cabott Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 BTW Ja do tej pory nie dostałem informacji o nowym regulaminie z CP (z brakiem rolowania umów). One były wysyłane poleconym, czy może jakimś nieszczęsnym inPostem (do mnie inPost dociera po kilku miesiącach bądź w ogóle). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Zwykła korespondencja. W tym tygodniu poszła pula, w przyszłym kolejna pula po 165tys. Wysyłka jest zazwyczaj połączona z ofertą przedłużenia umowy. Ostatnio też wysyłano również z ofertą internetu Power LTE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Moja umowa kończy się w sierpniu 2015r. Pakiet Premium, nazwa promocji - Nowy Cyfrowy Polsat Zima 2012 CC-T, kod promocji - TKA 68. Czy po wejściu zmian w umowach CP i po przejsciu mojej umowy na czas nieoznaczony, będę płacił więcej czy nie?. Obecnie płace 89,90zł/mies. Mam na myśli sytuację w której nie wypowiadam umowy i "nic nie robię " z dotychczasową umową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 W umowie masz zapis o przedłużeniu się umowy na kolejne 12 miesięcy w wypadku Twojego milczenia chyba, że wypowiesz umowę na 3 pełne cykle rozliczeniowe wcześniej. Ten zapis gwarantował utrzymanie ceny. Jednakże partiami do abonentów posiadających takie zapisy w umowie wysyłana jest informacja o zmianie zapisów w umowie o przedłużeniu umowy na czas nieokreślony ze stawką abonamentu określoną w cenniku (wyższa stawka jest w kolumnie umowa na czas nieokreślony) oraz zmianie okresu wypowiedzenia na jednomiesieczny. Ciekawostką jednak jest informacja przekazywana przez konsultantów COT, że po przedłużeniu się umowy na czas nieokreślony stawka abonamentu nie ulega zmianie i nadal jest równa tej z okresu na czas określony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Mam na myśli sytuację w której nie wypowiadam umowy i "nic nie robię " z dotychczasową umową. A dlaczego chcesz tak zrobić? Skoro za wypowiedzeniem możesz wynegocjować 5 miesięcy gratis i 10 po 89,90zł! Czasami dziwię się! Że padają tu takie pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Bo co niektórzy zamiast przejrzeć "przynajmniej" kilka stron wstecz - wolą najpierw pytać...Też tego nie rozumiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 @ceberebek. Jeśli czegoś nie rozumiem i nie jestem tego pewny, wolę zapytać tych którzy mają coś konkretnego do powiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekieer Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Witam! Jeśli chcę zrezygnować z Cyfrowego Polsatu ze względu na śmierć abonenta, to ważny jest czas kiedy nastąpił zgon, czy nie ma to znaczenia po przedstawieniu aktu zgonu? Minęło ponad pół roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Nie nie ma znaczenia. Idź do punktu APS i tam zrobią ksero i natychmiast prześlą do centrali. Ja dla przykładu pomagając innej osobie przesłałem faksem akt zgonu wraz numerem karty dekodującej i dołączyłem swój numer telefonu do ewentualnego kontaktu. Ale kontaktu już nie było. Sygnał wyłączono następnego dnia. A o dekoder wraz w/w kartą Cyfrowy Polsat nawet się nie upomniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekieer Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 OK, pytanie czym jest skrót APS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Za 4m-ce kończy mi się umowa. Gdzie się teraz odsyła sprzęt i wypowiedzenie? Ile czasu przed końcem trzeba złożyć? (kiedyś było to 3 m-ce) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Jeśli nie otrzymałeś korespondencji z CP informującej o zmianie warunków umowy (skrócenie okresu wypowiedzenia do jednego miesiąca i zapis o przedłużeniu się umowy na czas nieokreślony po okresie podstawowym), to obowiązuje Cię 3-miesięczny okres wypowiedzenia. Dekoder odsyłasz do CP na Łubinową 4a na własny koszt i ryzyko lub oddajesz w najbliższym APS-ie. Tutaj masz opis jakie elementy podlegają zwrotowi: viewtopic.php?f=7&t=8680&sid=70515eca0e6d1c27b118a2c447f1ad9e#p952953 Najbezpieczniej dla Ciebie zatem jest wysłać wypowiedzenie już teraz, informując operatora, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem okresu podstawowego. W ten sposób nie musisz główkować jaki masz okres wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
