Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj dokładnie o 20:45 mój moduł stracił uprawnienia w czasie meczu BRA-RUS. Co ciekawe nie jest to koniec okresu rozliczeniowego , był tez używany codziennie . Nie mam pojęcia dlaczego to się stało. Być może ma to związek z pewnym sporem jaki mam z Polsatem na temat płatności (ale żadnego zadłużenia nie mam ani rzeczywistego - moja wersja ani wydumanego - wersja CP). W płatnościach na moim koncie icok było przetwarzanie danych. Po uruchomieniu wznowienia połączenia z satelitą - w ciągu 20 minut wróciły uprawnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to szczęścicie w nieszczęściu że działa ponawianie przez icok. U mnie nie działa ani przez icok ani przez konsultanta "pierwszego kontaktu" tylko dopiero przez technika przez co zawsze ponawianie uprawnień trwa u mnie cały dzień :)

 

Dzwonię na infolinię, mówię babce żeby mnie połączyła z technikiem na co ona oczywiście że sama mi ponowi. Ponawia, muszę czekać trzy godziny chociaż dobre już wiem że i tak nie przejdą, potem dzwonię drugi raz, znów muszę odczekać trzy godziny i wtedy ZAZWYCZAJ już mnie przełączają do technika który ponawia mi sygnał w przeciągu 5 minut. Jak babka jest uparta to ponawia sama trzeci raz i wtedy muszę gapić się w pusty ekran 9 godzin :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ci+. miałem lata całe ci, w końcu mi go tak zakodowali że nie szło odblokować i kazali wymienić na ci+. wymieniłem i od tego czasu mam cyrki. A wymienić się boję bo ten w sumie jako tako działa a jak wymienię to [beep]a wie czy nie dostanę gorszego. A latać co chwilę po punktach obsługi przy ich podejściu do klienta naprawdę nie mam ochoty. Już przy wymianie na ci+ kazali mi samemu jeździć po całym województwie i szukać sobie punktu który ma moduły na stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urgentino,

 

Kiedyś pisałeś, że masz Sony HX755 z modulem CAM Polsatu i że zestaw ten ma "kilka mankamentów". Da się z nimi żyć. Czy problemy współpracy Tv z modułem występują zawsze, często czy tylko czasami?

Na liscie cyfowegopolsatu: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... v-zakladka

tv współpracujacych z modułem CAM nie ma HX755 więc zastanawiam się czy doszli do wniosku, że nie są do końca kompatybilne i nic już z tym nie zrobią, czy po prostu hx755 to już stary model i nie biorą go pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś orientuje się na jakich warunkach można mieć Moduł CAM CI/CI+ .

Chcę go używać w TV Samsung UE55F9000. Czy ma ktoś informacje jak współpracuje w/w moduł z tym TV.

W punkcie CP chcą za aktywację 150 zł. i do tego minimum pakiet Familijny Max HD , umowa na 36 miesięcy. Mnie interesuje pakiet jak najmniejszy, chcę po prostu odbierać kanały bezpośrednio w TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niedzielę z powodu ulewy i burzy straciłem sygnał, więc przepiąłem się z Fergusona 8900 na Mantę HD9000 z nadzieją, że poradzi sobie z sygnałem. Podczas walki z przywróceniem obrazu, bo akurat leciał wyścig F1, moduł CI zgłosił wykrycie aktualizacji oprogramowania. Czy to był przypadkowy błąd, czy faktycznie ostatnio wyszło nowe oprogramowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jarek jak tego dokonałes? :)

Miałem moduł CI (bez plusa) na wypożyczenie. Kończyła mi się umowa i nie chcieli mi go sprzedać na własność więc wypowiedziałem umowę. Zadzwonił do mnie konsultant z propozycjami ale od razu powiedziałem mu, że nie interesuje mnie żadna oferta jeśli nie będę miał modułu na własność. On zaczął kręcić ale znów sprowadziłem go na ziemię, że albo moduł na własność albo się żegnamy. I się udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś jak działają najnowsze Moduły Cam Ci z + na Fergusonach ??? Ariva ?

Gdyż za miesiąc, planuję wymienić na najnowszy model.

Wszystkie kanały chodzą dobrze ???? Nie ma problemów z kodowaniem ?

