Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam W grudniu wysłałem wypowiedzenie w związku z wycofaniem kanału Love. Otrzymałem 5mies. free i posiadam Pakiet familijny max hd plus pakiety film hd, sport hd ,cinemax hd i tu pytanie czy mogę wypowiedzieć umowę? Jak patrze to w pakiecie film hd jest sundance i sundance hd zaś w pakiecie film hdcinemax i cinemax hd czyli wychodzi że tak? Wolę się upewnić bo jeśli tak to jutro wysyłam wypowiedzenie ;) okres rozliczeniowy 10 każdego miesiąca.A i wysłać poleconym tak ?Dziękuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam taka sprawę że mój znajomy też chciał by się "rozstać" z CP z powodu wyłączenia kanału Sundance, jak to często bywa w sprzedaży nie dostał spisu kanałów w PWU ja próbuję mu pomóc, przeczytałem wszystkie posty od 01 kwietnia i sam już nie wiem czy on sie łapie na wypowiedzenie, z tego co wyczytałem w umowie z dnia 05.11.2011 to ma:

 

Kod promocji MJ85 -Nowy Cyfrowy Polsat Jesiń 2011

Pakiet podstawowy- p.Familijny HD

Pakiety dodatkowe -p.Extra HD,p. Sport HD

Minimalna liczba Pakietów dodatkowych -1

 

Jak możecie to podpowiedzcie jasno może czy nie może wypowiedzieć bo już zgłupiałem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studiowałem archiwalne PWU dłuższy czas przed świętami i Sundance pojawił się w ofercie CP (jako kanał gwarantowany) wraz z rewolucją pakietową i tylko abonenci mający pakiet Film HD a nie Extra HD mogą wykorzystać furtkę. Kanał Sundance nie był (poza dostępem w ramach otwartego okna) i nie jest dostępny w pakiecie Extra HD.

Ogólnie wariant elastyczny umowy upoważnia do skorzystania z furtki, ale musi być nowa pakietyzacja jeśli mówimy o Sundance. W przypadku HBO i Cinemax można mieć nawet starą pakietyzację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest śmieszne, piszą "pod siebie" (abonenci) że data stempla jak ktoś chce wysłać np. 30 kwietnia a w regulaminie jest zapis że umowa zakończy się z końcem okresu rozliczeniowego w którym przyjęto wypowiedzenie a nie wysłano. Wg. mnie jeśli wypowiedzenie dostaną 23 kwietnia a okresy rozliczeniowe masz do 22 każdego miesiąca to twoja umowa zakończy się 22 maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest śmieszne, piszą "pod siebie" (abonenci) że data stempla jak ktoś chce wysłać np. 30 kwietnia a w regulaminie jest zapis że umowa zakończy się z końcem okresu rozliczeniowego w którym przyjęto wypowiedzenie a nie wysłano. Wg. mnie jeśli wypowiedzenie dostaną 23 kwietnia a okresy rozliczeniowe masz do 22 każdego miesiąca to twoja umowa zakończy się 22 maja.

Zawsze możesz poprosić o przesunięcie wypowiedzenie na kolejny okres rozliczeniowy-2 wypowiedzenia tak przesunąłem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiałeś mnie, wypowiedzenie z powodu usunięcia kanału działa w ten sposób że kończy umowę z końcem okresu rozliczeniowego w którym to wypowiedzenie zostało przyjęte a nie wysłane. Na stempel możesz patrzeć np. gdy masz czas do 30 kwietnia na wysłanie i 30 kwietnia wyślesz a oni dostaną to w maju.

Jeśli policzą datę stempla w tym wypadku to złamią własny regulamin. I nie spieram się o datę stempla bo to zostało już wyjaśnione i sam przecież napisałem że w pewnym wypadku uznają datę stempla...

