Skocz do zawartości

Paszport Korzyści czyli powrót paszportów Polsatu


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do dzisiaj w ICA wszystko było zrozumiale i klarownie ujęte. np telewizja " powiązana z super promocją smard dom produkt rabatowany jak drugi. Internet produkt powiązany z super promocja smart dom produkt rabatowany jako trzeci.Od dzisiaj takie wpisy z rubryki szczegóły oferty znikły. I pytam się włodarzy CP PO CO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 28 października nastąpiły dwie zmiany w smartDOMie. Po pierwsze zwiększono rabat dla trzeciej usługi do 38,99zł (dla Plus Abonament) i 38,90zł (dla CP). Po drugie wyłączono osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Dla firm uruchomiono oddzielny program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Znów faktura wystawiona na 49.90, zamiast 24.95 (1/2 z 59.90). Przy reklamacji na pytanie, czy mam zapłacić całość, miła pani znów zasugerowała płatność całości. Termin mija 6 XI.

 

[beep] mają w tym CP niesamowity. W kosztach bieżących widziałem za ostatni miesiąc już kwoty 24.05, 34.05 a na fakturze jest 49.90. A powinno być 29.95.

 

Faktura skorygowana (zapłaciłem całość, więc teraz mam kolejną nadpłatę). Obecnie znów problem, tym razem brak rabatu w 3 umowie - Plus - za obecny okres od 17 XI - 16 XII. Co ciekawe, na tej fakturze mam też korektę poprzedniego abo bez naliczonego rabatu za okres 17 VII - 16 VIII (!) - szybcy są.

 

Miesiąc bez reklamacji, to miesiąc stracony.

 

Szczerze odradzam Super SmartDom w ramach paszportu korzyści. Złośliwe komentarze zachowam dla siebie, chociaż aż się we mnie gotuje, aby coś więcej napisać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, jakie są statystyki klientów zadowolonych i niezadowolonych. Wiadomo, że na forach udzielają się głównie ci, którzy mają jakieś problemy z operatorem.

 

U mnie Super SmartDom uruchomił się bezproblemowo; SMS-y informujące o włączeniu rabatów nadeszły dzień po aktywacji, faktury rozliczane są prawidłowo. U szwagra też OK, druga usługa zrabatowana natychmiast, trzecia - po miesiącu, ale jako że to TV z półrocznym okresem bezpłatnym, nie było żadnego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo te kombinacje w ofercie smart dom są paskudne.

 

Wiecie jak najlepiej zrobić i być pewnym w 110% że naliczą Wam poprawny rabat?

 

1. Idziecie do salonu plusa, bierzecie abonament na telefon.

2. Tego samego dnia, lub dzień później idziecie do punktu CP i bierzecie tam TV + internnet razem (nie osobno!!!)

 

Przy tej konfiguracji nie macie [beep]u pierwszy produkt, drugi za 50%, trzeci za 1 zł. Ta konfiguracja jest obecnie najlepsza. Szkoda, że internet jest od CP, a nie plusa, ale przypominam. To najlepsza konfiguracja do tej pory i na 100% uzyskacie bez problemu rabat.

 

Przykład:

AD1. Idziecie do Plusa bierzecie abonament za minimum 59.90 zł.

AD2. Idziecie do CP, bierzecie pakiet łączony od razu TV + internet - taki jak jest na stronie www - nie bierzcie oddzielnie, nie bawcie się 2 produkt za 50%, trzeci za 1 zł.

I wtedy możecie spać spokojnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znów faktura wystawiona na 49.90, zamiast 24.95 (1/2 z 59.90) (...) Faktura skorygowana (...) Miesiąc bez reklamacji, to miesiąc stracony.

 

Nie wiem, czy nie powinienem przenieść mojego wątku do "Narzekamy na Cyfrowy Polsat". Piąta faktura z kolei za internet, z czego 3 wystawiona bez naliczonego rabatu za II umowę.

 

W chwili zdenerwowania nasmarowałem taką oto reklamację:

 

Reklamacja, dnia 25 listopada 2014.

 

Witam,

 

Kontrakt z numerem MSISDN 699xxxxxx na internet Power LTE posiadam jako drugą umowę w ofercie Super SmartDom.

Pomimo spełnienia wymogu regulaminowego, faktury za tą usługę są notorycznie źle naliczane. Na 5 wystawionych faktur, 4 nie

uwzględniały 50% rabatu, z czego 3 z nich (FV/xxxxxxxxx/14/08/01, FV/xxxxxxxxx/14/10/01, FV/xxxxxxxxx/14/11/01) były niezgodne

z regulaminem. Po interwencji (reklamacjach telefonicznych) faktury były korygowane na poprawną kwotę.

