ondrasz Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Nie wiem czy w dobrym dziale piszę . Wczoraj po raz pierwszy w życiu miałem do czynienia z telewizją satelitarną. Ustawiłem antenę, mam sygnał 60% a jakość opisaną jako "bardzo dobra jakość sygnału". Dekoder ESI-88 Pakiet ten reklamowany za 59,90 131 kanałów. Wyszukało mi kanały, zapisało i zacząłem je przeglądać. Tutaj w paru miejscach się zdziwiłem Kanały takie jak Eurosport2 hd, Nat Geo Wild hd i parę innych - na ekranie pokazuje się plansza brak sygnału (a kanały powinny być wg pakietów), Pojedyncze jak np. TVP Historia czy TVP HD - przełączam na kanał, brak komunikatów jakichkolwiek tylko czarny ekran. Wszystkie pozostałe kanały chodzą. Przy okazji - biorąc nową ofertę myślałem że dekoder będzie nowy a tutaj używka - bo kanały były poustawiane itd - musiałem robić przywrócenie do ustawień fabrycznych Co może być przyczyną takie stanu rzeczy? Przepraszam jeśli niewłaściwy wątek - ogólnie pierwszy raz w życiu mam kontakt z tv satelitarną i nie do końca wiem z "czym to się je" pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Masz źle ustawioną antenę, na początek ustaw odpowiedni skręt konwertera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ondrasz Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Dziękuję za podpowiedź. Faktycznie - wziąłem się za ustawianie i dzięki skręceniu minimalnemu konwertera udało mi się uzyskać obraz, który uciekał na TVP HD, Nat Geo WIld HD, Cinemax, TVP Hstoria - na wszystkich pozostałych odbiór był. Inna rzecz - udało mi się poprawić siłę sygnały na 62/63% w warunkach całkowite zachmurzenie, bezdeszczowo. Przedemną, w odległości ok 30m znajduje się blok choć linia anteny mojej przebiega mniej więcej na linii jego dachu. Wydaje mi się, że bez zmiany konwertera pewnie się nie uzyska więcej? Antena i konwerter typowe z Polsatu. Kabel może mieć wpływ? wydaje mi się że zarobiłem dobrze, w sumie to akurat nie pierwszy raz robione, długość kabla to 10m . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Nie bierz pod uwagę odczytów dekodera, nie jest on zbyt wiarygodny. Przy takiej jakości powinno być wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Ten dekoder w porównaniu z innymi bardzo nisko ocenia sygnał procentowo.W moim przypadku przy sygnale i sile 58% ocenia-wysoka jakość sygnału.I to by się zgadzało ,gdyż wszystko działa znakomicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskimos108 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Witam, jestem nowy na forum - jestem tutaj ponieważ mój Sagem doprowadza mnie ostatnio do szału - otóż są duże problemy z nagrywaniem ( nie chodzi mi o nagranie 1min i później ciemności - to przerabiałem jakiś rok temu , problem sam się uspokoił podejrzewam po aktualizacji oprogramowania ) , nagrania się urywają i blokują dekoder w ten sposób że po czasie nagrywania np. w nocy - rano dekoder jest nadal w stanie REC - napis jest przyciemniony , próba włączenia dekodera kończy się całkowitą blokadą , dekoder na nic nie reaguje i trzeba go wyłączyć z prądu. Po włączeniu działa ok jednak nagranie ( oczywiście jest ono urwane i nie ma reguły po jakim czasie z reguły to ok. 10-30min ) odtwarza się z zacięciami , wyskakują pixele itp. Dekoder jest podłączony pod dwa kabelki z konwertera tak aby móc oglądać i nagrywać co innego. Podczas nagrywania i oglądania również potrafi się zablokować z komunikatem ,,info o nagra tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Siła sygnału to 59% i 60% na wejściach ( tak pokazuje dekoder ) , przywrócenie ustawień fabrycznych i ponowienie sygnału nie pomaga - co robić ?? , czy to uszkodzenie dekodera czy dysku twardego - może coś pomożecie? , jeśli ten temat był już opisany to proszę o wskazówkę na której stronie bo nie jestem już w stanie tego znaleźć. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Zamiast pisać tak obszernie o swoich kłopotach i tracić na to niepotrzebnie czas, lepiej wymień dekoder, ewentualnie z twardym dyskiem, w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Dokładnie,weź dziada do APSu i nie męcz się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskimos108 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 No nie pomagacie , tak przyszło mi do głowy od razu z tym APS ale czytając to forum doszedłem do wniosku że wymieniając dekoder mogę trafić z deszczu pod rynnę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dantee Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Wymień i zobaczysz co będzie. Mój pierwszy Sagem też zaczął głupieć i to coraz bardziej. Najlepsze ,że w APS jak chcieli przywrócić ustawienia fabryczne to padł na amen. Dostałem drugi i problemy się skończyły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskimos108 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Witam, no to dekoder wymieniony razem z twardzielem -już się aktywował przed chwilką więc zaczynam testowanie , mam nadzieję że trafiłem teraz dobry egzemplarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IPB Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Witajcie, działa wam na tym sprzęcie Strefa Abonenta ? Tzn. Czy wyświetla jakieś dane po za planszą z logo CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 U mnie działa. Jak masz świeży dekoder to może spróbuj zrobić aktualizacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IPB Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Taki świeży to on nie jest bo stoi u mnie od pół roku, ale strefą abonenta się zainteresowalem dopiero teraz, bo skonczyly sie darmowe miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskimos108 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 U mnie strefa abonenta też działa - jednak informacje o płatnościach pojawiają znacznie później niż data wpłaty - info o uregulowanym rachunku jest nawet do 10 dni później. P.S. Po wczorajszej wymianie dekodera jak na razie wszystko OK - mam nadzieję że to się nie zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 U mnie niby działa,niby bo ostatni wpis jest ... z czrwca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boxik Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Witam Mam problem z odtworzeniem kilku nagrań. Objawia się on tym, że po włączeniu odtwarzania nagrania pojawia się czarny ekran. Problem dotyczy nagrań sprzed około tygodnia, zarówno wcześniejsze, jak i te obecne odtwarzają się prawidłowo. Ciekawe jest to, że jedno z tych nagrań które nie działają wcześniej działało (nie odtwarzałem całego, ale fragment odtwarzał się bez problemu). Czy jest jakaś szansa na odtworzenie tych nagrań? Antena połączona jest do obydwu gniazd, dysk obecnie zapełniony jest w 65%. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskimos108 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Witam, nie jestem fachowcem ale z doświadczeń z moim poprzednim sagemem ( został wymieniony ok. 2,5 tygodnia temu ) stwierdzam że to może być początek końca i problemy będą się nasilać - tak było u mnie , męczyłem się z pół roku z zamiast posłuchać rad forumowiczów i wymienić go od razu , traci sie nagrania ale coś za coś - przynajmniej można go normalnie użytkować. P.S. Teraz po wymianie jest ok. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boxik Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Właśnie tych nagrań najbardziej mi szkoda Na razie wygląda, że wszystko działa w porządku (poza wspomnianymi nagraniami, których nie udało się odtworzyć), ale jak pojawią się jeszcze jakieś problemy to chyba też będę musiał wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ondrasz Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 A ja tak z innej troszkę beczki. Mam tego Sagem-a i zastanawia mnie kwestia regulacji głośności. Praktycznie nie widzę różnicy pomiędzy 1/16 a 16/16 - jak to u was wygląda? Bo zastanawiam się, czy to kwestia telewizora, może kabla a może jakichś ustawień dekodera żeby ta głośność się zmieniała? W telewizorze mam wyłączone "automatyczne dostosowanie głośności" a innych funkcji które mogłyby być za to odpowiedzialne nie rozpoznaję. Macie jakieś doświadczenia w tym względzie? Jak to u was wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 @ondrasz, było o tym już kilka razy Wchodzisz w Menu => Ustawienia obrazu, dźwięku i zasilania => Dźwięk HDMI => (tutaj wybierasz opcje "stereo") i skala głośności od 1 - 16 z pilota działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ondrasz Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Upsss przepraszam, dziękuję za informacje, chyba jednak przeziębienie rzuca mi się na wzrok i zdolność myślenia bo nie wpadłem na to żeby wyszukiwajki zapytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania2906 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Od 2 tyg posiadam dekoder Sagem ESI-88 i mam problem z ciągłym