Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na forum i mam problem z dokupieniem HBO w CP.

Wczoraj napisałem do CP, że chce wyłączyć 2 pakiety, które mnie nie interesują i dokupić pakiet HBO HD.

W odpowiedzi dostałem :

 

 Uprzejmie informujemy, że Pakiet Sport HD oraz Film HD zostaną dezaktywowane z dniem 4 czerwca 2015 r. Jednocześnie informujemy, że Umowa nie przewiduje możliwości korzystania z Pakietu HBO HD. 

Jest to dla mnie całkowicie niezrozumiałe (nie chcą moich pieniędzy :shock: ) i nie wiem jak sobie z tym poradzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż... Taka jakaś dziwna i głupia polityka Cyfrowego Polsatu! Podobnie, jak np. w Orange, gdzie jakieś półtora roku temu podpisałem umowę o Neostradę "do 10 Mb/s" na dwa lata i teraz, gdy u mnie jest już możliwość korzystania z Neostrady "do 80 Mb/s", nie mogę na tę wyższą prędkość przejść, mimo iż obecnie są już na to u mnie warunki techniczne. Muszę po prostu czekać do grudnia br. na koniec bieżącej umowy i dopiero przy jej przedłużaniu mogę podnieść prędkość Internetu. Podobie w Cyfrowym Polsacie, gdzie np. do mojego obecnego pakietu (info w moim podpisie na forum) nie mogę sobie dobrać dodatkowo paczki HBO HD na, powiedzmy, dwa miesiące (oczywiście za dopłatą) i potem odłączyć. Można to zrobić tylko przy przedłużeniu umowy i tylko biorąc pełny pakiet Premium. Chore!!! :crazy: Ciekawe tylko, jak to z tym jest teraz u konkurencji (nc+), bo w dawnej CYFRZE+ takiego cyrku nie było. Tam można było sobie do woli dodatkowo włączać i wyłączać HBO (oczywiście za dodatkową opłatą) do każdego chyba pakietu (może z wyjątkiem tego najtańszego)... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak np. w Orange, gdzie jakieś półtora roku temu podpisałem umowę o Neostradę "do 10 Mb/s" na dwa lata i teraz, gdy u mnie jest już możliwość korzystania z Neostrady "do 80 Mb/s", nie mogę na tę wyższą prędkość przejść, mimo iż obecnie są już na to u mnie warunki techniczne. Muszę po prostu czekać do grudnia br. na koniec bieżącej umowy i dopiero przy jej przedłużaniu mogę podnieść prędkość Internetu.

Umowę w Orange możesz przedłużyć 150 dni przed zakończeniem umowy.

 

Co do HBO. herocrash12, próbowałbym jeszcze uderzać do CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak np. w Orange, gdzie jakieś półtora roku temu podpisałem umowę o Neostradę "do 10 Mb/s" na dwa lata i teraz, gdy u mnie jest już możliwość korzystania z Neostrady "do 80 Mb/s", nie mogę na tę wyższą prędkość przejść, mimo iż obecnie są już na to u mnie warunki techniczne. Muszę po prostu czekać do grudnia br. na koniec bieżącej umowy i dopiero przy jej przedłużaniu mogę podnieść prędkość Internetu.

Umowę w Orange możesz przedłużyć 150 dni przed zakończeniem umowy.

Pisząc o grudniu br., uwzględniłem właśnie już okres, w którym mogę przedłużyć umowę. Bo umowa ta de facto jest obecnie do lutego 2016 roku.

Koniec off-topic. :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Przedłużyłem ostatnio umowę z Cyfrowym Posatem z pakietem HBO i HBO GO gdzie oficjalnie nowa umowa weszła w życie 06.08.2015r. Od początku jak mam dostęp do HBO GO widzę że na dekoderze nie ma wszystkich filmów co na aplikacji HBO GO na smartfonie. Dzwoniąc na infolinię technik mi powiedział że na dekoderze mogą filmy pojawiać sie z opóźnieniem do 3 dni. Niestety filmy które chętnie bym oglądnął pomimo upływu ponad tygodnia nadal nie mam ich na dekoderze. Jest na to jakiś sposób czy to norma w tych dekoderach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość PawelU1981

Panowie co się może dziać. Drugi raz w tym tygodniu nie mogę się zalogować do HBO GO. Wywala mi komunikat, że Użytkownik nie został znaleziony lub Logowanie nie powiodło się, skontaktuj się z operatorem. Cyfrowy Polsat za pierwszym razem to ogarną, ale dziś znów to samo. Co to może się dziać. I nie ma znaczenia czy loguję się z lapka, telefonu czy poprzez TV PIN na SmartTV. Wszędzie wywala błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Był jakiś problem na serwerze CP, bo po tym jak dziś o 10:10 otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie i poprosili o login wszystko działa. Dział techniczny musiał ogarnąć temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...