der rauber Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Rezygnacja z Cyfrowego Polsatu Moje pytanie, na jaką datę się powołać przy rezygnacji: 1 na datę pierwszej umowy podpisywanej w 22.12.2008 czy 2 na datę aktualizacji jaka figuruje w icok (Data wejścia w życie umowy / zmiany: 22.11.2012 ) ------------WZÓR---------------------- ………………., dn. ……………… Imię i Nazwisko: .. Adres: ... Nr dok. Tożsamości: ... PESEL: ... Nr seryjny: ... Nr modułu CA: ... Model: Samsung H370G Producent: SAMSUNG Nr karty: .... Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa WYPOWIEDZENIE UMOWY Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą w dniu 22.12.2008 (Data wejścia w życie umowy / zmiany: 22.11.2012 ) ) pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Z poważaniem, …....................................... ------- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 A po co sobie komplikować, jak można napisać w taki sposób: Miejscowość, dnia 20.01.2014r.Imię i nazwisko ulica kod miejscowość tel. ... ... ... Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa Niniejszym wypowiadam Umowę Abonencką z dnia 2014-09-04 o numerze (jeśli taką znamy) lub (numer karty dekodującej yyyxxxzzzvvv), ze skutkiem na koniec obowiązującego Okresu Podstawowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
der rauber Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Pierwsza umowa jest z dnia 2008-12-22 jest podpisana w punkcie CP (numer dokumentu to - ANR 430054 ) Druga jaka figuruje w icok, to: " Data wejścia w życie umowy / zmiany: 22.11.2012 " (telefonicznie przedłużona) Jeśli napiszę: Niniejszym wypowiadam Umowę Abonencką z dnia 2008-12-22 o numerze ANR 430054 (numer karty dekodującej 073930245069), ze skutkiem na koniec obowiązującego Okresu Podstawowego. Będzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Będzie OK. Już sam numer karty dekodującej pozwoli na utożsamienie osoby związaną z odpowiednią umową z CP, na którą zostaje złożone wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portom Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Data podpisania umowy: 04.07.2013 na rok, potem się automatycznie przedłużyło, wg ICOK pozostały okres obowiązywania umowy: 7 miesięcy. Dzisiaj dostałem pismo o zmianach w regulaminie od końcówki kwietnia. Pomóżcie - czy muszę trzymać się trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia i czekać na koniec Okresu Dodatkowego (czy jak to się tam nazywa?), czy w związku z nowym reg. mam szansę uciec od CP wcześniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joginho Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Witam. Moja umowa z cyfrowym polsatem kończy się 5 lipca 2015 r. I teraz moje pytanie. Jeżeli nie chcę aby obecna umowa nie była automatycznie przedłużana to kiedy muszę wysłać dokumenty i o jakiej treści. I czy dekoder muszę zwracać od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 @portom - viewtopic.php?f=7&t=238&start=3660#p1071894. Poza tym możesz się nie zgodzić na zmianę warunków Twojej umowy, ale w tym wypadku będziesz musiał zapłacić odszkodowanie wyliczone proporcjonalnie z kwoty ulgi przyznanej abonentowi określonej w umowie. Okres wypowiedzenia masz wtedy 3-miesięczny, czyli do zapłaty miałbyś jeszcze 3 abonamenty i karę za pozostałe 4 miesiące. Kara umowna = (kwota ulgi / ilość miesięcy, na które zawarta została umowa) * ilość miesięcy pozostających do końca okresu podstawowego umowy. @Joginho - patrz wyżej. Udostępniony dekoder należy zwrócić do 30 dni po rozwiązaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portom Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Czyli od 28.04, kiedy to w życie wchodzi nowy regulamin, będę mógł rozwiązać umowę z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia bez żadnych kar, strat itd.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portom Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 W takim razie jest to absurd, ale jeszcze mocniej zachęcający mnie do jak najszybszego zerwania umowy z CP. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Gdzie tu jest absurd? Zmieniają regulamin na korzyść klienta i Ty się jeszcze oburzasz? Wolne żarty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Żaden absurd. W Twojej umowie ulega zmianie tylko zapis odnośnie okresu wypowiedzenia i zamianie okresu dodatkowego z czasu określonego na czas nieokreślony. Reszta zapisów umowy nie ulega zmianie. Jeśli zaakceptujesz tą zmianę, to obowiązywać Cię będzie jednomiesięczny okres wypowiedzenia. Aby nie płacić kary za przedwczesne rozwiązanie umowy, umowę musisz rozwiązać z końcem okresu podstawowego Twojej umowy. Dlatego podałem Ci link do wcześniejszego mojego wpisu, gdzie podałem, że należy użyć zwrotu: "z końcem okresu podstawowego", aby umowa została zakończona prawidłowo bez naliczania kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.