mati5000 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Dostałem taki zestaw, jak znadję chwile to go włącze. Jakie pakiety mi włączą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszcz33 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Hej Właśnie wczoraj mój Samsung wysiadł . Szybko zajrzałem do środka i jeden z kondensatorów ten osławiony (o oznaczeniu PPCF1)był lekko już otwarty . Szybka jazda do sklepiku kupno kondensatora 10v 1500μf . Szybki montaż i hula jak nowy pozdr leszcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Z tego co pamiętam, to tam ma być 2200μf/10v lub 2200μf/16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszcz33 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Ja w oryginale miałem 10v/1500μf . Mam w razie czego kupione nowe takie jak wymieniłeś tak w razie czego ............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Czy chodzi o awarie, że gdy włączam dekoder święci się lekko czerwona dioda? Mam ze 2 takie egz i leżą od kilku miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszcz33 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 pewnie tak daj zdjęcie z bliska tych kondensatorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Mam wielki problem z dekoderem Samsung DSB-H370G. Dekoder używam bardzo rzadko. Generalnie jest odłączony od prądu a włączany był 1, 2 dni w tygodniu. Od kilkunastu dni po włączeniu pojawia się komunikat na kanałach kodowanych "tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Kanały FTA oraz reklamówki VOD chodzą. Kontaktowałem się z BOK kilkakrotnie i za każdym razem ponawiają sygnał, resetują dekoder i ogólnie robią cuda jednak nic nie pomaga. Sam także ponawiałem sygnał przez ICOK. Należy wówczas czekać do 3 godzin na sygnał jednak takich prób było już chyba z 5-7 i nic. Dekoder został pozostawiony włączony na noc i rano także brak obrazu na kanałach kodowanych. Przed chwilą kontaktowałem się ponownie z BOK i ponownie usłyszałem regułkę: Ustawić na kanał 13 i czekać do 3 godzin. Mam wrażenie że rozmawiam z automatem bo cały czas słyszę to samo. Resetowałem dekoder do ustawień fabrycznych jednak żadnych rezultatów. Zasugerowano że dekoder mógł ulec uszkodzeniu tylko jest to dla mnie dziwne bo przecież chodzą kanały FTA i reklamówki VOD. Czy macie może jakieś pomysły czy jakieś głębsze resetowanie dekodera za pomocą jakichś komend? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Jaki masz poziom sygnału (pasek sygnału jakiej długości i jakiego koloru) na częstotliwości: 12284MHz, polaryzacja H (np. kanał Polsat Sport News)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Nie pytaj o poziom sygnału bo sygnał jest idealny poza tym znam się nieco na sygnale. Świeci na zielono. To nie jest problem z sygnałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zadzwoń na infolinię, poproś o aktywację karty i włącz na kanał TV6. Jeśli to nie pomoże to dekoder z kartą do reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Już dzwoniłem kilka razy na infolinię tak więc jeśli byłaby to kwestia aktywacji karty ludzie tam pracujący chyba by zajarzyli tym bardziej że rozmawiałem z wieloma konsultantami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 @emarti - skoro się tak znasz, to powinieneś wiedzieć, że karta nie odbierze aktywacji jeśli jakość sygnału jest słaba lub proces aktywacji jest przerywany (wyłączony dekoder lub zmieniony kanał w trakcie procesu). Skoro działają kanały FTA, VOD Poleca(?), Dla Abonentów(?) to karta ani dekoder nie będą uszkodzone. Problem jest tylko z odbiorem uprawnień. PS. Zamiast reagować alergicznie na pytanie, proponuję Ci lekturę regulaminu: viewtopic.php?f=1&t=2 oraz zasadę zadawania pytań: viewtopic.php?f=34&t=12149 i gwarantuję Ci, że alergia Cię już męczyć nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Przepraszam za uniesienie się ale to wina braku rozwiązania problemu od blisko już miesiąca. Za każdym razem konsultanci ponawiają tylko sygnał a na moją odpowiedź że to nie pomaga zachęcają mnie do odwiedzenia punktu w celu diagnozy dekodera. Ja wiem że nie jest to awaria sprzętu tylko właśnie problem z aktywacją, uprawnieniami itp. Tylko jak tych ludzi na infolinii przekonać o tym bo oni ciągle to samo mi mówią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Zdalnie nikt tobie nie zdiagnozuje dekodera. Pozostaje ci wizyta w APS i prawdopodobnie wymiana na inny model. U mnie kiedyś miałem podobnie to "zwykła" infolinia mnie przełączyła mnie na dział gdzie są nadawane uprawnienie. Konsultant "zdjął" uprawnienia i nadał ponownie. Pomogło u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Mam wrażenie że to celowe abym wymienił Samsunga na inny model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Celowe by było jakby to się działo wszystkim użytkownikom DSB-H370G. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 To by wszystko wyszło na jaw. Ludzie by skumali że coś jest nie tak i by była nagonka na CP. A tak to zapewne robią to stopniowo, losowo... Powiedzmy z pięciu na miesiąc zmuszają do wymiany Samsunga. Pamiętajmy że tego dekodera nie ma już w ofercie a i wsparcie ze strony producenta już się skończyło dlatego podejrzewam że CP chce się ich pozbyć z rynku. No bo jak mam sobie wytłumaczyć 4 tygodniową walkę i ciągłe zachęcanie do odwiedzenia punktu serwisowego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Czy u innych użytkowników tego dekodera od 4 dni nie działa poprawnie epg? Wiem, że już długo jest ten problem, ale do tej pory trwało to do dwóch dni i wracało do normy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Mi nie działa też, przywykłem do tego braku EPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arko07 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Z tym EPG jest coraz gorzej, irytuje mnie to ale na razie powstrzymuję się z wymianą na wynalazek CPT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Moduł weź. Dekodery DVB-S2 obsługujące moduł kosztują od 100zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arko07 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Pomęczyłem jeszcze infolinię w sprawie EPG w tym Samsungu i po przełączeniu do konsultanta od spraw technicznych zostałem poinformowany że nie zostanie to naprawione bowiem wsparcie dla Samsungów jak i Echostarów zostało definitywnie zakończone. Pożyczyłem więc na kilka godzin HD5000 jako ewentualny zamiennik mojego Samsunga i stwierdzam że da się z tym żyć. Szybkość działania taka sama jak w Samsungu, jakość obrazu tylko minimalnie gorsza, pilot taki sobie . Jedynie kolorystyka menu beznadziejna i brakuje przesuwania lisy kanałów całymi stronami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Ja tam miałem HD 3000 i do momentu w którym Samsung nie padnie definitywnie nie wymienię na dekoder od CP. @moreblack można wymienić własnościowy dekoder na CAM? A jeśli tak to czy ten CAM też jest na własność czy na udostępnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Status sprzętu przy wymianie nie ulega zmianom czyli oddajesz własnościowy dekoder/moduł otrzymujesz własnościowy dekoder/moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Podłączyłem rodzicom dekoder DSB-H370G do TV lcd i zauważyłem, że na TVP HD jest strasznie głośna fonia, nie pomaga ściszanie pilotem dekodera, dopier jak dam na poziom 0 to milknie. Na kanałach innych dźwięk jest normalny. Z czego to wynika? Edit. Dla potomnych pomaga zmiana w menu dekodera z dolby digital na stereo i pilot reaguje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.