DECHA Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Ja zakupiłem 2 aktywacje w promocji w kwietniu w odstępie tygodnia. Zaraz też założyłem ICOK. Pierwszy dekoder widniał w ICOKu prawidłowo ze wszystkimi danymi i opcjami już po kilku dniach. Druga aktywacja jest "w trakcie aktualizacji" już 3 misiące... Miliony rozmów z biurem obsługi itd... przyznają, że nie potrafią tego problemu rozwiązać... Aaa, na tym samym dekoderze nie działa też kanał 999 (nie pokazuje danych, tylko jakieś tam logo itd). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Hmm, a ta druga "aktywacja" to jest jako Multiroom do tej pierwszej, czy też całkiem osobna umowa? Bo jeśli Multiroom to na kanale 999 dekodera dodatkowego będzie właśnie widniała tylko taka zwykła plansza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DECHA Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 To nie jest multiroom, dwie odrębne umowy (które, co ciekawe, wyglądają zupełnie inaczej). Oba dekodery są kupione w opcji Familijny z możliwością zejścia na Rodzinny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 OK, rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Offka Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Witam, czy ktoś zanotował jakieś problemy z ICOK? Nagle odpowiedzieli mi na reklamację podając dane (o których niby pisałam) zupełnie mnie nie dotyczące. A dziś dostaję informację o jakiejś usłudze Limit 50, na który niby wykorzystałam 48 zł, a nie mam żadnego Internetu wykupionego w Polsacie. Coś ich system zawodzi? Edit: Można usunąć, wyjaśnili, przeprosili za pomyłkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 To nie jest multiroom, dwie odrębne umowy (które, co ciekawe, wyglądają zupełnie inaczej). Oba dekodery są kupione w opcji Familijny z możliwością zejścia na Rodzinny. Miałem w rodzinie taki przypadek, że dwie oddzielne umowy zostały połączone (albo przez błąd pracownika, albo ktoś po prostu chciał dobrze - sumarycznie wychodziło to taniej) w umowę podstawową + multiroom. Z dekoderów korzystały osoby mieszkające osobno (tj. dekoder z pakietem Mini HD był dokupiony dla rodzica w okresie promocji drugich dekoderów dokupowanych do umowy z wyższym pakietem - kilka lat temu), więc trzeba było całość odkręcać. Może w Twoim przypadku też ktoś w CP coś kliknął lub zaznaczył i stąd problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 W ramach suprpromocji w dniu 2 lipca dokupiłem przez internet do posiadanego telefonu telewizje ( 50%) upustu, natomiast w dniu 9 lipca dokupiłem trzecia usługę Internet z rabatem 48,90. Internet w ica pokazał się i następnego dnia. Telewizja owszem jest ale nie można się zapoznać ze szczegółami kontraktu. I tak sobie myślę czyżby ukochany polsat chciał mnie wykręcić z kolejnością tych usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Raczej będzie ok. Liczy się data podpisania umów, wszystko jest do sprawdzenia i odkręcenia. Ciekawe, jak u mnie będą rabaty rozliczone i od którego miesiąca. Na razie w ICOK mam pełną sumę w płatnościach (za 1,5 mies.) na 2 usługę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DECHA Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 U mnie chyba nie jest to multiroom, bo ceny na umowach są wymienione prawidłowo, tak, jak powinno być za każdą umowę niezależnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Czy działa Wam w chwili obecnej prawidłowo iCOK? Po zalogowaniu się na konto-próbuję modyfikować usługi dodatkowe(Pakiet Premium "elastyczny") i po "odptaszkowaniu" i "zaptaszkowaniu" usług dodatkowych(m.in.VODy,IplaMix lub Pakiet HBO/HBO GO) w końcowej cenie jakieś głupoty się pokazują... Testowane na 2 różnych kontach-moim i rodziców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 To,że działa to też wiem... Napisałem wcześniej,że po modyfikacji pakietu "elastycznego"(na sucho-bez potwierdzania zmian) - wyłączenie np.pakietu HBO/HBO GO,sVOD i IplaMix(tu kwota końcowa się zgadza) i ponownym włączeniu powyższych pakietów - kwota która się pojawia już nie jest właściwa(powinna być taka jak przed modyfikacją pakietów dodatkowch) - wygląda jakby system się zwiesił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Coś jest na rzeczy bo teraz nie mam opcji zmiany pakietów w icok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilkarz1 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Witam gdzie w icok znajdę nr rachunku abonamentowego bo chciałem opłacić prepaid ale go nie widzę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 W zakładce płatności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilkarz1 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 U mnie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzio Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Kliknij na numerek który masz w kolumnie "Nr tel. / karty / TV Mobilna" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilkarz1 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Już znalazłem. Jak wysłać przelew internetowy z banku spółdzielczego na miesiąc prepaid? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbic Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Wejdz w zakłądke płatnosci a dalej w druki abonenckie i bedziesz mial na wzor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Mam następujący problem. Kiedy chcę wypożyczyć film w Domowej Wypożyczalni Filmów i zapłacić za niego ze środków przyznanych mi w ramach filmowego bonusu, to przy próbie zatwierdzenia transakcji wyskakuje mi bez przerwy błąd przetwarzania danych i nie mogę przez to wypożyczyć filmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmyboy Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Bo im się system sypnął, jak wszyscy nagle zaczęli deklarować prepaid Mini HD na ten miesiąc z mistrzostwami świata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Witam, Mam problem z rejestracją w iCOK, mianowicie po kliknięciu w link aktywacyjny znajdujący się w e-mailu wywala mi taki błąd: Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Spróbuj skopiować link i wkleić go do przeglądarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Niestety to samo. Może ma coś wspólnego to, że kiedyś na tym numerze dekodera był inny właściciel i został teraz zmieniony na mnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maker3 Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Poprzedniemu właścicielowi zniknął już dekoder w Icok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.