1972bogdan Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Polsat przygotowuje się do zmian miałem telefon z informacją z icok o zmianie odbioru programów sd na hd pytanie dostałem czy posiadam odbiornik hd i tyle rozmowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 A po polsku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Polsat przygotowuje się do zmian miałem telefon z informacją z icok o zmianie odbioru programów sd na hd pytanie dostałem czy posiadam odbiornik hd i tyle rozmowy Ja jakiś czas temu miałem podobnie. Zadzwonił do mnie konsultant z TCOK Cyfrowego Polsatu i zapytał się mnie, czy posiadany przeze mnie moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu używam w odbiorniku typu "HD". Odpowiedziałem mu, że tak. Na to konsultant powiedział mi, "że w takim razie wszystko będzie działać" i podziękował za rozmowę. Nawet nie powiedział, z jakiego powodu to pytanie... Jednak domyśliłem się, że ma to chyba związek z planowanym całkowitym przejściem Cyfrowego Polsatu z kompresji MPEG-2 na wydajniejszą, MPEG-4. Co nie oznacza oczywiście, że wszystkie kanały SD zmienią się zaraz w HD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Polsat przygotowuje się do zmian miałem telefon z informacją z icok o zmianie odbioru programów sd na hd pytanie dostałem czy posiadam odbiornik hd i tyle rozmowy Zupełnie pomijając styl, a właściwie niechlujstwo w pisowni, Ameryki nie odkryłeś. Artykuł w tym temacie jest tutaj: https://satkurier.pl/news/112600/cyfrowy ... esnia.html Na samym forum o tym samym już było wielokrotnie. Co najważniejsze, nie następuje zmiana kanałów SD na HD tylko zmianie sposób kompresji z MPEG-2 na MPEG-4. PS. ICOK nie dzwoni. ICOK to Internetowe Centrum Obsługi Klienta. PS2. Dla jasności. Nie wymagamy tutaj znajomości polszczyzny na poziomie prof. Miodka, ale odrobina wysiłku sprzyja dyskusji i rozwiązywaniu problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zusia72 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Przed chwila dostałem pismo z Polsatu , iż w związku ze zmianami jakie wchodzą w życie z dniem 31 07 2015 r. mogę wypowiedzieć umowę jednak , muszę mieć świadomość , iż w przypadku rozwiązania umowy z przyznana ulgą, przed upływem okresu, na który umowa ta została zawarta na mocy art 60a ust.3 pkt 1 w zw. z art. 60a ust 1i 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r tj. Prawo telekomunikacyjne, będę zobowiązany do zwrotu udzielonej ulgi w wysokości określonej w umowie , pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania. Czy ktoś mógłby mi to objaśnić jak krowie na rowie? czy te pogróżki Polsatu są wiarygodne , czy to tylko ściema obliczona na spławienie potencjalnego malkontenta ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Po pierwsze. Jest temat na tym forum dokładnie odnoszący się do Twojego problemu. Po drugie podstawę prawną Ci podano w piśmie, która nie jest ściemą. Po trzecie kara jest liczona z ulgi przyznanej abonentowi (masz taką pozycję w umowie), którą należy podzielić przez ilość miesięcy umowy. Wynik tego działania należy przemnożyć przez ilość miesięcy pozostających do końca okresu podstawowego umowy po rozwiązaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Odnośnie kary umownej, to kara powinna być naliczona za ulgę przyznaną a nie za tą której klient nie wykorzystał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Umawiasz się z operatorem, że on Ci da dostęp do kanałów TV, a Ty za to zapłacisz konkretną kwotę w określonym czasie. Rozwiązując umowę przed czasem pozbawiasz operatora zaplanowanego przez niego przychodu, dlatego przysługuje mu prawo do odszkodowania, które zrekompensuje jego utratę. Bierze się to ze starego jak świat założenia, że umów należy dotrzymywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Czytam i się zastanawiam dlaczego nie piszesz o tym że CP nie dotrzymuje umów - tylko nastajesz na abonentów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Mój wpis jest odpowiedzią na uwagę @tomkajot, a nie "nastawaniem" na abonentów CP. Ostatnie zdanie tyczy się zasady prawnej(ustalonej przez naszych praojców), która jest powodem naliczania kary za niewykorzystany okres umowy, a nie jak napisał @tomekjot. Sugerując, że jestem wrogiem abonentów CP i jedynym celem moim tutaj jest robienie im pod górę to jesteś w wielkim błędzie, aby nie powiedzieć, że próbujesz mnie obrazić. Powoli utwierdzam się w przekonaniu, że wielu tu nie oczekuje pomocy, tylko chce znaleźć potwierdzenie swoich teorii spiskowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 @swojadroga Pisaliśmy już kiedyś,żebyś nie przejmował się pojedynczymi "pieniaczami" Takich delikwentów trzeba "pogonić" to przestudiowania twoich postów to być może coś zrozumieją Czytam i się zastanawiam dlaczego nie piszesz o tym że CP nie dotrzymuje umów - tylko nastajesz na