wyskakiwaniem komunikatu "brak sygnału". Dekoder używam w Niemczech tylko na Hotbird. Mam dwie anteny, jedna jest ustawiona na astrę, druga na hotbird. Przedtem miałam dekoder HD6000 i też miałam problem z brakiem sygnał mimo, że sygnał na pewno był, ale po ustawieniu Astry na A, Hotbird na B działało idealnie. Teraz na tym dekoderze ustawiłam identycznie,z tym ze kabel z Hotbird mam podłączony do Portu Sat B, a Port Sat A jest pusty i ustawione 2 porty DiSEqC. Gdy włączę w ustawieniach, że liczba używanych wejść SAT jest 1, to sygnału nie ma, tylko gdy jest, że na 2 to sygnał 2 jest 61% i sygnał 1 21% na 12188 częstotliwości. Przy obu jest wysoka jakość sygnału. Nie wiem co to znaczy, bo wydaje mi się, że skoro nie mam podłączonego kabla do dekodera z Astry to nie powinno być sygnału? Zasilanie konwertera LNB jest włączone, chociaż chyba konwertera nie mam...? Problem polega na tym, że czasem od razu zaskoczy i jest sygnał, ale częściej niestety jest tak, że włączy mi się Polsat i przy zmianie kanału traci sygnał i już na Polsacie też nie ma. Gdy wchodzę na ustawienia w porcie B Hotbird: none. Po resecie jest znów port B, ale znow Polsat, lub gdy zresetuję na Tvn czy Hbo tak samo działa do przełączenia lub w ogole od początku. Napisy i informacje o programie są na wszystkich. Chyba cos w ustawieniach źle zrobiłam i dlatego to wszystko.. Ktoś na tym forum napisał: W sytuacji podłączenia (i konfiguracji 2 wejścia) wejścia SAT1 pod HB + A a do SAT2 tylko HB moga się pojawiać komunikaty o braku sygnału, ponieważ odbiornik szuka na wej. SAT2 równiez sygnału z ASTRY. Sytuacja będzie tak długo występowała, jak długo nie będzie można na obu wejściach oddzielnie ustawiać portów DiseqC. Proszę o informację co dokładnie na czym powinnam ustawic, bo nic mi to nie mówi.... Dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 A nie przyszło ci do głowy że skoro używasz jednego portu to należałby kabel podłączyć pod port A . Ps.nie masz konwertera to co ty masz na antenie zamontowane puszkę po niemieckim piwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrefekt Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Od 2 tyg posiadam dekoder Sagem ESI-88 i mam problem z ciągłym wyskakiwaniem komunikatu "brak sygnału". Dekoder używam w Niemczech tylko na Hotbird. Mam dwie anteny, jedna jest ustawiona na astrę, druga na hotbird. Przedtem miałam dekoder HD6000 i też miałam problem z brakiem sygnał mimo, że sygnał na pewno był, ale po ustawieniu Astry na A, Hotbird na B działało idealnie. Teraz na tym dekoderze ustawiłam identycznie,z tym ze kabel z Hotbird mam podłączony do Portu Sat B, a Port Sat A jest pusty i ustawione 2 porty DiSEqC. Gdy włączę w ustawieniach, że liczba używanych wejść SAT jest 1, to sygnału nie ma, tylko gdy jest, że na 2 to sygnał 2 jest 61% i sygnał 1 21% na 12188 częstotliwości. Przy obu jest wysoka jakość sygnału. Nie wiem co to znaczy, bo wydaje mi się, że skoro nie mam podłączonego kabla do dekodera z Astry to nie powinno być sygnału? Zasilanie konwertera LNB jest włączone, chociaż chyba konwertera nie mam...? Problem polega na tym, że czasem od razu zaskoczy i jest sygnał, ale częściej niestety jest tak, że włączy mi się Polsat i przy zmianie kanału traci sygnał i już na Polsacie też nie ma. Gdy wchodzę na ustawienia w porcie B Hotbird: none. Po resecie jest znów port B, ale znow Polsat, lub gdy zresetuję na Tvn czy Hbo tak samo działa do przełączenia lub w ogole od początku. Napisy i informacje o programie są na wszystkich. Chyba cos w ustawieniach źle zrobiłam i dlatego to wszystko.. Ktoś na tym forum napisał: W sytuacji podłączenia (i konfiguracji 2 wejścia) wejścia SAT1 pod HB + A a do SAT2 tylko HB moga się pojawiać komunikaty o braku sygnału, ponieważ odbiornik szuka na wej. SAT2 równiez sygnału z ASTRY. Sytuacja będzie tak długo występowała, jak długo nie będzie można na obu wejściach oddzielnie ustawiać portów DiseqC. Proszę o informację co dokładnie na czym powinnam ustawic, bo nic mi to nie mówi.... Dziękuję! Witam a DiSEqCa masz wpiętego pomiędzy kablami z tych anten, bo z treści wnioskuję że wpinasz do dekodera kabel z jednej anteny na Hotbirda pod port A a na Astrę pod port B czy odwrotnie, a tak się nie da tylko trzeba wpiąć DiSEqCa po między kable z anten i jeden kabel do portu A i wtedy w ustawieniach dekodera wybrać wejście i odpowiednie wejścia DiSEqCa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.