swojadroga Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Z tego co pamiętam, to na akcie zgonu nie ma numeru PESEL, więc dobrze jest dopisać go do wspomnianej informacji, aby CP prawidłowo zidentyfikował zmarłego abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kompvir Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Cyfrowy Polsat naciąga ludzi! Sytuacja: Po zakończeniu umowy udałem się do punktu CP w celu oddania dekodera zgodnie z zapisami umowy czyli do 14 dni. Pani odmówiła przyjęcia ponieważ system jej na t nie pozwala i poinformowała mnie, że mam oczekiwać na informację od CP o terminie zwrotu sprzętu. Dostałem nie informację a notę obciążeniową, więc udałem się do CP i oddałem dekoder oraz złożyłem reklamację. Jednakże pomimo wielokrotnych reklamacji i tak jestem zmuszony zapłacić 640 zł plus odsetki ponieważ zobowiązanie przejęła firma windykacyjna. Tylko pojawia się pytanie dlaczego ja mam płacić za to że przedstawiciel CP poinformował w sposób żeby CP mogło żądać zapłaty tym bardziej, że w terminie umownym byłem w punkcie!!. Kwestia jest też taka, że CP może żądać kary umownej ale nie musi, ale widocznie chcą. Kto odpowiada za przedstawicielstwo CP i dlaczego ja mam być winny? Ponadto zapytanie wobec jakiego podmiotu mogę wnieść wniosek o ściganie z kk. Art. 286. "§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8." Punkt CP czy CP?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Masz potwierdzenie na piśmie z APSu, że nie przyjęli dekodera, bo system nie pozwalał? Trzeba zawsze zabezpieczyć się w takich sytuacjach oficjalnym papierem. A kogo pozywać? Nie mam pojęcia. Najlepiej zgłoś oba podmioty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 CP się wyprze, bo przecież w systemie nie ma odnotowanej takiej próby oddania sprzętu, a człowiek który pracuje w APSie również się wyprze twierdząc, że Cię nie było u niego nigdy. Tak jak pisze @cabott zawsze musisz mieć potwierdzenie na piśmie, bo wtedy coś ugrasz a nie na ładne oczy, ze na pewno tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Czy do nowych umow (moja zawarta kilka dni temu, przez infolinie), nie dolanczaja kanalow gwarantowanych? Ja nic nie mam, jest tylko jakie kanaly znajduja sie w danym pakiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 "Skład pakietów" to właśnie lista kanałów gwarantowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Nie sadze, nie ma odnosnikow ktore kanaly sa swiadczone promocyjnie, po tym skladzie wnioskowac wtedy mozna dwojako, raz ze wszystkie wymienione kanaly sa gwarantowane, a dwa ze wszystkie sa swiadczone promocyjnie. To na pewno nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Wszystkie są gwarantowane. Na liście nie znajdziesz niegwarantowanych Polsatu Sport News, Orange Sport, TTV czy wersji SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Ale skad ta pewnosc, ze ta lista to kanaly gwarantowane, a jesli przypadkiem cos wyleci, to jak udowodni sie CP, ze ten kanal byl gwarantowany, oni moga odpowiedziec, ze to byl tylko spis kanalow jakie dany pakiet posiada, i mowy w nim nie ma ktore kanaly sa gwarantowane a ktore udostepniane promocyjnie. Rozni sie ta lista bardzo od tego co np. na stronie, przyklady na teraz: Nick Jr, TVP Seriale, Kino Polska w skladzie sa gwarantowane a na stronie nie. W pakiecie Film HD, Sundance Ch i CC HD w skladzie jest, na stronie jako promocyjny. I moze jeszcze cos by sie znalazlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 CP się wyprze, bo przecież w systemie nie ma odnotowanej takiej próby oddania sprzętu, a człowiek który pracuje w APSie również się wyprze twierdząc, że Cię nie było u niego nigdy. Tak jak pisze @cabott zawsze musisz mieć potwierdzenie na piśmie, bo wtedy coś ugrasz a nie na ładne oczy, ze na pewno tak było. Heh, dokładnie! I teraz będzie tak, że nikt nikomu nic nie udowodni i w efekcie kolega @kompvir będzie jednak musiał zapłacić karę za nieterminowy zwrot sprzętu, mimo wprowadzenia go wcześniej w tej kwestii w błąd przez pracownika APS-u... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Niestety @kompvir sam sobie jest winny. Mając 30 dni na zwrot, po jednej próbie zignorował sprawę i nie zadbał o swój interes. W całej jego historii widać jedno - uznał, że CP jest zły i chce go na kasę naciągnąć, a nie wykonał najprostszej czynności - nie wykonał telefonu do CP z APS-u, w którym miał problem ze zwrotem dekodera. Niestety zdarzają się awarie systemu informatycznego CP (np. modułu zwrotów sprzętu). Czasem jest to jakaś awaria w konkretnym APS-ie. Czasem system błędnie zidentyfikuje sprzęt wynajęty jako własnościowy. W każdym z powyższych przypadków jeśli jest "wysoka data" trzeba się zabezpieczyć papierem lub zgłoszeniem w TCOK. Wystarczy tylko chcieć, tym bardziej, że jest 30 dni na zwrot sprzętu w APS-ie lub pocztą/kurierem! Ponadto co widać @kompvir przez przynajmniej 14 dni nic nie zrobił po odmowie (z nieznanego nam konkretnie powodu), ale paragrafy szukał. Postawa mocno roszczeniowa jest myślę tutaj kolejnym źródłem problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech59 