Skocz do zawartości

Samsung DSB-H370G


mh_misiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam wielki problem z dekoderem Samsung DSB-H370G. Dekoder używam bardzo rzadko. Generalnie jest odłączony od prądu a włączany był 1, 2 dni w tygodniu. Od kilkunastu dni po włączeniu pojawia się komunikat na kanałach kodowanych "tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Kanały FTA oraz reklamówki VOD chodzą. Kontaktowałem się z BOK kilkakrotnie i za każdym razem ponawiają sygnał, resetują dekoder i ogólnie robią cuda jednak nic nie pomaga. Sam także ponawiałem sygnał przez ICOK. Należy wówczas czekać do 3 godzin na sygnał jednak takich prób było już chyba z 5-7 i nic. Dekoder został pozostawiony włączony na noc i rano także brak obrazu na kanałach kodowanych. Przed chwilą kontaktowałem się ponownie z BOK i ponownie usłyszałem regułkę: Ustawić na kanał 13 i czekać do 3 godzin. Mam wrażenie że rozmawiam z automatem bo cały czas słyszę to samo. Resetowałem dekoder do ustawień fabrycznych jednak żadnych rezultatów. Zasugerowano że dekoder mógł ulec uszkodzeniu tylko jest to dla mnie dziwne bo przecież chodzą kanały FTA i reklamówki VOD. Czy macie może jakieś pomysły czy jakieś głębsze resetowanie dekodera za pomocą jakichś komend?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@emarti - skoro się tak znasz, to powinieneś wiedzieć, że karta nie odbierze aktywacji jeśli jakość sygnału jest słaba lub proces aktywacji jest przerywany (wyłączony dekoder lub zmieniony kanał w trakcie procesu). Skoro działają kanały FTA, VOD Poleca(?), Dla Abonentów(?) to karta ani dekoder nie będą uszkodzone. Problem jest tylko z odbiorem uprawnień.

PS. Zamiast reagować alergicznie na pytanie, proponuję Ci lekturę regulaminu: viewtopic.php?f=1&t=2 oraz zasadę zadawania pytań: viewtopic.php?f=34&t=12149 i gwarantuję Ci, że alergia Cię już męczyć nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za uniesienie się ale to wina braku rozwiązania problemu od blisko już miesiąca. Za każdym razem konsultanci ponawiają tylko sygnał a na moją odpowiedź że to nie pomaga zachęcają mnie do odwiedzenia punktu w celu diagnozy dekodera. Ja wiem że nie jest to awaria sprzętu tylko właśnie problem z aktywacją, uprawnieniami itp. Tylko jak tych ludzi na infolinii przekonać o tym bo oni ciągle to samo mi mówią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdalnie nikt tobie nie zdiagnozuje dekodera. Pozostaje ci wizyta w APS i prawdopodobnie wymiana na inny model. U mnie kiedyś miałem podobnie to "zwykła" infolinia mnie przełączyła mnie na dział gdzie są nadawane uprawnienie. Konsultant "zdjął" uprawnienia i nadał ponownie. Pomogło u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by wszystko wyszło na jaw. Ludzie by skumali że coś jest nie tak i by była nagonka na CP. A tak to zapewne robią to stopniowo, losowo... Powiedzmy z pięciu na miesiąc zmuszają do wymiany Samsunga. Pamiętajmy że tego dekodera nie ma już w ofercie a i wsparcie ze strony producenta już się skończyło dlatego podejrzewam że CP chce się ich pozbyć z rynku. No bo jak mam sobie wytłumaczyć 4 tygodniową walkę i ciągłe zachęcanie do odwiedzenia punktu serwisowego???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Pomęczyłem jeszcze infolinię w sprawie EPG w tym Samsungu i po przełączeniu do konsultanta od spraw technicznych zostałem poinformowany że nie zostanie to naprawione bowiem wsparcie dla Samsungów jak i Echostarów zostało definitywnie zakończone. Pożyczyłem więc na kilka godzin HD5000 jako ewentualny zamiennik mojego Samsunga i stwierdzam że da się z tym żyć. Szybkość działania taka sama jak w Samsungu, jakość obrazu tylko minimalnie gorsza, pilot taki sobie . Jedynie kolorystyka menu beznadziejna i brakuje przesuwania lisy kanałów całymi stronami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem rodzicom dekoder DSB-H370G do TV lcd i zauważyłem, że na TVP HD jest strasznie głośna fonia, nie pomaga ściszanie pilotem dekodera, dopier jak dam na poziom 0 to milknie. Na kanałach innych dźwięk jest normalny. Z czego to wynika?

 

Edit. Dla potomnych pomaga zmiana w menu dekodera z dolby digital na stereo i pilot reaguje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...