegocjować 15/5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...