bogdan425 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Wystarczy, że wszystko powiesz za tatę a tato na końcu tej rozmowy, potwierdzi, że wyraża zgodę. Nigdy nie miałem z tym problemu wtedy, kiedy rolowałem umowę np. żony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Wszystko fajnie, tylko z rodzicami widuję się raz na miesiąc lub dwa, przeważnie w niedzielę, więc ta opcja raczej odpada. Są jakieś inne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Prosta sprawa. Inicjatywa jest w twoich rękach i w mowie. Jeśli już będziesz u rodziców, to zadzwoń sam. Nakreślając sytuację i jej cel z postanowieniem, że jeśli teraz i tu nie załatwią tego przedłużenia, to więcej nie mają po co dzwonić. Oczywiście musi to być w czasie pozwalającym na przedłużenie umowy. Powiedzmy cztery miesiące przed jej końcem, po uprzednim wcześniejszym złożeniu wypowiedzenia w APS CP. Dasz radę i wszystko zakończy się dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 To, że dam radę to wiem. Mam wprawę . Myślałem tylko, że można to załatwić w prostszy sposób, z swojego domu, o dowolnej porze, bez angażowania do tego ojca. Niestety CP to CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Zawarłem umowe 2 maja. Mam pakiet Familijny Max HD. Chciałem dokupić sobie pakiet sportowy wg cennika za 20 zł. Pani z infolini orzekła ze jest to niemozliwe...w cenniku jako mam widnieje taka kwota...jak to w końcu jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Zapewne korzystasz jeszcze z miesięcy gratisowych? Zatem niemożliwe. Po tym okresie już tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Może posiada Familijny Max HD z możliwością zejścia do Familijnego HD.A wtedy chyba nie będzie mógł dokupić Sport HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Dokładnie tak. Mam Familijny Max Hd z opcja zejścia niżej. Zastanawiam się dlaczego tak jest... Przeanalizowałem zapisy umowy i nie ma tam słowa o pakietach wyższych. Czyli chcę płacić dodatkową kasę nadawcy a on mówi "sorry koleś nie chcę Twoich pieniędzy" Kurczę zależy mi na tym sporcie bo nasza cudowna ekstraklasa pojawia się w Eurosporcie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Czyli aneks i zmiana umowy z minimalnym pakietem Familijnym Max HD z możliwością dobrania pakietu Sport HD.Na Eurosporcie2 to będą na żywo tylko dwa mecze i to gorszego wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Kiedy taki aneks będę mógł podpisać? Darmowe miesiące mam do listopada. Chciałbym wykupić sam sport bez Cinemaxów itp. mi.in dlatego, że czekam na start osławionego już Eleven SN, który mam nadzieje pojawi się w Polsacie. Tak, wiem, wiem - kanał widmo, czytam wątek odpowiedni Nadzieja matką głupich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 O szczegóły takiego aneksu to pytaj już @swojadroga. Kanał widmo nie wiadomo gdzie będzie jak i za ile co jest chyba najbardziej istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Czekam wobec tego na jego pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Tak jak napisali Ci poprzednicy. Niestety musisz podpisać aneks do umowy z minimalnym obowiązkiem Familijny Max HD. Taki aneks będziesz mógł podpisać najwcześniej po zakończeniu gratisu i nie licz na super oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1212 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Witam! Kupiłem Pakiet za 59.9 mam włączone przez 2 miesiace IPLA MIX i VOD gość w salonie mówił że moge sam to wyłączyć przez ICOK . Tylko że ja nie widze tam takiej opcji ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Powinna się tam pojawić w ostatnim bezpłatnym cyklu rozliczeniowym. Jeśli chcesz wcześniej złożyć deklarację zmiany pakietu, to dzwon do CP lub odwiedź APS najwcześniej jakiś tydzień po podpisaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper241 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam! Posiadam umowę na pakiet Premium(wersja Wiosna 2014)+pakiet Ipla i pakiet VOD, chciałbym wyłączyć ten ostatni a w to miejsce wziąć dodatkowy dekoder do Multiroom. Umowę mam jako drugi produkt w Smartdom i czy wyłączenie pakietu VOD spowoduje utratę zniżki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Wyłącznie vod nie spowoduje utraty zniżki w smartdomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 @kacper241 - nie da rady wyłączyć pakietu i w jego miejsce wybrać MR w ramach obecnej umowy. Musisz podpisać nową lojalkę z MR. Rabatów w ramach smartDOM nie utracisz pod warunkiem, że umowa uprawniająca będzie posiadała co najmniej tej samej wysokości abonament. Pamiętaj również, ze podpisując teraz umowę obowiązywać Cię będą zasady aktualnego smartDOMu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 1. Podstawowa umowa kończy mi się 21. 07. 2015. CP przysłał mi do domu nowy regulamin w którym pisze, że wchodzi on w życie 31. 07. 2015. W związku z tym powstaje pytanie, czy 21. 07 umowa zroluje się na dodatkowe 12 miesięcy bo będzie jeszcze obowiązywał stary regulamin? 2. Jaka jest mozliwość przedłużenia obecnej umowy, w wypadku gdyby przechodziła jednak na czas nieokreślony bez jej wypowiadania, bo interesuje mnie to co mam. Opłaty za czas nieokreslony są dla mnie nie do przyjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Przez icok można wyłączać tylko pakiety dodatkowe typu ipla ivod czy też wyłączyć główny pakiet np. przejść z DHD do rhd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Pamiętaj również, ze podpisując teraz umowę obowiązywać Cię będą zasady aktualnego smartDOMu. Aktualnego tzn. będącego teraz w ofercie CP? Czyli przedłużając/zmieniając którąkolwiek umowę z programu SmartDOM zmieniają się nam jego warunki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Zmieniając umowę uprawniającą do rabatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Z ciekawości zapytam, bo w smartDOMie się nie orientuję, mam Internet za pół ceny (z 49,90 na 24,95). U mnie nic się nie zmieni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Mam problem i to duzy. Zakonczylem normalnie umowe, wypowiedzenie zlozone na 4 miesiace przed terminem, dokonalem wszystkich oplat terminowo, wylaczli mi zgodnie z planem, dekoder oddalem na drugi dzien po wylaczeniu kanalow. Nastepnego dnio poszedlem do punktu podpisac nowa umowe i okazalo sie , ze nie moge bo jakies pieniazki zalegam! SZOK od razu dzwonie na infolinie i okazuje sie ze 96 groszy za zerwanie umowy na dzien przed czasem! Ale tak nie bylo i od razu na lini zgloszona reklamacja bo w tym momencie jestem uziemiony i nie moge wziasc Polsatu! Pan powiedzial , ze zaznaczy za sprawa pilna i tak do trzech dni ktos zadzwoni. Telefonu brak wiec ja dzwonie po 4 dniach i dalej nic nie wiadomo i jeszcze nikt ta reklamacja sie nie zajal. W ogole na polaczeniu bylem przez 13 minut bo ciagle cos sprawdzali i kazali czekac. Na polaczenia telefoniczne stracilem juz 6x tyle. Napisalem maila opisalem sytuacje i dalej nic. Tak to wszystko wyglada w Cyfrowym Polsacie ??? O wyniku reklamcji poinformuje tu. Gdyby o mnie chodzilo to po takim czyms juz wiecej Polsatu bym nie wzial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Reklamacje trwają nawet do 30 dni, czasami wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.