Artur Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Teraz tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwerty_1 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Cześć. Podpisałem umowę z CP w 2014 jakoś koło czerwca na chyba 30mcy. Przyznam szczerze że jestem zawiedziony pakietem kanałów i chciałbym zrezygnować wcześniej bez żadnych kar. Pytanie brzmi czy mogę to zrobić, czy nie było ostatnio jakichś zmian regulaminu czym mógłbym się bezproblemowo podeprzeć w wypowiedzeniu? Będę wdzięczny za info. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmyboy Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 O, czyżby darmowy okres się właśnie skończył i nie chce się płacić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwerty_1 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Darmowy okres nie ma tu nic do rzeczy. Nie bawią mnie takie zabawy więc bez takich proszę. Po prostu płacę a dalej nie ma co oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Czyli wcześniej kompletnie nie wiedziałeś jakie kanały wchodzą w skład oferty i liczyłeś, ze jakimś cudem w CP będziesz miał C+ i SKY? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
triplehhhh Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Witam. Mam takie pytanko - mam umowę do 15 05 2015. Dostałem nowy regulamin, czyli mam 1 miesiąc wypowiedzenia. Muszę je wysłać do 15 04 2015 czy mogę też w okresie do 15 05 2015? A jeśli nie zdążę, to jak potem zrezygnować kiedy umowa przejdzie na czas nie określony? Dziękuje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Do 15 kwietnia musisz złożyć wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
triplehhhh Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Dzięki za szybką odpowiedź. A co się stanie, jak jednak nie zdążę? Umowa przejdzie na czas nie określony i co wtedy? Sorry, ale jestem teraz poza rejonami zamieszkania i nie wiem czy się wyrobię do 15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Podpisałem umowę z CP w 2014 jakoś koło czerwca na chyba 30mcy. Przyznam szczerze że jestem zawiedziony pakietem kanałów i chciałbym zrezygnować wcześniej bez żadnych kar. Pytanie brzmi czy mogę to zrobić, czy nie było ostatnio jakichś zmian regulaminu czym mógłbym się bezproblemowo podeprzeć w wypowiedzeniu? Hmm, gdy podpisywałeś umowę z CP to chyba sam wybierałeś swój pakiet i wiedziałeś, jakie kanały wchodzą w jego skład? W APS-ach można obejrzeć ulotki z poszczególnymi pakietami i ich zawartością. Podobne informacje są także na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu. Jak to się mówi, "widziały gały, co brały". Teraz to jest już "musztarda po obiedzie". Nie można, tak ot sobie, rozwiązać wcześniej takiej umowy bez zapłacenia kary operatorowi. Musisz poczekać, aż z twojego pakietu zostanie usunięty jakiś kanał, który w tym pakiecie jest gwarantowany, czyli nie jest dostępny promocyjnie. Dopiero wtedy nadarzy się "okazja" do wcześniejszego rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji, czyli płacenia kary. Jednak na chwilę obecną na to raczej się nie zanosi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwerty_1 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Widzę że co niektórzy grają tutaj nie fair ale ok. Jak tam chcecie. Więc, oczywiście, że widziałem pełną ofertę. Mało tego, nawet wiem o tym, że mogę ją zmieniać. Nie chodzi o to, czy jest musztarda czy co widziały gały, chodzi o to, że program jaki mamy jest niczym innym jak programem TV "darmowej" (naziemnej) tyle, że więcej kanałów. Włączam telewizję i w 70% nie mam na czym zawiesić oka. Poprzednio miałem C+ (jeszcze przed połączeniem) i choć przyznam szczerze nie pamiętam co tam było a tym bardziej nie wskażę różnic, jakoś mi się przyjemniej siedziało przed TV. Więc pozwolę sobie wnieść małą poprawkę na moje pierwotne pytanie. Ponieważ CP przedłuża umowę automatycznie jeśli nie wyślemy wypowiedzenia, to jak je trzeba napisać żeby zostało zaakceptowane? Chodzi mi już o wypowiedzenie finalne na sam koniec obowiązywania umowy. Tak na poważnie to nie fair jest ze strony CP że wpisuje kruczek że umowa automatycznie zostaje