kaspian0007 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Suche fakty są takie że APS się nie chce stad te dziwne tłumaczenia...A że dekodery sd prepaid nie oplacane 4-8lat i wiecej mozna wymienic spokojnie...Inna kwestia to infolinia...tam nie da się wg nich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Nie ufaj konsultantowi, bo oni mówią tylko wyuczone formułki. Tutaj masz kilkadziesiąt przykładów wymiany własnego sprzętu najróżniejszych modeli. Ja nigdy nie miałem opłaconego pre-paid i dekoder od 6 lat leżał w szafie.Jedyne co jest konieczne do wymiany, to numer dekodera i numer karty kodowej. Możesz zadzwonić do APSu i być może uda się telefonicznie podać te numery i się dowiesz, czy opcja wymiany jest widoczna. Moim zdaniem jest dostępna na 99% skoro na infolinii widzą ten dekoder. Może ktoś z forum by pomógł, bo tutaj też są APSowcy. Ja nie twierdzę że ktoś co pisał o wymianie piszę nie prawdę tylko zastanawia mnie czy nie mają jakiś innych wymagań na które się nie łapię.A wątek ten przeczytałem cały i bardzo mnie zdziwiło jaką ja dostałem informacje z infolinii.Tym bardziej że pisały w nim osoby które często się udzielają tu na forum i są dla mnie wiarygodne.Może w tym tygodniu dam radę podskoczyć do punktu CP.Na meila nie mam odpowiedzi od soboty tylko pozazdrościć obsługi abonentom CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remont Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Ja dostałem taką odpowiedź. Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że Cyfrowy Polsat nie przewiduje możliwości wymiany posiadanego przez Pana dekodera własnościowego Echostar na dekoder HD. a w parę dni później w APS wymieniono mi bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 dzisiaj pojechałem z moim starym e-616 do punktu obsługi i dostałem hd-3000 z full pakietem(ciekawe jak długo?), na starym dekoderze od 3 lat nic nie miałem aktywnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Nie będziesz się cieszył długo full pakietem, do czasu podmiany dekodera w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Mi f300 działął 3lata za friko po ostatniej wymianie.A obecnie juz 2tydzien działa hd 3000;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr77sat Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Witam. Czy ktoś wymieniał dekoder echostar dsb 606 bez umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbic Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Model dekodera nie ma znaczenia idziesz i wymieniasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiilGang Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 U mnie full pakiet działa na HD 3000 już tydzień. Sądzę, że po FIVB już przestanie działać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof1992 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Ten Full pakiet to razem z xxxVOD1/2 i Full VODem ? Czy pakiet premium + vod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmyboy Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Serwisowo to wgrywają uprawnienia bez VOD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Witam. Czy ktoś wymieniał dekoder echostar dsb 606 bez umowy ? Wymieniłem bez problemu ten dekoder. Mój echostar od zakończenia umowy przeleżał na strychu jakieś 5 lat i nie był używany przez ten okres ani opłacany. Nie będziesz się cieszył długo full pakietem, do czasu podmiany dekodera w ICOK. Dekoder wymieniłem tydzień temu, w ICOK pojawił się w ten poniedziałek a full pakiet działa cały czas . I oby jak najdłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbic Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 A pracownicy polsatu na forum czytaja posty i wysla nowe uprawnienia do grupy dekoderow np aktywowanej w tym tygodniu i tyle bedziesz mial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Dziś odwiedziłem dwa punkty CP żaden z nich dekodera mi nie wymienił.W pierwszym powiedział pracownik że system tego nie przepuści gdy przepuścił zadzwonił do centrali i nie wyrazili zgody.Do tego mnie uświadamiał że te punkty co wymieniły dekodery bez umowy to za nie zapłacą.W drugim punkcie system nie przepuścił tej wymiany gdy spytałem czy w każdym punkcie mają inny system powiedział że mają taki sam.Na pytanie dlaczego punkty w innych miastach wymieniają a oni nie mogą nie umiał odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Też mam ten dekoder, leży w szafie i się kurzy. To mówicie że bez problemu wymieniają na nowy sprzęt? Bez podpisywania żadnej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Właśnie dzisiaj wymieniłem ten tuner na Mini 3000 HD . Mój Echostar 717A leżał w piwnicy 6 lat , bez żadnej umowy. Wymiana odbyła się bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 System przepuszcza - to ma wymienic bez dyskusji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Jest coś takiego jak Umowa o Obsługę Klienta, która m.in. określa wynagrodzenie dla właściciela APS-u za wykonane operacje i kary za wykonane operacje niezgodne z procedurami... Procedura wewnętrzna nie przewiduje możliwości wymiany sprzętu ze statusem FTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Ale jak przechodzi przez system, to ktoś coś po drodze sknocił... Obsługa Klienta nie robi sobie wymiany na zasadzie "fifty-fifty" - tylko wchodzi do systemu podaje numer karty, dekodera i czeka na zaakceptowanie. Jeśli przechodzi, to drukuje protokół z tego zdarzenia do podpisania przez obydwie strony. W innym przypadku do tego by nie doszło. Tak to było w moim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Bogdan nie tylko w twoim z tym ze ja jeszcze przez icok się upewnialem.Dzis wymieniłem kolejny dekoder SD 717 ehostara w trybie fta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Bogdanie sam Ci proponowałem wymianę obiektu Twojego sentymentu używając uroku osobistego odkąd tylko się dziura w systemie pojawiła Ja tylko się wtracilem, bo pracownik jedno co musi to postępować zgodnie z procedurą i standardem obsługi klienta. Nie musi wymieniać sprzętu, bo jest dziura w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Aha! No to w Centrali nie będą zadowoleni Jednym słowem udało się mi, jak ślepej kurze ziarnko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Z tego co mi wiadomo od znajomej już od.poczatku tej akcji wymielila kilku osobom.A kazda z tych osób miala info z icok że może wiec w takich wypadkach wątpliwe jest by aps oberwał po kieszeni.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Zapewne nie szukając winnych rozejdzie się po kościach. Wszak dzięki temu zostałem ich abonamentem. Korzyść jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Idąc innym tokiem myślenia umożliwienie nawet ciche wymiany użytkownikom prepaid /fta powoduje zwiększoną szanse na podpisanie czy to umowy czy rozpoczęcie płacenia w tym trybie co miał klient tylko z nowym sprzętem.Jak by nie bylo zyska i klient i firma.Procedury dotyczą systemów wymian czy też sprzedaży danej usługi a skoro w systemie mam informacje wymiana możliwa to taki pracownik wymienia towar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.