Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

W ciągu 2-3 miesięcy zlikwidowany zostanie jeden z moich adresów mailowych - akurat ten, na którym "wisi" m.in. mój iCOK. Czy da się zmienić adres do logowania, czy trzeba np. zlikwidować konto na iCOK i otworzyć nowe - parowane z moim kontem abonenckim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja mam inny problem z icok, a mianowicie miałem do końca umowy 3 miesiące i pakiet Familijny HD, przedłużyłem umowę tzn aneks podwyższając pakiet do familijny max hd + pakiet film korzystając do tego z super oferty smartdom.

Po wejściu na icok mam napisane ze do końca umowy zostało 3 miesiące i ze mam pakiet Familijny HD a nie jak to mówi nowa umowa pakiet Familijny max hd i umowa na 29 miesięcy. Dlaczego po podpisaniu aneksu do umowy, tzn jej kontynuacji na innych warunkach nie zmieniły się dane w icok?

I kolejne pytanie skoro mam 50 % rabatu na usługę tv czy w icok będzie widoczna kwota juz po robacie 50% czy pełna kwota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...