swojadroga Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 @Mako - W CP nie można zawiesić usług. @kfap - Jeśli chodzi o ceny sprzętu i oferty dla nowych abonentów, to są one opisane w odpowiednim wątku na tym forum: viewtopic.php?f=7&t=432&start=2940#p1010354 Jeśli zaś chodzi o dokumenty, to nie jest wymagane zaświadczenie o zarobkach, ale wymagany jest drugi dokument. Najłatwiej jest to zrobić okazując jako drugi dokument prawo jazdy, może też być karta kredytowa lub płatnicza, rachunki za media (rachunki muszą być wystawione na tą samą osobę, która chce zawrzeć umowę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metehan Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Witam forumowiczow, Przydarzyla mnie sie bardzo dziwna sprawa i chcialem zapytac was o opinie w tej sprawie. Otoz zamoilem przez internet pakiet Familijny Max HD i do tego Modul CI+. Juz za 2 dni przyjechal kurier, ale okazalo sie ze zamiast modulu, w paczce byl tuner. Sprawdzalem dokladnie zamowienie i wiem na 100%, ze zamowilem modul, bo zrobilem screenshot z potwierdzenia zamowienia. Zlozylem od razu reklamacje. Czytalem w regulaminie, ze moze to potrwac do 30 dni. Do kitu, bo nie chce ich tunerow, tylko modul. Teraz umowa juz mi leci, a ja musze czekac az Polsat sie laskawie odezwie. Pozdrawiam i czekam na wasze zdania w tej sprawie. P.S. Czy komus sie juz to zdarzylo? Czy problem jest znany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Zamawiałem też przez internet. Dostałem to co zamówiłem. Mogłeś nie odebrać przesyłki i nie miałbyś teraz problemu. Rozmowy są nagrywane, więc jeśli zamówiłeś moduł nie powinno być problemu z reklamacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 metehan: jest 10 dni na zwrot (o ile to nie był aneks). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metehan Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Hej, Nie wiecie moze jak odbywa sie reklamacja? Reklamacja pisemnie zostala juz wyslana tydzien temu, ale tuner dalej mam na chacie. Przyjdzie z odpowiedzia modul do mnie (kurier) czy bede musial oddac najpierw tuner do Biura Obslugi Klienta a potem przysla tuner? Dzieki wielkie za szybkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Potrzebuję dokumentu Promocyjne Warunki Umowy, który obowiązywał na dzień podpisania przeze mnie umowy, czyli 7 listopada 2012 roku. Z tego co wiem opisuje on możliwość przejścia na Pakiet Darmowy HD po zakończonej prawidłowo umowie na Mini HD. Zgłosiłem na infolinii, by CP przysłał mi PWU na maila, ale podobno rozpatrzenie zgłoszenia trwa do 14 dni, a ja potrzebuję dokumentu na już. Czy jest jakaś możliwość otrzymania tego dokumentu szybciej? Na cyfrowypolsat.pl nie znalazłem archiwalnych PWU, w sumie to nie znalazłem żadnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 A gdzie masz swój egzemplarz? Zobacz w ICOK czy nie masz w "potwierdzeniach zmian warunków umowy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceberg Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Podejdź do najbliższego punktu sprzedaży i poproś o wydanie obowiązujących cie PWU. Ja tak kiedyś zrobiłem i nie było przeszkód w punkcie, potrzebowali tylko moich danych by móc ustalić które PWU mnie obowiązują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Zobacz TU. Post napisany przez przez Razio1 » 8 lis 2012, o 21:00. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Pytanie czy PWU z sierpnia obowiązywały w listopadzie? W ICOK nie ma żadnych dokumentów. Podejdź do najbliższego punktu sprzedaży i poproś o wydanie obowiązujących cie PWU. Ja tak kiedyś zrobiłem i nie było przeszkód w punkcie, potrzebowali tylko moich danych by móc ustalić które PWU mnie obowiązują. Czy na wydanych przez APS PWU jest jakieś odniesienie do Twojej konkretnej umowy? A jeśli nie to jak je powiązać? Czy jedynym odniesieniem będzie data na PWU poprzedzająca na krótko datę podpisania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceberg Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Na PWU z tego co pamiętam nie ma konkretnego zapisu że obowiązuje właśnie mnie. Jednak sprzedawca poinformował mnie że to PWU jakie mi wydał obowiązywało w momencie kiedy zawierałem umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 A jaką masz na nim datę? Jest to może data podpisania umowy? Bo na logikę tak właśnie powinno być. Skan stąd: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... d976125bc6 by o tym mógł świadczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceberg Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Nie, na PWU mam datę jego wprowadzenia. Jest ona wcześniejsza niż data podpisania mojej umowy więc jasno wskazuje że właśnie to PWU mnie obowiązuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Jednoznaczne byłoby, gdyby na PWU był jakiś zakres dat albo data PWU równałaby się dacie umowy, bo jak jest data wcześniejsza, a nie ma końcowej to nie wiadomo do kiedy obowiązywały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceberg Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Każde PWU obowiązuje od daty wprowadzenia. Jeśli CP zmienia PWU w jakimkolwiek zakresie to obecni abonenci są o tym informowani. Tak samo jest w przypadku przedłużenia umowy. Ja jakieś dwa tygodnie temu zmieniałem pakiet na wyższy i od tej pory obowiązuje mnie już inne PWU na które wyraziłem zgodę, ma przyjść pocztą. Tak więc jeśli