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE. Jestem nowy na forum CP , po przejściach z NC+. mam pytanie do znawcow; dzisiaj podpisałem umowę przez internet z CP.Podczas rozmowy z konsultantem oświadczył że przy dostarczeniu dekodera przez kuriera mam mu przekazać KSERO DWÓCH DOKUMENTOW w innym przypadku muszę zapłacic coś ponad 400 zł. I tu moje pytanie : Czy faktycznie musze przekazać ksero swoich dokumentow OBCEMU CZLOWIEKOWI? dzisiaj pracuje a jutro juz nie i za kilka miesięcy dowiem sie że mam ...kredyt Czy nie wystarczy weryfikacja dokumentow przez kuriera podczas dostawy dekodera? bardzo prosze o odpowiedz z uwagi że za 2 dni ma być dostarczony dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Jeśli nie ufasz kurierom, to możesz się udać do APS-u i tam podpisać umowę (tam również będzie wymagana kserokopia dokumentów). Jeśli nadal masz wątpliwości, to pozostaje Ci wpłacić kaucję bez przekazywania kserokopii dokumentów, chcąc nadal korzystać z usług CP. Wpłacając kaucję nadal możesz skorzystać z ofert promocyjnych. Jeśli nie chcesz przekazać kserokopii dokumentów i wpłacać kaucji, to do wybory będą tylko oferty bez promocji z pełną opłatą aktywacyjną. Decydując się teraz na wariant z kaucją musisz złożyć nowe zamówienie, aby kurier ją pobrał od Ciebie i nie wymagał kserokopii dokumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech59 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Dziękuje za info, lecz juz zdecydowałem że ksero dokumentów przekaże kurierowi w ....kopercie. Dziwi mnie tylko jedno Po co ksero dokumentów? Przeciez kurier na miejscu może zweryfikować dane ktore znajduja sie w umowie,/ dane przekazałem podczas zawierania umowy/. Moje obawy wynikaja z tego że coraz częściej słyszy sie o wykorzystywaniu danych do wyłudzania kredytow. Wiem ze na podstawie ksero nikt , /teoretycznie / go nie dostanie lecz jaki problem jest z fałszowaniem dokumentow mając wszystkie dane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Kurier i tak będzie otwierał przy Tobie kopertę z kompletem dokumentów dla Ciebie (umowa z regulaminami i oświadczeniami) oraz drugim kompletem wracającym do CP z Twoimi podpisami i kserokopiami wymaganych dokumentów, więc jeśli będzie chciał mieć Twoje dane, to i tak je będzie miał. Ksero dokumentów, bo dlaczego niby CP ma na tzw. "[beep]" wierzyć, że Ty to Ty. Z dokumentami jesteś wiarygodny, bez już nie i stąd inne/gorsze warunki umowy. Masz wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech59 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Tak jak juz pisałem wyżej juz zdecydowałem sie przekazać ksero dokumentów przez kuriera. Co do wierzenia na "[beep]" to czy kurier podczas przekazania umowy nie może sam porównac danych z umowy z dokumentami które bym okazał? To taka tylko dygresja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Kurier jest tylko pośrednikiem w żaden sposób nie związanym z operatorem. Nie zmienia to faktu, że do podpisania umowy promocyjnej wymagane jest dołączenie kserokopii dokumentów nawet stawiając się osobiście na Łubinowej 4a w Warszawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astri Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Pod koniec września 2015 kończy mi się umowa, będę przedłużał ponieważ mam abonament w Plusie za 49,90 od ponad roku. Obecnie mam dekoder, czy przedłużając umowę i dostając nowy muszę stary oddać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 To zależy czy masz dekoder na własność czy na udostępnienie. W icok powinno pisać, a jak nie znajdziesz to na infolinii spytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astri Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 W którym dziale w ICOK powinno to być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Nie wiem czy dobry dział: Swego czasu CP wysyłało do abonentów nowe umowy,ale do dzisiaj nic nie otrzymałem,to jaki okres wypowiedzenia mnie obowiązuje-1 miesiąc czy 3 miesiące? I jeszcze jedno gdzie znajdę listę kanałów gwarantowanych ,bo w umowie nic nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Możesz już przyjąć, że okres wypowiedzenia masz 1-miesięczny. Lista kanałów gwarantowanych jest w regulaminie promocji (Promocyjnych Warunkach Umowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojak Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Witam. 18.09 podpisałem umowe z CP na pakiet familijny hd z modułem . Czy jest możliwość zwiększenia pakietu i dobranie multiroomu? Dziękuję za odpowiedź. Edytowane 29 Września 2015 przez tomekb1976 Przeniesiono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario687 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Oczywiscie ze tak- tylko ze teraz multiroom będziesz miał dodatkowo płatny a mogłeś więcej ugrać przy przedłużaniu umowy.(bezpl.multiroom i miesiące gratis). Chyba ze coś wywalczyłeś przy przedłużaniu? Edytowane 29 Września 2015 przez mario687 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojak Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Nie przedłużałem umowy. jestem nowym abonentem z NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.