Dzięki za odpowiedź :) !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to, co mówi wyżej kolega @Burito. :)

Też mam Fergusona Ariva 202E i moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu. Wszystko działa znakomicie. Nie ma żadnych problemów z dekodowaniem kanałów przez polsatowski moduł. Trzeba tylko za pomocą menu modułu wyłączyć w nim kontrolę rodzicielską (o czym wspomniał też wyżej @Burito), dzięki czemu przełączanie kanałów jest szybkie i sprawne. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się wykupić wypożyczony moduł CI bez plusa na własność. Kod umowy to DRH8. Pakiet Mini HD na 6 miesięcy za 9,90 zł. Wykup modułu na własność kosztował 15,34 zł płatne u kuriera.

Ciekawe czy dałoby się wykupić Moduł CAM CI+ :). A czy w DRH8 po upływie tych 6 miesięcy można włączyć pakiet Darmowy HD? I czy masz może regulamin promocji DRH8?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam jest to mój pierwszy post chciał bym zapytać o moduł cam ci+ Czy może ktoś wie jak się sprawuje CP z modułem CI+ w telewizorze Samsung UE48H6650. Czy odbiera wszystkie kanały , kanały HD, czy da się ustawić swoją listę kanałów.

I jak szybko przełącza się kanały już po wyłączeniu blokady rodzicielskiej. Bo zastanawiam sie co kupić moduł CI+ czy lepiej dekoder PVR Sagemcom ESI-88. Ogólnie wolał bym CI+ ale nie chcę sie denerwować jak on będzie słabo chodził.

Bardzo proszę o POMOC wyborze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć witam wszystkich jestem nowy na forum. Pojawiłem się na forum nie bez powodu :lol: Przyczyna prosta mam problem z CP.

 

Ostatnio wymieniłem telewizor. Natrafiłem w internecie na artykuł pokazujący wykorzystanie modułu CAM CI+. Pomyślałem super nie będę miał dekodera. Pojechałem do punktu oddałem dekoder, wziąłem moduł. Dostałem nową kartę do modułu. Zainstalowałem w telewizorze przejściówkę CI następnie zainstalowałem moduł CAM CI+ z kartą. Rozpocząłem skanowanie kanałów na Hotbirdzie 13E. Znalazło coś około 1800 kanałów. Przechodząc do sedna. Problem jest chyba z aktywacją karty (uprawnień do odbioru). Wczoraj po zainstalowaniu sprzętu na kanale Dla Abonentów miałem czarny ekran. Nie mogłem też zarejestrować się w ICOK z podanym numerem karty. Dzisiaj jest już jakiś postęp bo na kanale Dla Abonentów mam obraz, zarejestrowałem się też w ICOK (karta pojawiła się w systemie). Wykonałem wznowienie połączenia z satelitą po czym czekałem 2 godziny na kanale TV6 aż się coś pojawi (nie było nic). Zadzwoniłem więc do Biura Obsługi gdzie Pan mi powiedział, że widzi iż moduł się zawiesił (odblokował go) kazał mi przełączyć na kanał Polsat Sport News i czekać 3 godziny (czekam ale czuje że nic z tego nie będzie). Mam jeszcze tylko pewne obawy związane z kompatybilnością sprzętową. Mój telewizor posiada Tuner DTV zgodny z DVB-T/C/S2. Mam podłączony jeden kabel z satelity do telewizora. Telewizor widzi moduł bo mogę wejść w Menu Ci modułu i odczytać jego nr jak i nr karty zainstalowanej w module. Kiedy wyjmę kartę z modułu na ekranie pojawia się żeby włożyć aktualną kartę więc moduł działa. Po przełączeniu na jakiś kodowany program najpierw wyświetla się komunikat Tego kanału nie ma w twoim pakiecie po czym wyświetla się samsungowski komunikat w ramce Sygnał Zakodowany Moduł CI+ lub karta inteligentna nie znalezione. Sprawdź czy zostały poprawnie włożone. Tak jak pisałem wcześniej upewniłem się że wszystko jest poprawnie zainstalowane. Moje pytanie czy ktoś czekał faktycznie tak długo na aktywację ?

 

Dzięki za wszelką pomoc :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...