swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Nie masz przez cały okres umowy kanału Eurosport SD w pakiecie Rodzinnym HD, tylko przez okres promocyjny 6 miesięcy (tak jak 24 inne kanały telewizyjne). Wyraźnie jest to zaznaczone na stronie www CP. W podsumowaniu zamówienia kolejna wyraźna informacja: Oferta elastyczna: Rodzinny HD Przez pierwsze 6 miesięcy oglądasz pakiet Familijny HD i nic za niego nie płacisz. Po 6 miesiącach pakiet w ofercie elastycznej możesz modyfikować w trakcie całej umowy. Możesz wybierać z poniższych wariantów: - Familijny HD za 39,90 zł/mies. - Rodzinny HD za 19,90 zł/mies. Zawierasz umowę na pakiet Familijny HD za 39,90 zł/mies. Aby płacić 19,90 zł/mies. należy zmienić go na pakiet Rodzinny HD. Czyli nic nie robiąc, od 7 miesiąca masz pakiet Familijny HD z miedzy innymi Eurosportem SD w cenie 39,90zł/mies. Jeśli natomiast najpóźniej na 24 godziny przed zakończeniem 6 cyklu rozliczeniowego poinformujesz CP o chęci zmiany pakietu na Rodzinny HD poprzez ICOK, infolinię lub osobiście w APS-ie to od 7 miesiąca będziesz płacił 19,90zł i nie będziesz oglądał Eurosportu SD z 24-ma innymi kanałami, które również dostałeś w prezencie. Deklaracje zmiany pakietów pomiędzy Familijnym HD i Rodzinnym HD możesz składać przez cały okres umowy. Zmiana zawsze nastąpi zgodnie z cyklem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 No i umowa przedłużona. Nominalnie obecna (12/5) powinna skończyć się 4.06.2015, ale od 4 lutego wchodzi już w życie nowa. Wychodzi na to, że de facto zapłacę za 4 miesiące i już wchodzi w życie nowa z darmowymi miesiącami. Warunki nowej w sumie podobne - 15/5 (w czasie trwania 5 darmowych nie ma czynszu za Sagemcoma), potem 89,90/miesiąc (+ewentualnie 10 za pakiet VOD). W cenie naturalnie Ipla Mix, HBO Go i multiroom. Sprzęt pozostaje - jestem z niego zadowolony. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony - kolejna będzie pewnie 12/5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Przedłużyłem jednak umowę bo dość szybko podczas rozmowy otrzymałem tę opcję 15/5 za 59,90 (Familijny + Sport + Cinemax + jakaś Ipla na kilka m-cy i coś tam jeszcze) co mi pasuje i nawet niespecjalnie pytałem o 12/5 Rozmowa trwała max 10 minut. Pierwsza propozycja: jakaś drożyzna bez rabatów, druga 29 miesięcy z czego 8 m-cy bezpłatnie no i ostatecznie to co powyżej. Jest ok ps. Okres wypowiedzenia jest teraz 30 dniowy, nie tak jak poprzednio 3 m-ce więc też ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelewa Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Witam, mam pytanie zbliżam się do okresu, w którym po wypowiedzeniu mogę negocjować nową umowę, mam tylko 1 warunek, posiadam jeszcze w ramach smart dom ofertę na telefon, interesuje mnie oczywiście utrzymanie tego 50% rabatu, czy mogę wynegocjować umowę np. na 15/5 z czego 5 miesięcy będzie gratis, bez utraty rabatu, proszę o pewną informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 @pawelewa Tak, natomiast wysokość abonamentu na tv nie może być niższa niż dotychczas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panna z Polsatu Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ewentualnie zamienić gratisowe miesiące na opłaty. Można pokombinować- więcej za mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario11983 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Jestem abonentem Cyfrowego Polsatu od 2000r. czyli od samego początku. Aktualna umowa kończy mi się 10 kwietnia 2015r. (jest to umowa na 15 m-cy: pakiet Familijny MAX HD + Sport HD + Film HD, przez 5 m-cy za 0 zł, następne 10 m-cy Familijny MAX HD + Sport HD za 59,90 zł). Na coś podobnego od razu bym się zgodził. Na infolinii zaproponowali mi jednak najpierw umowę na 29 m-cy - od razu ją odrzuciłem. Następnie na 15 m-cy na takich warunkach: przez 5 m-cy Fam MAX HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD + Ipla + VOD za 59,90 zł, kolejne 10 m-cy za tą samą kwotę