od momentu podpisania umowy nie modyfikowałeś jej lub nie przedłużałeś to obowiązuje cię to PWU jakie było aktualne w momencie zawierania umowy o TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Czy to co piszę jest niezrozumiałe? Jaki związek ma losowo wygenerowane PWU z moją umową? Może doprecyzuję o co mi chodzi. Pragnę przekazać komuś mój dekoder, jeszcze na umowie na Mini HD, i zapewnić go o możliwości przejścia na Darmowy HD po zakończeniu umowy. Zakładam dociekliwość nabywcy conajmniej równą mojej, czyli gdybym miał nabyć taki dekoder to chciałbym mieć GWARANCJĘ, że możliwość przejścia na Darmowy HD jest pewna. Tymczasem tej pewności nie mam ja, tymbardziej potencjalny nabywca, ponieważ w umowie nie ma żadnych zapewnień tego typu, a PWU swojego własnego nie posiadam, ponadto wszystkie poprzednie posty tego nie wyjaśniają. Pytam poraz kolejny, już w trochę innej formie: jak przekonać nabywcę wcześniej niż w ciągu 14 dni, przekonać w 100%, że przejście na Darmowy HD jest GWARANTOWANE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceberg Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 A to co ja piszę jest dla ciebie niezrozumiałe? Wyrażam się chyba jasno. Idź do APSu i powiedz że chcesz PWU do twojej umowy, przedstaw je kupującemu i to wszystko. Nie wiem po co tak sobie komplikować życie i dociekać wszystkiego. Sprawa jest jasna i nie ma co drążyć tematu. Sam zrywałem jakiś czas temu umowę powołując się na PWU które otrzymałem X czasu po podpisaniu umowy w APS i jakoś nie było problemów. Więcej zaufania do ludzi. APS wyda ci obowiązujące ciebie PWU bo dlaczego miałoby wydać inne, oni nie wiedzą co zamierzasz(przedłużyć umowę, zwiększyć pakiet, rozwiązać umowę) i mają również świadomość tego że wydając ci niewłaściwe PWU(czyli takie które nie obowiązuje przy twojej umowie) narażają się na zerwanie współpracy z CP jako APS gdybyś w razie problemów przedłożył takie PWU u operatora i oznajmił że właśnie te otrzymałeś w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Oczywiście, że to co piszesz jest dla mnie zrozumiałe, tylko ja jestem trochę bardziej dociekliwy Zwłaszcza, że nie chcę wyjść na naciągacza w oczach nabywcy, który może okazać się conajmniej tak samo dociekliwy jak ja. Oczywiście, że udam się do APS, by dostać jedyne PWU, które mi przysługuje, skoro nie mogę dostać innego to takie jest lepsze niż jego brak. Dziękuję również za podpowiedź, bo nie sądziłem, że APS dziś wydaje PWU - faktycznie będzie szybciej niż przez Nudolinię telefoniczną "do 14 dni". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Wychodzi mi, że obowiązywało PWU "Lato 2012", w którym jest zapis o możliwości włączenia pakietu Darmowego HD po zakończeniu umowy przy posiadaniu dekodera własnościowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 A z czego to wychodzi, jeśli można wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Z daty wejścia w życie kolejnego PWU. 22 listopada 2012r była rewolucja pakietowa a do tego czasu obowiązywało praktycznie cały czas to samo PWU, w którym właściwie zmieniała się tylko lista kanałów gwarantowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glorusek Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Witam! Została mi kilka miesiecy temu przedluzona automatycznie umowa, myslalem ze w kazdym momencie moge wyslac wypowiedzenie i po 3 miechach bedzie po umowie, jednak wyslalem w pazdzierniku takie wypowiedzenie i dzis dostalem odp. ze mam umowe do 2015.05 i jesli chce zerwac to musze zaplacic kare umowna czyli wychodzi na to ze automatycznie przedluzyli o rok. CO teraz? czy jest na to sposob czy musze albo czekac albo zaplacic kare umowna? ile by wynosila taka kara jak mam pakiet familijny plavce 39.99 i jeszcze 7 miesiecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Kara jest zbieżna z wielokrotnością pozostałych do zapłacenia abonamentów, czyli w Twoim przypadku około 280 zł. Na samorzutne przedłużenie umowy na rok nie ma sposobu, bo jest na to zapis w regulaminie i na drugiej stronie umowy. Czyli na dzień dzisiejszy: nauczka, by czytać to co się podpisuje. I teraz pytanie: warto płacić za nic 3 stówy czy raczej płacić miesięcznie 40 zł i korzystać z usług? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsonrb Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 pytanie techniczne - umowa do końca roku, zaspałem z wypowiedzeniem umowy we wrześniu, jeśli złożę wypowiedzenie do końca października to umowa wygaśnie po 3 m-cach czyli z końcem stycznia? nie mogę znaleźć papierów stąd pytanie jak to jest w takim przypadku....no chyba że zaoferują coś sensownego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Wg mojej wiedzy są dwie możliwości - umowa przedłuży Ci się samoczynnie na rok albo na czas nieokreślony. W mojej umowie, na drugiej stronie, jest podpunkt 7i, który w skrócie mówi, że umowa przedłuża się samoczynnie na rok, jeśli abonent nic nie zrobi, chyba, że złoży pisemne oświadczenie o przekształceniu umowy na czas nieokreślony na conajmniej jeden okres rozliczeniowy przed końcem umowy. Jeśli coś takiego było w Twojej umowie, to - wynika z tego, że w listopadzie można umowę przekształcić na czas nieokreślony, a w grudniu ją wypowiedzieć. Co jest dość śmieszne. Najlepiej zadzwoń na infolinię i dopytaj jakie warunki umowy zapomniałeś, gdy ją podpisywałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.