abonentów! https://forum.satkurier.pl/search.php?author_id=15465&sr=posts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Moj post polecial do kosza, prawda jest taka, ze skoro ustalone to od zarania dziejow, ze umowy trzeba dotrzymywac,( tyczy sie obu stron ), to nie dziwie sie ze niektorzy sa oburzeni ze cos musza, skoro operator / operatorzy, sami nie przestrzegaja tego prastarego ustalenia. I nie trzymaja sie tego, co w umowie jest zapisane, i czesto wywracaja "kota ogonem". I to jest prawda. A post ktory polecial do kosza, nie mial na celu wytykac czegos @swojadroga, tylko wlasnie odniosl sie, do tego ze ta druga strona umowy, takze powinna dotrzymywac umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Właśnie wywinęliście kota ogonem doszukując się drugiego dna w mojej odpowiedzi. Jeśli w każdej odpowiedzi trzeba każdemu z osobna tłumaczyć i nakreślać kontekst, to na prawdę się człowiekowi odechciewa pisać. Uwaga dotyczyła sposobu naliczania kary, a nie zasadności jej naliczania! Moja odpowiedź też dotyczyła sposobu naliczania, a nie zasadności! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Włączyłem teraz telewizor a tu niespodzianka zamiast TVP 2 SD jest wersja HD i z TVN7 jest tak samo. Przeszukałem listę kanałów i wersję SD zniknęły tych dwóch kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Nie zniknęły, a zostały przesunięte na koniec. Poza tym, to nie ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Jak nie ten temat ? Gdyby zniknęły, byłaby możliwość wypowiedzenia umowy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Jakby byly gwarantowane, a wersje SD od roku nie są gwarantowane. Chyba, że masz umowę od dłuższego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Dla osób, które podpisały umowy przed 4 maja 2015r. po wyłączeniu wersji SD kanałów TVN24, TVN Turbo i TVN Style liczba kanałów gwarantowanych i dostępnych będzie różna, mimo dostępu do wersji HD tych kanałów. Dlatego będą te osoby mogły wypowiadać umowy bez ponoszenia kary. Jesteście w stanie napisac, kiedy może to nastąpić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Może to jeszcze długo potrwać, aż znikoma liczba abonentów będzie uprawniona do "bezkarnej ucieczki". Jestem w posiadaniu wykazu kanałów obowiązującego od 19 marca 2015r. i tam kanały TVN24, TVN Turbo i TVN Style były gwarantowane. Następny wykaz mam z 4 maja 2015r. gdzie w/w kanały nie są już gwarantowane. Niestety nie dam głowy ściąć, czy po drodze była jakaś zmiana kanałów gwarantowanych. PS. Do swojej umowy nie dostałeś wykazu kanałów gwarantowanych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Sprawdziłem przed chwilą umowę z września 2014 i tam TVN Meteo, TVN Turbo i TVN Style w wersji SD są gwarantowane w pakiecie Familijnym. Ciekawe, że Animal Planet SD też było gwarantowane, a TVP2 i TVN 7 SD już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Tutaj masz pełną listę kanałów niegwarantowanych już od prawie 13-tu miesięcy: viewtopic.php?f=7&t=1298&start=6300#p970180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 https://satkurier.pl/news/117826/travel-channel-hd-i-polsat-food-network-hd-w-c-polsacie.html Panowie, czy ja dobrze rozumiem na podstawie tego artykułu, że będzie możliwość wypowiedzenia umowy? Swoją umowę zawarłem w kwietniu zeszłego roku, czyli w PWU mam jeszcze gwarantowane odpowiedniki kanałów Travel Channel, Polsat Food Network - czy zatem mam podstawę do wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Jeżeli masz je gwarantowane to będzie taka możliwość, tylko nikt nie wie jak to się będzie odbywać 1 października. Czy od razu wyrzucą wszystkie duble sd i zostawią tylko hd czy na początku przesuną sd dalej na liście. Tego nie wie nikt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajniak+ Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Rozwiązanie umowy z powodu wyłączenia wersji SD przysługuje tylko wówczas, gdy na liście kanałów gwarantowanych wersja SD i HD były wymienione osobno. W przypadku Travel Channel i Food Network nastąpi zwykła zmiana rozdzielczości - rzecz, która występowała bardzo często od lat. Przykładowo Polsat początkowo nadawał kanały w 320x576 - jakości porównywalnej z VHS i dalekiej od pełnego PALu. Z biegiem lat, zwiększeniu liczby transponderów i dogadaniu się z Cyfrą+ co do współdzielenia kanałów, możliwa była poprawa jakości obrazu i rozdzielczość wzrosła do 704x576. Po wprowadzeniu kanałów HD, zaczęto ponownie przycinać jakość SD, szczególnie tych, które miały swoje wersje HD. Jednym z takich kanałów był Discovery SD, któremu solidnie przycięto rozdzielczość. Żadna z tych zmian nie upoważniała do rozwiązania umowy i tak samo zmiana z 704x576 na 1920x1080 nie da takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Zapomniałem dodać w wypowiedzi, że ja mam w PWU kanały SD wyżej wymienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.