Skocz do zawartości

Wymiana starych dekoderów Mpeg2 na hd


Dubler
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ufaj konsultantowi, bo oni mówią tylko wyuczone formułki. Tutaj masz kilkadziesiąt przykładów wymiany własnego sprzętu najróżniejszych modeli. Ja nigdy nie miałem opłaconego pre-paid i dekoder od 6 lat leżał w szafie.

Jedyne co jest konieczne do wymiany, to numer dekodera i numer karty kodowej.

Możesz zadzwonić do APSu i być może uda się telefonicznie podać te numery i się dowiesz, czy opcja wymiany jest widoczna. Moim zdaniem jest dostępna na 99% skoro na infolinii widzą ten dekoder. Może ktoś z forum by pomógł, bo tutaj też są APSowcy.

Ja nie twierdzę że ktoś co pisał o wymianie piszę nie prawdę tylko zastanawia mnie czy nie mają jakiś innych wymagań na które się nie łapię.A wątek ten przeczytałem cały i bardzo mnie zdziwiło jaką ja dostałem informacje z infolinii.Tym bardziej że pisały w nim osoby które często się udzielają tu na forum i są dla mnie wiarygodne.Może w tym tygodniu dam radę podskoczyć do punktu CP.Na meila nie mam odpowiedzi od soboty tylko pozazdrościć obsługi abonentom CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś wymieniał dekoder echostar dsb 606 bez umowy ?

Wymieniłem bez problemu ten dekoder. Mój echostar od zakończenia umowy przeleżał na strychu jakieś 5 lat i nie był używany przez ten okres ani opłacany.

 

Nie będziesz się cieszył długo full pakietem, do czasu podmiany dekodera w ICOK.

Dekoder wymieniłem tydzień temu, w ICOK pojawił się w ten poniedziałek a full pakiet działa cały czas :jupi: . I oby jak najdłużej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odwiedziłem dwa punkty CP żaden z nich dekodera mi nie wymienił.W pierwszym powiedział pracownik że system tego nie przepuści gdy przepuścił zadzwonił do centrali i nie wyrazili zgody.Do tego mnie uświadamiał że te punkty co wymieniły dekodery bez umowy to za nie zapłacą.W drugim punkcie system nie przepuścił tej wymiany gdy spytałem czy w każdym punkcie mają inny system powiedział że mają taki sam.Na pytanie dlaczego punkty w innych miastach wymieniają a oni nie mogą nie umiał odpowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak przechodzi przez system, to ktoś coś po drodze sknocił...

Obsługa Klienta nie robi sobie wymiany na zasadzie "fifty-fifty" - tylko wchodzi do systemu podaje numer karty, dekodera i czeka na zaakceptowanie. Jeśli przechodzi, to drukuje protokół z tego zdarzenia do podpisania przez obydwie strony. W innym przypadku do tego by nie doszło.

Tak to było w moim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bogdanie sam Ci proponowałem wymianę obiektu Twojego sentymentu używając uroku osobistego odkąd tylko się dziura w systemie pojawiła ;-)

Ja tylko się wtracilem, bo pracownik jedno co musi to postępować zgodnie z procedurą i standardem obsługi klienta. Nie musi wymieniać sprzętu, bo jest dziura w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc innym tokiem myślenia umożliwienie nawet ciche wymiany użytkownikom prepaid /fta powoduje zwiększoną szanse na podpisanie czy to umowy czy rozpoczęcie płacenia w tym trybie co miał klient tylko z nowym sprzętem.Jak by nie bylo zyska i klient i firma.Procedury dotyczą systemów wymian czy też sprzedaży danej usługi a skoro w systemie mam informacje wymiana możliwa to taki pracownik wymienia towar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...