Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po dwóch dniach walki z modułem w końcu udało się uzyskać obraz :jupi::jupi: Nastąpiło to dopiero po wymianie modułu i karty na nowe. Nie wiem co było nie tak z poprzednim bo telewizor wykrywał go normalnie i kartę również. Kiedy wymieniłem moduł od razu po powrocie do domu wsadziłem moduł z kartą do telewizora włączyłem i po może 1-2 minutach pojawił się obraz na kanale Polsat Sport News (wcześniej nastąpiła inicjalizacja modułu przez telewizor). Później tylko wyłączyłem kontrolę rodzicielską. Dodam tylko że pomiędzy wymianą na nowy nie robiłem ponownego skanowania kanałów. Zrobiłem skanowanie na HotBird 13 E. Niestety w Samsungu nie ma opcji Cyfrowego Polsatu jako dostawcy w skanowaniu kanałów. Jest tylko nc+ i n na kartę. Dlatego lista kanałów po skanowaniu ogólnym po HotBird 13 E jest nieco porozwalana w cały świat ale wszystkie kanały są. Czeka mnie teraz jeszcze tylko uporządkowanie według ulubionych. Póki co cieszę się że uwolniłem się od dekodera CP. W końcu mam jednego pilota ! :jupi::jupi: Ostatecznie potwierdzam działanie modułu na Samsungu UE55HU7500. Niestety jednak trzeba być cierpliwym. Może się zdarzyć tak jak w moim przypadku że trzeba będzie raz lub więcej wymienić moduł na nowy. Przy okazji wymieniłem dekoder dodatkowy z HD 2000 na HD 5500 s jeszcze go nie uruchomiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z moim zestawem Philips który obsługuje moduł Polsatu i moduł CAM który jest jako główny dekoder nie chcą odpalić.. Wczoraj podłączyłem wszystko i dodatkowy dekoder HD5000S załapał szybko kanały i działa bez problemów, natomiast Moduł wyświetla błąd 03 -Zablokowany. Dzwonołe rano na info miła Pani wpisała co potrzeba i przesłała uprawnienia na moduł. Mineło prawie trzy godziny i dalej nic , a mam ustawiony kanał P.S.N na którym parametry :siła 73% , jakość 100%. Co mogę jeszcze zrobić by zassało kanały?

 

Może komuś pomoże w przyszłości , a zrobiłem dwukrotnie w przeciągu 30 minut ; ponowienie sygnału; i po drugim poleceniu upłyneło około 5 minut i moduł zasssał po kolei wszystkie pakiety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pre-paidowy moduł CAM CI, i wczoraj na stronie internetowej CP po zalogowaniu w zakładce Dekodery w pierwszej chwili zobaczyłem że mam wpisane 2 moduły, po dokładnej analizie okazuje się ze Nr aktywnej karty, nr seryjny i numer modułu są identyczne w obu przypadkach.

Różnice są tylko w nazwach, modelach i producentach:

1. - PCMCIA SCM 01, producent PCMCIA SCM 01

2. - PCMCIA SCM 02, PCMCIA SCM 01, producent SmardTV

O co w tym wszystkim chodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń na infolinie, poproś o połączenie z działem DCC2, następnie poproś o polecenie 2 i 9 na kartę, jak nie pomoże to pozostaje wymiana na inny moduł CI+. Rozumiem, że umowę na nim masz zawartą ?

 

Ustawiłeś na kanale Polsat Sport News oczekując na uprawnienia?

Nic nie pomaga jutro wymiana modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...