Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zakupiłem 2 aktywacje w promocji w kwietniu w odstępie tygodnia. Zaraz też założyłem ICOK. Pierwszy dekoder widniał w ICOKu prawidłowo ze wszystkimi danymi i opcjami już po kilku dniach. Druga aktywacja jest "w trakcie aktualizacji" już 3 misiące... Miliony rozmów z biurem obsługi itd... przyznają, że nie potrafią tego problemu rozwiązać... Aaa, na tym samym dekoderze nie działa też kanał 999 (nie pokazuje danych, tylko jakieś tam logo itd).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy ktoś zanotował jakieś problemy z ICOK?

Nagle odpowiedzieli mi na reklamację podając dane (o których niby pisałam) zupełnie mnie nie dotyczące.

A dziś dostaję informację o jakiejś usłudze Limit 50, na który niby wykorzystałam 48 zł, a nie mam żadnego Internetu wykupionego w Polsacie.

Coś ich system zawodzi?

 

Edit: Można usunąć, wyjaśnili, przeprosili za pomyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest multiroom, dwie odrębne umowy (które, co ciekawe, wyglądają zupełnie inaczej). Oba dekodery są kupione w opcji Familijny z możliwością zejścia na Rodzinny.

 

Miałem w rodzinie taki przypadek, że dwie oddzielne umowy zostały połączone (albo przez błąd pracownika, albo ktoś po prostu chciał dobrze - sumarycznie wychodziło to taniej) w umowę podstawową + multiroom. Z dekoderów korzystały osoby mieszkające osobno (tj. dekoder z pakietem Mini HD był dokupiony dla rodzica w okresie promocji drugich dekoderów dokupowanych do umowy z wyższym pakietem - kilka lat temu), więc trzeba było całość odkręcać. Może w Twoim przypadku też ktoś w CP coś kliknął lub zaznaczył i stąd problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach suprpromocji w dniu 2 lipca dokupiłem przez internet do posiadanego telefonu telewizje ( 50%) upustu, natomiast w dniu 9 lipca dokupiłem trzecia usługę Internet z rabatem 48,90. Internet w ica pokazał się i następnego dnia. Telewizja owszem jest ale nie można się zapoznać ze szczegółami kontraktu. I tak sobie myślę czyżby ukochany polsat chciał mnie wykręcić z kolejnością tych usług. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy działa Wam w chwili obecnej prawidłowo iCOK?

Po zalogowaniu się na konto-próbuję modyfikować usługi dodatkowe(Pakiet Premium "elastyczny") i po "odptaszkowaniu" i "zaptaszkowaniu" :mrgreen: usług dodatkowych(m.in.VODy,IplaMix lub Pakiet HBO/HBO GO) w końcowej cenie jakieś głupoty się pokazują...

Testowane na 2 różnych kontach-moim i rodziców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To,że działa to też wiem...

Napisałem wcześniej,że po modyfikacji pakietu "elastycznego"(na sucho-bez potwierdzania zmian) - wyłączenie np.pakietu HBO/HBO GO,sVOD i IplaMix(tu kwota końcowa się zgadza) i ponownym włączeniu powyższych pakietów - kwota która się pojawia już nie jest właściwa(powinna być taka jak przed modyfikacją pakietów dodatkowch) - wygląda jakby system się zwiesił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam następujący problem. Kiedy chcę wypożyczyć film w Domowej Wypożyczalni Filmów i zapłacić za niego ze środków przyznanych mi w ramach filmowego bonusu, to przy próbie zatwierdzenia transakcji wyskakuje mi bez przerwy błąd przetwarzania danych i nie mogę przez to wypożyczyć filmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...