Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Prosiłem 29.06.12 poprzez icok o aktywację HBO HD na jeden miesiąc na czasie nieoznaczonym. Dziś zaczyna się nowy okres rozliczeniowy, a kanałów dalej nie ma. Dzwoniłem do COK, to mi powiedzieli, że włączą dopiero od 2.08.12. To jest jakaś kpina?! Tłumacze konsultantowi, że zgłosiłem chęć aktywacji pod koniec czerwca, to on jedynie co zrobił to ponowił uprawnienia. Kanałów jak nie było, tak nie ma. Co robić? :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mentoris pakiety mozna zamawiac zarowno na czas oznaczony (wtedy klient dostaje jakis tam czas za free ale juz go nie wylaczy do konca trwania okresu podstawowego) lub tez na czas nie oznaczony.. zlecenie musi byc dokonane najpozniej na 48h przed poczatkiem nowego okresu rozliczeniowego.. czyli np. w praktyce to sa 3 dni , w przeciwnym razie bedzie aktywne od nastepnego okresu roliczeniowego.. to samo z jego deaktywacja

@Artur prawdopodobnie za pozno zlozyles (o jeden dzien - niestety tak to w CP dziala).. otrzymales potwierdzenie z icok.. mozesz zlozyc reklamacje (rowniez przez icok - powolujac sie wlasnie na 48h) wlacza ci i nalicza oplate proporcjonalna (nie za pelen okres)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam :D

Wczoraj przedłużyłem umowe na kolejne 12 m-cy z pakietem Premium. W pakiecie dostałem na cały okres umowy HBO GO, IPLE MIX i Miesięczny katalog filmów VOD (darmowy przez okres 5 m-cy :? )

I tutaj pytanie do obeznanych w temacie: Jak odpalić np. na tv HBO GO i IPLE? Obejrzałem na stronie Polsatu filmową instrukcje uruchomienia HBO GO i potrzebne jest jakieś hasło (skąd je pobrać?), podobnie jest z IPLA, w aplikacji smart jest zakładka "Zaloguj" i też potrzebne jest hasło.

Proszę też o poradę, jak korzystać z M.K.F. VOD? W jaki sposób odblokować filmy z katalogu bo przed chwilą sprawdzałem i na emitowanych filmach na kanałach od 150-168 ma informacje że "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie"?

Tłumaczenie może być jak najbardziej "łopatologiczne" bo takie jest najbardziej zrozumiałe.

I żeby nie zaśmiecać tego zacnego wątku, zapraszam tych którzy chcą pomóc żeby pisali na PW

 

Moje pytania mogą się wydać niektórym naiwne i głupie, ale wybaczcie dziadkowi bo nigdy przedtem nie korzystał z tego typu dodatków :brawo:

 

Prośba do Moderatora: Jeżeli moje pytania zamieściłem w niewłaściwym wątku, proszę o przeniesienie (byle nie do "Kosza" :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź na stronę: http://www.hbogo.pl/pages/settings/signin.aspx i wybierz operatora: Cyfrowy Polsat przeniesie Cię na stronę ICOK (nie masz konta na ICOK to musisz sobie je założyć) i aktywujesz sobie HBO GO. Z IPLĄ jest analogicznie.

A teraz myślę, jak Cię uchronić od kosza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Nie mogę zalogować się do HBO GO, wchodzę na stronę, wybieram operatora, przenosi mnie na stronę icok i klikam zaloguj, cofa mnie na stronę HBO GO z komunikatem że nie znaleziono użytkownika. W icok posiadam w swojej umowie HBO HD i HBO GO.

 

Zarejestrowałeś się na hbogo.pl ? Najpierw trzeba założyć konto. Po wejściu na hbogo.pl naciśnij po lewej menu, później ustawienia i masz tam rejestrację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kilkukrotnie logowałem się do serwisu HBO GO i po każdym wyczyszczeniu ciasteczek w przeglądarce musiałem na nowo dodawać urządzenie (laptopa). Teraz po wyczyszczeniu ciasteczek nie mogę się zalogować do HBO GO ponieważ została osiągnięta maksymalna liczba zarejestrowanych urządzeń (wszystkie urządzenia to ten sam laptop pod paroma nazwami). Aby móc znowu korzystać na laptopie z HBO GO muszę usunąć go listy urządzeń zarejestrowanych ale nie mogę tego zrobić bo do tego muszę się zalogować. Jak mam wyczyścić listę urządzeń?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie o przepustowość łącza w przypadku używania aplikacji HBO Go na dekoderze HD 3000.