Fam MAX HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD. Co sądzicie o takiej propozycji, ja ją odrzuciłem ze względu na brak darmowych miesięcy. Na infolinii tłumaczyli mi, że jak mam jeszcze ważna umowę do 10 kwietnia, to narazie nie mogą mi zaproponować darmowych miesięcy (co wydaje mi się sprzeczne z tym, co czytam powyżej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezi1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Moja teściowa składała wypowiedzenie. Po kilku dniach telefon i od razu dostała to co chciała umowa 24 miesiące /8 msc gratis pakiet Familijny HD za 39.90. Oczywiście w okresie promocyjnym również kanały z pakietu Familijnego Max HD. Co istotne umowa kończy się 12 kwietnia, a była to umowa rolująca z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia. (Jedna z ostatnich w tej formie zawierana w listopadzie 2012 roku na 29 miesięcy) Teściowa się spóźniła kilka dni, więc istniała możliwość, że musiałaby płacić kary umowne. Tak więc bzdurą jest, że jeśli komuś umowa kończy się w kwietniu, to nie można dać darmowych miesięcy. Nowa umowa będzie obowiązywać jak tylko przejdzie obieg papierów. Chyba teraz się już nie da aby obowiązywała natychmiast z uwagi na zmianę przepisów w celu lepszej ochrony konsumenta. Cezi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Przy tych starszych umowach gdzie kontrakt się rolował, nie było problemu z dostawaniem dobrych ofert, kary były symboliczne więc specjalnie też nie mieli czym straszyć. @mario11893 Wypowiedzenie umowy złożone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario11983 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Jeszcze nie złożyłem wypowiedzenia (jestem chętny na dalszą współpracę z Polsatem), tak jak wspomniałem umowę mam do 10 kwietnia 2015r. Poczekam jeszcze trochę i pod koniec lutego przejdę się do APS, powinny już być umowy z darmowymi miesiącami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 3. Wersje SD większości kanałów z oferty za jakiś czas mają zostać wycofane (w tym PS SD i PSE SD), ale kto ma pakiet Sport HD nie musi się o to martwić. Co do Orange Sportu, to jest pewne że do Czerwca zostaje (ale nie wiadomo pod jaką nazwą). Takie wycofanie kanałów daje możliwość natychmiastowego zerwania umowy bez konsekwencji. Więc nie wiem, czy CP na to się zdecyduje? Bo po 23 czerwca 2014 były one w umowach już niegwarantowane. Nie wierzę, że odetną dostęp do PS i PSE abonentom Mini, Rodzinnego i Familijnego, a więc większości klientów. Albo udostępnią wersje HD albo dotychczasowe przeniosą do MPEG 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Najprawdopodobniej przebudują pakietyzację tak, aby było to przejrzyste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 @mario11893 Najprostszym i najszybszym sposobem uzyskania darmowych miesięcy jest właśnie złożenie wypowiedzenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario11983 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 @mario11893 Najprostszym i najszybszym sposobem uzyskania darmowych miesięcy jest właśnie złożenie wypowiedzenia umowy. A jak złożę wypowiedzenie umowy i Polsat je zaakceptuje? Rozumiem, że jak już minął 3-miesięczny okres wypowiedzenia, to będę musiał zapłacić za te miesiące pozostałe do końca umowy + liczba miesięcy wu uzupełnieniu do 3??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 @mario11983 Złożenie wypowiedzenia to nie jest od razu koniec umowy, nic się nie bój To nie jest tak, że składasz pismo i po ptokach. Tutaj wszyscy składają wypowiedzenia, żeby dostać darmowe miesiące i jeśli śledzisz wątek, to wiesz że wszyscy dostają je bez problemu. Wypowiedzenie zawsze możesz cofnąć, np. telefonicznie i trwa to jakieś 2 minuty, więc nic się nie bój że coś stracisz. Do 10 kwietnia masz kupę czasu i spokojnie dadzą Ci darmowe miesiące, skoro miałeś teraz 15/5 to jest opcja nawet, że dostaniesz 12/5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Będąc