studiolitek Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Została z powrotem udostępniona stara, bo być może nowa wersja nie spełniła się pod względem funkcjonalności IPLI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicus Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Spoko ale niech wydadzą w koncu wersje z ipla, bo dosc ze nie mam kanalow z tv mobilnej to jeszcze teraz ipla nie dziala;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skin13 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Przed chwilą sprawdzałem działanie Ipli na tym dekoderze i wygląda na to że problem z działaniem aplikacji został usunięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Wczoraj jeszcze do południa nie działa, teraz również mogę potwierdzić że usunęli problem i IPLA działa poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicus Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 No nareszcie dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Na moim T-HD1000 ipla działała prawidłowo już w sobotę rano, ale nie miałem czasu aby napisać o tym na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion695 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ktoś wie czy dekoder działa już ze zwykłymi pamięciami USB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Obsługuje tylko dyski USB, z pendrive jedynie można wgrać aktualizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suut Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Ten dekoder od roku ma jakieś trzaski - zanika sygnał po czym po dobie wraca po zaprogramowaniu kanałów od nowa. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Wada techniczna, tzn kurz się dostał tam gdzie nie powinien. Masz umowę na ten dekoder czy jest na pre-paid? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suut Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Pre-paid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Aktualnie masz wykupiony dostęp do pakietu Ekstra, a dekoder jest zarejestrowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Witam, mam własnościowy dekoder T-HD1000 CP po zakończonej kilka m-cy temu rocznej umowie na pakiet Ekstra. I teraz bardzo ciekawa sprawa, zadzwoniłem do ICOK celem uzyskania informacji jaka kwotę mam zapłacić aby mieć przez 1 m-c pakiet Extra. Pani podała kwotę 14,90 zł.i nr konta do zapłaty - niezwłocznie dokonałem zapłaty przelewem. Po 3 dniach od przelewu i braku sygnału na programach Ekstra CP zadzwoniłem do ICOK i stwierdzili że pieniążki są na koncie i ponowili sygnał z informacją abym przez ok 3 godz. zostawił włączony dekoder - efekt, dalej nic. Pomyślałem że może kwota był niewłaściwa znowu zadzwoniłem aby porozmawiać, i tu znowu ok 15 min pogawędki i próba uruchomienia pakietu, ale na szczęście pani wreszcie logicznie pomyślała i przełączyła rozmowę do działu techniczne, tu sprawa po ok 0,5 godzinie rozmów z kierownikami wyjaśniła się że skoro rozwiązałem umowę, nie da się teraz na tym dekoderze włączyć pakietu pre-paid, jak również nie można podpisać nowej umowy na pakiet Ekstra - oprócz oczywiście oglądania niekodowanych programów DVB-T naziemnej. Nie dodaje komentarza ponieważ uważam że na takie działanie cp brak słów. Jeżeli ktoś wie jak uruchomić pakiet Ekstra na tym dekoderze proszę o pomoc, bo może wszyscy konsultanci z którymi rozmawiałem o czymś nie wiedzieli lub normalnie zapomnieli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Parę stron temu opisałem podobną sytuację, dekoder po umowie i pre-paid nie mogę mieć gdyż dekodera nie ma w systemie, i został skradziony Z ciekawości za parę chwil spróbuję się połączyć z infolinią CP i coś tam pokombinuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Dzięki, zaraza przeczytam, ale w międzyczasie sprawdziłem w icok, i mój dekoder jest w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 I w szczegółach przy dekoderze po wyborze zakładki "płatności" powinno być saldo dostępne przy danym dekoderze. Jeśli masz dostępne bez problemu powinno zaskoczyć, tak bynajmniej mi powiedziano na infolinii, ale chyba trafiłem na rzetelnego konsultanta skoro tak dużo zrobił i są tego efekty Udało mi się w końcu dodać "niby" skradziony dekoder do ICOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Tak miałem, a pieniądze po wpłacie pokazały się jako "WOLNE ŚRODKI" których 3 konsultantów z pomocą działu technicznego i kierownictwa nie dało rady przypisać do aktywacji pakietu Ekstra. Mam jeszcze inny zarejestrowany dekoder T-HD100 kupiony na wolnym rynku z aktywnym jeszcze gratisowo rok pakietem Ekstra i tutaj w "PŁATNOŚCIACH' znajdują się zakładki: "ZASILENIE KONTA", "OPCJE ZASILENIA" "PAKIET EXTRA" z aktywną możliwością wyboru 1 miesiąc , 3 miesiące + 1 m-c gratis i 6 miesięcy + 6 m-cy gratis, oraz do wyboru kwota wpłaty odpowiednio 14,90 zł , 44,70zł. i 89,40 zł. Uważam, że tu po upływie darmowego pakietu będzie można bezproblemowo później doładować. Spróbuję jeszcze zadzwonić, lub złożyć zażalenie w tej sprawie ponieważ przy podpisywaniu umowy pytałem o ewentualnie taka możliwość późniejszego doładowywania i otrzymałem twierdzącą informację że można. Bardzo dziękuję za pomoc P.S. Jako że głównie zależy mi na programach sportowych CP i obecnie rozpoczynającym się Wimbledonie wpłacone pieniądze Pani konsultant przeksięgowała na posiadany przeze mnie pakiet Familijny HD z Satelity jako pre-paid na module CI CAM, po dopłaceniu jeszcze 30 zł. wszytko już działa. To że jestem 30 zł w plecy to już CP nie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosso Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Witam, od niedawna mam taki problem i chciałem spytać czy miał ktoś podobną sytuacje, tzn. mam wykupiony pakiet extra w TV Mobilna, po włączeniu na któryś z kanałów kodowanych czyli tych dodatkowo płatnych, pojawia mi się tabliczka z napisem "Status serwisu irdeto: E033-0" i pod tym napisane "Nie można wyświetlić tego kanału" czyli ta sama formuła co przy "Status serwisu irdeto E030-0" ale w tym przypadku to nie znika i się nie włącza. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Wyłącz dekoder i odczekaj chwilę. Po włączeniu powinno wyskoczyc E-030 i kanały wrócą. Kod ten oznacza błąd wczytywania uprawnień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosso Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Niestety, nic to nie pomogło . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Zadzwoń pod 222 127 222, żeby ponowili uprawnienia. W ciągu 5 minut od zgłoszenia powinny już kanały powinny działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wizjaplus Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Ponowić uprawnienia można też poprzez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Przez iCOK jest mała szansa że zostaną ponowione, dla dekoderów satelitarrnych jak najbardziej wskazane jest używanie opcji w iCOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej9923 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Panowie mam taki problem z tym dekoderem.Dzisiaj po ok roku przerwy uzupelniłem sobie tv mobilną.Po uzupelnieniu i jak wskoczyły płatne kanały dekoder działa w ten sposób że jak przełączam na kanał nastepny to dekoder nie zatrzymuje się tylko przełacza kanały pokolei ,dioda mruga i dopiero po pewnym czasie zatrzymuje sie na dowolnym kanale,podobnie z głośnością,chcę trochę pogłośnić to dekoder leci na max głos.Dekoder resetowałem i szukałem aktualnego oprogramowanie ale ponoć mam aktualne.Co z tym zrobic,nie mam już gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Masz aktualne czyli jakie? Sprawdź w menu i podaj na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.