Otóż łącze jest w okolicach 12-13 Mb/s. Na komputerze w aplikacji HBO pokazuje przepustowość w okolicach 7000 kb/s, czyli grubo ponad normę. Komputer jest połączony z routerem przez wi-fi, kartą sieciową.

W tym samym pokoju stoi właśnie dekoder HD 3000 (dodatkowy do multiroomu). Podłączony do netu za pomocą dedykowanego moduły wi-fi TP Linka, który sprzedaje Cyfrowy Polsat. Zasięg to dwie kreseczki.

Ale test przepustowości łącza na dekoderze to okolice 300-450 kbp/s, czyli poniżej wymaganego minimum (500).

Filmy oczywiście buforują się, tną od czasu do czasu.

Czyja to może być wina? Dekodera, modułu wi-fi? Może ktoś ma podłączony ten dekodera za pomocą kabla i może sprawdzić jak z przepustowością?

I czy można to gdzieś zgłosić - do Cyfrowego Polsatu czy HBO Go?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podłączony za pomocą kabla, łącze mam 16 Mb/s i jest to samo. Szkoda tylko płacić za usługę, która nie działa. Zgłaszałem to do CP a oni odbijają piłeczkę do HBO GO. Tyle że do HBO GO nie mam kontaktu. Może ktoś zauważy wreszcie, że coś jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałam do CP w tej sprawie. Zobaczymy, co odpowiedzą.

Kontakt do HBO jest możliwy poprzez formularz na stronie http://www.hbo.pl/contact , ale nie wiem, czy można go użyć do kontaktu w sprawie HBO Go.

Poszukam jakichs namiarów jeszcze.

 

A żeby było ciekawiej to aplikacja HBO GO potrafi też zawiesić cały dekoder.

Raz idzie film bez problemu, za chwilę tnie, jakby łącze było poniżej 1Mb/s, a przy wyłączeniu filmu nie wraca do strony tytułowej, tylko wiesza dekoder.

Szczerze mówiąc to bardzo zawiodłam się na tej funkcjonalności.

 

Edit:

Odesłali do punku i kazali sprawdzić sprzęt. Panie w punkcie za bardzo nie wiedziały, jak sprawdzić, więc wymieniły dekoder :)

Oczywiście jest to samo.

Jeśli nie wyjdzie poprawka jakaś (choć w sumie, co może w dekoderze tłumić przepustowość, hmmm?) lub po kablu nie będzie lepiej zrezygnuje z usługi i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozlicznych eksperymentach muszę dopisać ciąg dalszy.

Podłączony kablem nowy HD 3000 pokazuje ponad 700-800 kbps, ale w porównaniu do komputera to... jest coś nie tak nadal.

Sama aplikacja HBO GO (lub sama usługa) do niczego. Niektóre pozycje notorycznie pokazują "błąd połączenia sieciowego" (zawsze na tym samym filmie) lub potwornie klatkują. I wcale nie chodzi o pozycje bardzo popularne. Część oferty jest niedostępna w ogóle, mimo iż mam baner danej pozycji (np. seriale typu "Sopranos" czy "The Wire") przy czym te pozycje są dostępne na komputerze.

Usługa nieprzewidywalna i do wyłączenia po okresie promocji, o ile jej nie poprawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie do użytkowników. Czy w przypadku HBO na kanale 132 i napisów funkcjonują one Wam dobrze?

Wczoraj oglądałam dwa seriale i ze zdziwieniem zauważyłam, że nie są wyświetlane wszystkie napisy. Co któraś kwestia była w napisach ominięta. (w HBO GO napisy są w całości w tych serialach).

To problem dekodera, HBO czy przypadek?

Dekoder to HD 3000

 

(poruszylam ten temat w wątku o HD 3000. ale tam cisza, więc tu wrzucam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że będzie mi działało HBO GO w tej promocji ale się przeliczyłem. Mam podpisaną umowę na pakiet Mini HD ale nie wiedząc czemu mam "promocję i świecą mi kanały" z pakietu Familijny HD (chociaż nie wszystkie, bo Polsat News HD nie działa) to pomyślałem, że zadziała również HBO GO. Niestety ale wyświetla się informacja, że nie mam dostępu do tej usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...