 

Comiesięczne składanie reklamacji wiąże się ze stratą mojego, jakże cennego czasu, nerwów oraz pieniędzy (reklamacje telefoniczne)

jak również z zamrożeniem pieniędzy (konsultanci sugerowali wpłatę całej kwoty z faktury - rozmowy nagrywane - mogą Państwo

zweryfikować), dlatego tym razem w ramach zadośćuczynienia żądam anulowania całej kwoty z faktury FV/xxxxxxxxx/14/11/01.

Proszę także o poprawne naliczanie rabatów w przyszłości, gdyż obecne postępowanie Cyfrowego Polsatu nosi znamiona wyłudzenia

w nadziei, iż klient nie zauważy braku naliczonej ulgi. W przypadku dalszego braku naliczania należnych rabatów, będę żądał

zadośćuczynienia każdorazowo przy składanej reklamacji, gdyż nie po to zakupiłem usługę internetu w Cyfrowym Polsacie, aby tracić

czas (który mogę poświęcić rodzinie i przyjaciołom) na bezproduktywne konwersacje z działem reklamacji Cyfrowego Polsatu (gdyż jak

widać, pomimo składanych reklamacji, dział finansowy ma problem z poprawnym comiesięcznym wystawieniem faktury).

 

Jako pozytywną odpowiedź na niniejszą reklamację będę traktował spełnienie moich żądań. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu

regulaminowych 30 dni, uważam reklamację za rozpatrzoną pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pokrętność usługi jest znaczna.

1. miałem od lat Plusa

2. wydzwaniali z propozycjami, rabat 50% i kwotowy na trzecią usługę 48,9

3. skusiłem się (Plus poprawnie zweryfikował telefonicznie) przyniosłem papiery, podpisałem umowę

4. niepoprawna weryfikacja po 3-m-cach i nerwów kupa.

Szkoda gadać, walczę. Ciekawostka: jak udzielili rabatu 1.500zł (który jest kara za rozwiązanie umowy) skoro przyznali po weryfikacji 10 zł za e-fakturę.

Przeszedłem z nc+, w zasadzie to z n, c+ zrobiło się w trakcie umów, napiszę tyle:

Dekoder polsatu - dziad...o do kwadratu, zacina się, niefunkcjonalny, w trakcie pracy "podłącza sobie" HDD, wiesza się standardowo tak raz w tygodniu, zasłania obraz albo jedno i drugie nieczytelne, jakość obrazu w TV dużo niższa niż w nc+, brak ergonomii, zacinające się korzystanie z tv internetowej, przełączanie kanałów ****, ****, oj naoglądam się ja i familia tych kropek, problemy z HD, zatrzymanie nagrania, po 3-ch miesiącach nie ogarniam cyrku :?:

Internet chodzi nienagannie tylko tak naprawdę to nie cp tylko Plus w opakowaniu cp

Masakra.

Ale, widziały gały co brały za mniejsze pieniądze, tylko z tych mniejszych zrobiły się większe i przestało być śmiesznie.

Jestem człowiekiem słownym, jeśli nie otrzymam poprawnego rabatu, skończę tą umowę i do końca moich dni nie będę korzystał z usług CP - nigdy. Polecając podobnie moim znajomym i sąsiadom.

A przy okazji może ktoś wie jak odszukać program, film po tytule w dekoderze CP? Standardowa opcja w nc+, w CP nie mogę odkryć

P.S.

Nigdy więcej umów z późniejszą weryfikacja - NIGDY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dla odmiany rabat za trzecia usluge nalicza się bez jakichkolwiek problemów juz od dwoch okresów rozliczeniowych. Na druga usługę wyskoczyła mi oplata 100%. Interwencja w ICA. Usłyszałem, ze na koncie ma PAN przyznany rabat w wysokości 50%., w ICA kwota 50% procent pojawi się po weryfikacji. Dla porządku tylko dodam, ze na druga usługę mija juz czwarty okres rozliczeniowy. Wniosek: niezbadane sa wyroki,a zwłaszcza sprawność systemu Polsatu. Po drugi nie ich do czekanie abym zapłacił 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne nie spełniłeś warunków, wszystko jest w umowie.

O czym Ty mówisz. Umiesz czytać??? Przesłać Ci umowę w Puls na 59,90 zł w Polsat na 89,90 i Polsat internet 89???

A kto weryfikował mnie przed podpisywaniem umów??? Polsat i Plus. Kto wydzwaniał do mnie z propozycjami umów promocyjnych ponieważ spełniam wymagania??? Plusa i Polsat. Kto przysłał mi dwa paszporty Polsatu???

