Skocz do zawartości

jak się dodzwonic do polsatu?


jonbob
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

prosze o pomoc.

mimo że żona zapłaciła abonament to polsat zablokował nam kanały, no i do nich się nie idzie dodzwonic , wszedzie odbiera automat.

co trzeba zrobic żeby połączyc sie z normalnym człowiekiem.

jest problem i nawet go nie idzie zgłosic , to jak oni sie o tym dowiedzą? jak wszędzie odbiera automat. abonament jest opłacony a my nie możemy ogladąc tv.

proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najłatwiej to telefonem :P:P:wink:

 

a tak poważnie to na nr.0 801 08 08 08 i posłuchaj przez chwilę tego "automatu" - wciśnij "0" jak usłyszysz że zostaniesz połączony z konsultantem to cierpliwie czekaj.

ps. przygotuj sobie nr. karty i ewent nr. abonenta ( masz go m.in. na przekazie opłat)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć jestem tu nowy i "zielony" ale mam taką sprawe mój tata zapłacił abonament ale po starych cenach i zablokowali mi dekoder teraz siedze przy telefonie już 20 min. i nic... Możecie mi powiedzieć co :censored: jest???? Ja chce sobie dzisiaj coś w telewizji obejrzeć ale nie moge PROSZE O POMOC :!::!::!::!::!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
witam.

prosze o pomoc.

mimo że żona zapłaciła abonament to polsat zablokował nam kanały, no i do nich się nie idzie dodzwonic , ....

 

A jaka stawke zaplaciles stara czy nowa 37,9 (za familijny), jak stara to doplac i dopiero dwon ze doplaciles i nie wlacza.

 

Dzwonisz na info + magiczne cyferki + podajesz nr karty i czekasz - duzo cierpliwosci musisz miec bo duzo zlych klientow co nie moga ogladac po podwyzce abo do CP dzwoni zeby uslyszec ze CP wyslal pismo z info o zwyzce abo, a oni "nieuki jedne" :roll: zaplacili postarej stawce, i chcieli CP "okrasc" narazic na straty :censored: . Na twoim dzwonieniu i wiszeniu na tel. z 50 min ktos zarabia i to niezle. I tak sie interes kreci.