jeszcze w okresie miesięcy gratisowych z pakietem Familijnym HD (z możliwością zejścia do pakietu Rodzinny HD) można pobijając pakiet wynegocjować nowe warunki umowy z kolejnymi bezpłatnymi miesiącami np. 6/12 lub 5/10? Ma ktoś w tym zagadnieniu własne doświadczenia? Dodam jeszcze, że z własnym dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Nie ma takiej mozliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akm97 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Witam. Proszę o opinię w mojej sprawie. W grudniu 2014 roku skończyła mi się umowa na moduł CAM (pakiet Max HD). Będąc przekonanym, że Polsat nie może automatycznie przedłużyć mi umowy, nie wypowiedziałem umowy. Podczas styczniowej rozmowy telefonicznej z COK-iem zostałem poinformowany, że umowa została automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy. Zaproponował mi jednak przedłużenie umowy na 15 m-cy na pakiet Max HD, przy czym przez pierwsze 4 miesiące miałem płacić jak za Familijny HD (oszczędność 40 zł). Na moją odpowiedź, że jest to mało atrakcyjna oferta i pytanie, czy takie praktyki (automatycznego przedłużania umowy) nie zostały zakazane stwierdził, że faktycznie tak jest jednak w porę nie zmieniono mi umowy. Wówczas zaproponował, że i tak mogę napisać wypowiedzenie umowy, a wówczas powinienem otrzymać korzystniejszą ofertę od Działu Utrzymania Klienta jak dla nowych klientów (kilkumiesięczny okres bezpłatny przy umowie na 15 m-cy). Tak też uczyniłem i dzisiaj otrzymałem telefon z CP, gdzie zaproponowano mi warunki identyczne jak podczas pierwszej rozmowy (obniżka na abonamencie 10 zł przez 4 miesiące). Na chwilę obecną podziękowałem, podejrzewając blef ze strony konsultanta i umówiłem się na rozmowę z późniejszym terminie. Proszę o informację, czy są dostępne jeszcze oferty np. na 15 m-cy na pakiet Max HD z 3-4 miesięcznym okresem bezpłatnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 @akm97 Tak są. Rozumiem, że wypowiedzenie już do nich wysłałeś i jest zarejestrowane w systemie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobiepan Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ja także ostatnio w "Dziale Utrzymania Klienta" otrzymałem 12 mc umowę i teraz tak samo się spodziewam.Więc czekaj wytrwale do końca,a wynegocjujesz co chcesz. Właśnie jak pisze kolega wypowiedzenie wysłane poleconym najlepiej z potwierdzeniem odbioru-i wtedy są bardzo skorzy do negocjacji.Ja przynajmniej tak robię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akm97 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Nie jeszcze nie wysłałem. Wysłałem pismo, że wypowiem umowę, jeśli nie otrzymam lepszej propozycji. I jak widzę muszę to uczynić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobiepan Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Koledzy taka prośba o wytłumaczenie bo dopiero drugi raz będę negocjować.Czy jeżeli już raz się coś wytargowało to przy następnej umowie ma się to już jakby" z automatu" czy należy od nowa walczyć o to co już się ma i używa,a ewentualnie walczyć o coś nowego/innego/ .Jak to jest w praktyce bo nie mam doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobiepan Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Nikt tu nie zagląda czy może zbyt głupie pytanie zadałem?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Chyba głupie bo nie podałeś co było przedtem i co masz teraz.Bez tych informacji głupio byłoby odpowiedzieć na twoje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobiepan Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Generalnie chodziło mi tylko o zasadę.Jak już coś raz wytargowałeś co ci odpowiada w dobrej cenie to dalej musisz walczyć o to samo czy tylko o inne nowe programy.Lub inaczej jeżeli nie chcesz zmieniać nic to masz to zagwarantowane wszytko z poprzedniej umowy w poprzednie cenie i na poprzednich "układach" w nowej umowie?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.