Wszystko zależy od osoby która DZIŚ odbierze telefon.

Obecnie czekam na weryfikacje, nowa wymówka - ponieważ nie zostało odznaczone, że wyraziłem zgodę na przetwarzanie danych pomiędzy Polsat i Plus. Były już wymówki: bo nie zawarł Pan umowy w 10 dni (nie prawda), bo nie mam 59,90 w Plusie (nie prawda), bo telefon na firmę (nie prawda tej zmiany dokonali 18 listopada i nie obowiązuje kupującego w lipcu). Pogubili się ewidentnie i....

 

KOMBINUJĄ NA MAXA!!! CZĘŚĆ KLIENTÓW Z UWAGI NA NIEWIELKĄ KASĘ IM ODPUŚCI !!! ZAPŁACI WYŻSZY ABONAMENT

To system wielkich cyfr, w ciągu 12 dni reklamacje złożyło 2.326 osób jeśli połowa odpuści (na moim przypadku) Polsat zarobi UWAGA!!! 2.326 x 50% x 48,90zł = 56.870,70zł MIESIĘCZNIE, a że mam dwie umowy TV+Internet czyli x 2 = 113.741,40zł x tylko 18 płatnych miesięcznie abonamentów = 2.047.345,20 zł na czysto Polsat zarobi od tych którym się nie chciało walczyć. Słownie: ponad DWA MILIONY zł. O TO CHODZI !!! Matematyka jest jedna dla wszystkich, naciąganie klientów dla tych "ugodowych".

 

"Zapewne nie spełniłeś warunków, wszystko jest w umowie." - zapewne lubisz Polsat, albo pracujesz, albo jedno i drugie.

Póki co kończą im się wymówki.

Nie ważne pójdę z tym do radcy oprawnego, Urzędów, do TVN do TVP z przyjemnością dokopią konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam bałagan w CP. W plusie też nie jest rewelacyjnie z tym Super SmartDomem, ale przynajmniej w Plus jak faktury źle policzyli, to w ramach rekompensaty zmieniłem numer na inny za free (ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca).

A w CP? Nie wiem, czy zgodzili się na moje żądania z reklamacji, czy nie. Fakturę skorygowali następnego dnia po reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni próbuję dowiedzieć się w ICOK ile mam zapłacić za druga usługę ( telewizja w super promocji smart dom). Pisałem reklamację , wysyłałem zapytanie i ciągle pokrętne odpowiedzi. wystawiono fakturę na kwotę 99,90 zł. Zarówno w odpowiedzi na reklamacje jak i na moje zapytanie twierdzą ,że na moim koncie widnieje prawo do zniżki w wysokości 50 %, a suma ta zostanie skorygowana po rozpoczęciu okresu rozliczeniowego. Problem tkwi w tym że termin płatności mam do dnia 2 stycznia 2015 roku i w tym też dniu rozpoczyna się okres rozliczeniowy. Żeby było śmieszniej rabat kwotowy na trzecią usługę ( internet) pokazuje niezmiennie prawidłową kwotę 1 zł na kilka dni przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego. Ot pokrętność systemu CP. Ja wiem jedno na pewno nie zapłacę im nigdy więcej niż to wynika z Regulaminu omawianej promocji. Po co mi system sam tez umiem liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wesołek - to nie jest usprawiedliwienie, ale niestety najczęstszym błędem w smartDOMie jest "zapominalstwo" pełnomocników zaznaczenie "zgody na wymianę danych osobowych" w systemach sprzedaży. Sprawa powinna być szybko wyjaśniona w trybie reklamacyjnym. Niesmak jednak często zostaje.

@dartman - system bilingowy CP sprawdza z każdym cyklem rozliczeniowym prawo do rabatu (i go nalicza), stąd to zamieszanie z "normalną" kwotą za usługi CP. Czuwanie jednak mimo wszystko wskazane. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam rozumieć, że:

 

Cykl rozliczeniowy mam od 17.12- 17.01.2014., telewizję ( pakiet Familijny Max HD) mam w promocji jako 3ci produkt za złotówkę, w pakiecie SmartDom. Przez pierwsze 6 miesięcy płaciłam 0zł, natomiast teraz w ICOKu mam naliczone 49,90zł za ten właśnie okres rozliczeniowy. Wpłaciłam na konto 1zł - czyli tyle, ile zgodnie z promocją mam zapłacić i zgodnie z pismem, które wysłali ( że " należy uiścić opłatę obejmującą przysługujące zniżki").

 

Z tego co już zdążyłam wyczytać na tym forum - dnia 17.12 w ICOKU kwota 49,90 powinna mi się zmniejszyć do 1zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...