Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie masz przez cały okres umowy kanału Eurosport SD w pakiecie Rodzinnym HD, tylko przez okres promocyjny 6 miesięcy (tak jak 24 inne kanały telewizyjne). Wyraźnie jest to zaznaczone na stronie www CP.

W podsumowaniu zamówienia kolejna wyraźna informacja:

 

Oferta elastyczna: Rodzinny HD

 

Przez pierwsze 6 miesięcy oglądasz pakiet Familijny HD i nic za niego nie płacisz.

Po 6 miesiącach pakiet w ofercie elastycznej możesz modyfikować w trakcie całej umowy.

Możesz wybierać z poniższych wariantów:

 

- Familijny HD za 39,90 zł/mies.

- Rodzinny HD za 19,90 zł/mies.

 

Zawierasz umowę na pakiet Familijny HD za 39,90 zł/mies. Aby płacić 19,90 zł/mies. należy zmienić go na pakiet Rodzinny HD.

 

Czyli nic nie robiąc, od 7 miesiąca masz pakiet Familijny HD z miedzy innymi Eurosportem SD w cenie 39,90zł/mies. Jeśli natomiast najpóźniej na 24 godziny przed zakończeniem 6 cyklu rozliczeniowego poinformujesz CP o chęci zmiany pakietu na Rodzinny HD poprzez ICOK, infolinię lub osobiście w APS-ie to od 7 miesiąca będziesz płacił 19,90zł i nie będziesz oglądał Eurosportu SD z 24-ma innymi kanałami, które również dostałeś w prezencie.

Deklaracje zmiany pakietów pomiędzy Familijnym HD i Rodzinnym HD możesz składać przez cały okres umowy. Zmiana zawsze nastąpi zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i umowa przedłużona. Nominalnie obecna (12/5) powinna skończyć się 4.06.2015, ale od 4 lutego wchodzi już w życie nowa. Wychodzi na to, że de facto zapłacę za 4 miesiące i już wchodzi w życie nowa z darmowymi miesiącami.

 

Warunki nowej w sumie podobne - 15/5 (w czasie trwania 5 darmowych nie ma czynszu za Sagemcoma), potem 89,90/miesiąc (+ewentualnie 10 za pakiet VOD). W cenie naturalnie Ipla Mix, HBO Go i multiroom. Sprzęt pozostaje - jestem z niego zadowolony.

 

Ogólnie - jestem bardzo zadowolony - kolejna będzie pewnie 12/5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem jednak umowę bo dość szybko podczas rozmowy otrzymałem tę opcję 15/5 za 59,90 (Familijny + Sport + Cinemax + jakaś Ipla na kilka m-cy i coś tam jeszcze) co mi pasuje i nawet niespecjalnie pytałem o 12/5 :)

Rozmowa trwała max 10 minut. Pierwsza propozycja: jakaś drożyzna bez rabatów, druga 29 miesięcy z czego 8 m-cy bezpłatnie no i ostatecznie to co powyżej. Jest ok :)

ps. Okres wypowiedzenia jest teraz 30 dniowy, nie tak jak poprzednio 3 m-ce więc też ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie zbliżam się do okresu, w którym po wypowiedzeniu mogę negocjować nową umowę, mam tylko 1 warunek, posiadam jeszcze w ramach smart dom ofertę na telefon, interesuje mnie oczywiście utrzymanie tego 50% rabatu, czy mogę wynegocjować umowę np. na 15/5 z czego 5 miesięcy będzie gratis, bez utraty rabatu, proszę o pewną informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem abonentem Cyfrowego Polsatu od 2000r. czyli od samego początku. Aktualna umowa kończy mi się 10 kwietnia 2015r. (jest to umowa na 15 m-cy: pakiet Familijny MAX HD + Sport HD + Film HD, przez 5 m-cy za 0 zł, następne 10 m-cy Familijny MAX HD + Sport HD za 59,90 zł). Na coś podobnego od razu bym się zgodził. Na infolinii zaproponowali mi jednak najpierw umowę na 29 m-cy - od razu ją odrzuciłem. Następnie na 15 m-cy na takich warunkach: przez 5 m-cy Fam MAX HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD + Ipla + VOD za 59,90 zł, kolejne 10 m-cy za tą samą kwotę Fam MAX HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD. Co sądzicie o takiej propozycji, ja ją odrzuciłem ze względu na brak darmowych miesięcy. Na infolinii tłumaczyli mi, że jak mam jeszcze ważna umowę do 10 kwietnia, to narazie nie mogą mi zaproponować darmowych miesięcy (co wydaje mi się sprzeczne z tym, co czytam powyżej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja teściowa składała wypowiedzenie. Po kilku dniach telefon i od razu dostała to co chciała umowa 24 miesiące /8 msc gratis pakiet Familijny HD za 39.90. Oczywiście w okresie promocyjnym również kanały z pakietu Familijnego Max HD. Co istotne umowa kończy się 12 kwietnia, a była to umowa rolująca z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia. (Jedna z ostatnich w tej formie zawierana w listopadzie 2012 roku na 29 miesięcy) Teściowa się spóźniła kilka dni, więc istniała możliwość, że musiałaby płacić kary umowne. Tak więc bzdurą jest, że jeśli komuś umowa kończy się w kwietniu, to nie można dać darmowych miesięcy. Nowa umowa będzie obowiązywać jak tylko przejdzie obieg papierów. Chyba teraz się już nie da aby obowiązywała natychmiast z uwagi na zmianę przepisów w celu lepszej ochrony konsumenta.