 

Problem może się pojawić gdy okres rozliczeniowy masz do 30 kwietnia, wypowiedzenie wyślesz 30 kwietnia(ostatni dzień na wysłanie) a oni dostaną to w maju(powinni dostać to do 30 kwietnia), wg. regulaminu wypowiedzenie wysłałeś za późno a oni idąc ci na rękę naginają regulamin, uznają wypowiedzenie pomimo że to już maj i kończą umowę 30 kwietnia.

 

Trochę to zawiłe ale mam nadzieję że ktoś mnie zrozumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak: zgodnie z dosłownym brzmieniem regulaminu klient zobowiązany jest zawiadomić operatora o wypowiedzeniu umowy na skutek zmiany brzmienia załącznika do umowy - PWU w terminie nie przekraczającym 30 dni od daty wprowadzenia owej zmian :/ y. Tak więc gdyby czytać wprost klient musiałby wysłać wypowiedzenie w taki sposób aby 30 kwietnia zostało zarejestrowane - praktyka taka prowadziła by jednak do licznych nadużyć ze strony operatora, przez co ten w trosce o pozytywny wizerunek w powyższej sprawie honoruje datę stempla pocztowego :brawo: . jest to więc działanie z korzyścią dla klienta, warto jednak zauważyć że CP przynajmniej w przeszłości w temacie rejestracji wypowiedzenia nie jest aż tak przychylny klientowi jeśli chodzi o kwestie definicji końca bieżacego okresu rozliczeniowego: :roll:

- przykład wypowiedzenie wysłane 10 kwietnia - koniec okresu rozliczeniowego wypada na 17 kwietnia - rejestracja wypowiedzenia w systemie 18 kwietnia - koniec umowy 17 maja ( działanie takie jest konsekwencją czytania umowy wprost i z korzyścią dla CP - gdyż w ten sposób przedłuża trwanie umowy o jeden okres rozliczeniowy, co generuje istotne przychody, jak też daje sobie czas na efektywne działanie DUK) :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No I dzwonilem wypowiedzenie wyslanie 18/4 dostarczono 23/4 ,czas rozliczeniowy do kazdego 22 , odpowiedz taka ze umowa zakanczy sie 22 maja , no i wychodzi na to ze nie liczy sie data nadania ,albo chca mnie na jeszcze jeden miesiac naciagnac

 

Tylko ze teraz zablokowali mi dekoder Blad 04 to moze jednak finish juz dzisiaj?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No I dzwonilem wypowiedzenie wyslanie 18/4 dostarczono 23/4 ,czas rozliczeniowy do kazdego 22 , odpowiedz taka ze umowa zakanczy sie 22 maja , no i wychodzi na to ze nie liczy sie data nadania ,albo chca mnie na jeszcze jeden miesiac naciagnac

 

Tylko ze teraz zablokowali mi dekoder Blad 04 to moze jednak finish juz dzisiaj?

zadzwoń na infolinie i powiedz o błędzie na dekoderze(złóż reklamacje) i kanały będą swiecić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studiowałem archiwalne PWU dłuższy czas przed świętami i Sundance pojawił się w ofercie CP (jako kanał gwarantowany) wraz z rewolucją pakietową i tylko abonenci mający pakiet Film HD a nie Extra HD mogą wykorzystać furtkę. Kanał Sundance nie był (poza dostępem w ramach otwartego okna) i nie jest dostępny w pakiecie Extra HD.

Ogólnie wariant elastyczny umowy upoważnia do skorzystania z furtki, ale musi być nowa pakietyzacja jeśli mówimy o Sundance. W przypadku HBO i Cinemax można mieć nawet starą pakietyzację.

 

Miałeś absolutną rację, dzwoniliśmy do CP i konsultant powiedział że w żadnym momencie nie miał tego kanału gwarantowanego i d :censored: mokra.

Musi pociągnąć jeszcze 2 miesiące i wtedy będzie miał już oferty z wymianą dekoderów ( 6 mies. do końca umowy) bo chce ESI-88, teraz mu oferował na kiepskich warunkach tylko wymianę tego od multiroomu bo ma jeszcze SD, ale poradziłem mu by wstrzymał się z bólami :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...