przedłużona na xx czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Dzięki za szybką odpowiedź. A co się stanie, jak jednak nie zdążę? Umowa przejdzie na czas nie określony i co wtedy? Sorry, ale jestem teraz poza rejonami zamieszkania i nie wiem czy się wyrobię do 15. Zostanie przedłużona o kolejne 12 miesięcy. Wypowiedzenie możesz złożyć w dowolnym APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Przecież "rolowania" umów w Cyfrowym Polsacie już nie ma, więcej info tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 A dostał ktoś takie pismo? Ja mam kilka umów i na razie nic nie dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Ja już dostałem 8 sztuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Ja dostałem pismo w lutym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Do mnie również przyszły zmiany do dwóch umów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Ja dostałem 4 sztuki (na pakiet darmowy też przysyłają to pismo). @swojadroga pisał, że wysyłają je partiami, po kilkadziesiąt tysięcy czy jakos tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Darmowy okres nie ma tu nic do rzeczy. Nie bawią mnie takie zabawy więc bez takich proszę.Po prostu płacę a dalej nie ma co oglądać. Masz rację - CP to straszni oszuści... Mamią abonenta, człowiek nieświadomy nie wie nawet, że nie ma co oglądać, trzyma to pudełko a potem jak się zorientuje, to płacić jeszcze trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 On myślał, ze Polsat, TVN i inne kanały z DVBT na satelicie nadają zupełnie inną ramówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefcio22 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Przecież "rolowania" umów w Cyfrowym Polsacie już nie ma, więcej info tutaj. Dzwonili do mnie, o podpisanie nowej umowy, czyli jeżeli nie podpiszę będę miał na czas nieokreślony? Jakie "gratisy" za podpisanie umowy mogą mi zaoferować ? Jakbym przeszedł do nc++ miałbym antenę za 1pln i droższe kanały gratis na jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 @Stefcio22 Odpowiedzi szukaj tu> viewtopic.php?f=7&t=7424&start=6120#p1079227 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefcio22 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Teraz dopiero zajrzałem do icok i jest napisane, że jeszcze mam 5 miesięcy umowy, więc nie wiem czemu mi mówili że umowa się kończy, dzwonili z saloniku gdzie podpisywałem umowę, czyli za 2 miesiące powinienem słać wypowiedzenie, żeby ugrać najlepszą ofertę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Dlaczego za 2 miesiące? Wysyłaj już teraz. Wypowiedzenie trzeba wysłać PRZED rozpoczęciem okresu wypowiedzenia określonego w umowie (różnie z tym jest - jedni mają miesiąc, inni dwa, jeszcze inni trzy) - może to być nawet dzień po zawarciu umowy (ale to nie ma sensu). Najkorzystniej jest wysłać wypowiedzenie po kilku płatnych miesiącach - oferta przedłużeniowa przychodzi szybko (telefoniczna z DUK - nie papierowa przysyłana pocztą - ta jest śmieszna) i daje się wynegocjować fajne warunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommm12101 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Witam Posiadam usługę multiroom z dwoma dodatkowymi dekoderami ale chcialbym z jednego z tych dekoderów zrezygnowac. Mam pytanie czy jest taka mozliwosc zeby z zrezygnowac z jednego dekodera i go oddac i czy trzeba bedzie cos placic lub zmieniac umowe? Czy po tym fakcie zmniejszy sie kwota abonamnetu czy bede placil tyle samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Wysyłasz rezygnację z usługi Multiroom HD. Aby nie było wątpliwości, z którego dekodera rezygnujesz podajesz numer karty. Jeśli rezygnację złożysz zgodnie z regulaminem (PWU - Promocyjne Warunki Umowy) zachowując okres wypowiedzenia i rozwiązując umowę w części dotyczącej usługi Multiroom HD, nie będzie Cię to kosztowało nic więcej. Po zakończeniu umowy na dodatkowy dekoder w terminie do 30 dni zdajesz go w najbliższym APS-ie lub wysyłasz do CP na własny koszt. Oczywiście po rezygnacji z Multiroom HD płatność będzie tylko za usługi, które Ci pozostaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.