 

Cezi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Wersje SD większości kanałów z oferty za jakiś czas mają zostać wycofane (w tym PS SD i PSE SD), ale kto ma pakiet Sport HD nie musi się o to martwić. Co do Orange Sportu, to jest pewne że do Czerwca zostaje (ale nie wiadomo pod jaką nazwą). :)

 

 

Takie wycofanie kanałów daje możliwość natychmiastowego zerwania umowy bez konsekwencji. Więc nie wiem, czy CP na to się zdecyduje?

 

Bo po 23 czerwca 2014 były one w umowach już niegwarantowane.

Nie wierzę, że odetną dostęp do PS i PSE abonentom Mini, Rodzinnego i Familijnego, a więc większości klientów. Albo udostępnią wersje HD albo dotychczasowe przeniosą do MPEG 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mario11893

 

Najprostszym i najszybszym sposobem uzyskania darmowych miesięcy jest właśnie złożenie wypowiedzenia umowy.

A jak złożę wypowiedzenie umowy i Polsat je zaakceptuje?:)

 

Rozumiem, że jak już minął 3-miesięczny okres wypowiedzenia, to będę musiał zapłacić za te miesiące pozostałe do końca umowy + liczba miesięcy wu uzupełnieniu do 3???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mario11983

 

Złożenie wypowiedzenia to nie jest od razu koniec umowy, nic się nie bój ;) To nie jest tak, że składasz pismo i po ptokach. Tutaj wszyscy składają wypowiedzenia, żeby dostać darmowe miesiące i jeśli śledzisz wątek, to wiesz że wszyscy dostają je bez problemu. Wypowiedzenie zawsze możesz cofnąć, np. telefonicznie i trwa to jakieś 2 minuty, więc nic się nie bój że coś stracisz. Do 10 kwietnia masz kupę czasu i spokojnie dadzą Ci darmowe miesiące, skoro miałeś teraz 15/5 to jest opcja nawet, że dostaniesz 12/5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc jeszcze w okresie miesięcy gratisowych z pakietem Familijnym HD (z możliwością zejścia do pakietu Rodzinny HD) można pobijając pakiet wynegocjować nowe warunki umowy z kolejnymi bezpłatnymi miesiącami np. 6/12 lub 5/10?

Ma ktoś w tym zagadnieniu własne doświadczenia? Dodam jeszcze, że z własnym dekoderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Proszę o opinię w mojej sprawie. W grudniu 2014 roku skończyła mi się umowa na moduł CAM (pakiet Max HD). Będąc przekonanym, że Polsat nie może automatycznie przedłużyć mi umowy, nie wypowiedziałem umowy. Podczas styczniowej rozmowy telefonicznej z COK-iem zostałem poinformowany, że umowa została automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy. Zaproponował mi jednak przedłużenie umowy na 15 m-cy na pakiet Max HD, przy czym przez pierwsze 4 miesiące miałem płacić jak za Familijny HD (oszczędność 40 zł). Na moją odpowiedź, że jest to mało atrakcyjna oferta i pytanie, czy takie praktyki (automatycznego przedłużania umowy) nie zostały zakazane stwierdził, że faktycznie tak jest jednak w porę nie zmieniono mi umowy. Wówczas zaproponował, że i tak mogę napisać wypowiedzenie umowy, a wówczas powinienem otrzymać korzystniejszą ofertę od Działu Utrzymania Klienta jak dla nowych klientów (kilkumiesięczny okres bezpłatny przy umowie na 15 m-cy). Tak też uczyniłem i dzisiaj otrzymałem telefon z CP, gdzie zaproponowano mi warunki identyczne jak podczas pierwszej rozmowy (obniżka na abonamencie 10 zł przez 4 miesiące). Na chwilę obecną podziękowałem, podejrzewając blef ze strony konsultanta i umówiłem się na rozmowę z późniejszym terminie.

Proszę o informację, czy są dostępne jeszcze oferty np. na 15 m-cy na pakiet Max HD z 3-4 miesięcznym okresem bezpłatnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja także ostatnio w "Dziale Utrzymania Klienta" otrzymałem 12 mc umowę i teraz tak samo się spodziewam.Więc czekaj wytrwale do końca,a wynegocjujesz co chcesz.

 

Właśnie jak pisze kolega wypowiedzenie wysłane poleconym najlepiej z potwierdzeniem odbioru-i wtedy są bardzo skorzy do negocjacji.Ja przynajmniej tak robię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy taka prośba o wytłumaczenie bo dopiero drugi raz będę negocjować.Czy jeżeli już raz się coś wytargowało to przy następnej umowie ma się to już jakby" z automatu" czy należy od nowa walczyć o to co już się ma i używa,a ewentualnie walczyć o coś nowego/innego/ .Jak to jest w praktyce bo nie mam doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie chodziło mi tylko o zasadę.Jak już coś raz wytargowałeś co ci odpowiada w dobrej cenie to dalej musisz walczyć o to samo czy tylko o inne nowe programy.Lub inaczej jeżeli nie chcesz zmieniać nic to masz to zagwarantowane wszytko z poprzedniej umowy w poprzednie cenie i na poprzednich "układach" w nowej umowie?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...