czerstwy Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Skoro nowa umowa wchodzi w życie 23 maja a dziś mamy 20 maja i ma jeszcze starą umowę to dlaczego ma nie płacić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Logika podpowiada że musi to zapłacić jeszcze po staremu, nowa umowa zaskoczy po 23.05 ale cóż szkodzi zadzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Wydaje mi się że nie powinienem płacić. Pierwszym okresem rozliczeniowym umowy jest ten od 23 maja do 23 czerwca. W umowie mam napisane że od 1 okresu jest abonament darmowy. Ale zadzwonie sobie, moze trafie na kogoś ogarniętego co mi powie czy płacić czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 A widzisz kalendarz i który mamy dziś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 No widzę, jednak w cp płaci się za miesiąc do przodu, i tu jest kwestia problemowa. Bo jeśli płacę w maju za czerwiec a czerwiec mam darmowy to w takim razie bez sensu. Gdyby to było parę złoty np.10 to bym zapłacił ale to jest 44.90 więc trochę jest. Poza tym, przecież nie jestem pierwszym na tym forum, który przedłuża umowę z darmowymi miesiącami. Więc inni mieli tą samą sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 A to jak tak wygląda płatności to w takim razie masz już opłacony rachunek do 23 maja.Nie pamiętam dokładnie jak te płatności wyglądają w CP bo już kilka lat nie jestem abonentem.A zasugerowałem się tym jak teraz płacę.W konkurencji płaci się za dany miesiąc kalendarzowy do ok.20 dnia miesiąca.Jak nie zrobisz to pieniądze nie przepadną tylko będą na Twoim koncie i pobiorą na pierwszy płatny pakiet.Ja kiedyś w CP płaciłem ze kilka miesięcy z góry więc może rzeczywiście płatność jest do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Każdy ma swoje konto i nawet jak nadpłaci to kasa nie przepada, tak jest u każdego operatora, jak byłem w Cyfra+ to na 6 miesięcy z góry płaciłem by rodzice nie zajmowali się płatnościami na koniec co do płatności to system po staremu wygenerował opłatę bo nowa umowa widocznie nie była jeszcze w systemie telewidz85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Mam Familijny Max HD w cenie 39,90 (podpisana umowa przy oddaniu dekodera po umowie). Interesuje mnie podwyższenie abonamentu do 59,90 żeby skorzystać z nowego SmartDomu. Czy jest taka możliwość? Umowa z 2 maja 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Wie ktoś może czy można wziąć w smart dom telewizje + internet interesuje mnie czy trzeba wtedy brać ten ruter do internetu czy można zostawić sobie modem z poprzedniej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Po pierwsze. Pisząc, używaj znaków interpunkcyjnych. Zdanie zaczynaj dużą literą. Po drugie. Internet (nie smartDOM) w CP od dawna jest dostępny w wersji ze sprzętem lub Tylko SIM. Ostatnie zmiany w ofercie Internetu opisane są tutaj: viewtopic.php?f=7&t=9135&start=1500#p1091723 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Przepraszam za pisownie pisałem z rana z zamkniętymi oczami.Dziękuję za link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Jeśli chodzi o moje opłaty to nie zapłaciłem tego, no i komunikat znikł na telewizorze, jak wchodze na icok to nie ma żadnej zaległości. Czyli wygląda na to że nie musiałem tego płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 telewidz85 przecież było pisane że nowa Umowa jeszcze nie była aktywna, opłata odnosiła się do starej Umowy, jakbyś zapłacił była by na koncie nadpłata i po okresie promocji CP by ją wykorzystał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Witam serdecznie Panie i Panowie, W dniu 20 kwietnia wysłałem wypowiedzenie umowy do Cyfrowego Polsatu ze względu, że umowa mnie obowiązuje jeszcze przez 11 miesięcy (koniec kontraktu 24-04- 2016) wysłałem ten list zwykłym listem. Uprzejmie informuję, iż wypowiadam umowę o abonament zawartą w dniu 24.04.2014 z zachowaniem okresu oznaczonego (okresu minimalnego) w umowie przypadający na dzień 24 kwietnia 2016 roku. Po tym okresie nie chcę być abonentem Cyfrowego Polsatu. Jest dziś 1 czerwca, a listu nie mają w systemie - muszę się czegoś obawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Skoro tak wcześnie ślesz wypowiedzenie to albo zignorowali bo zwykłym listem albo zaginął w drodze tak na marginesie po co wypowiadać z prawie rocznym wyprzedzeniem umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 tak na marginesie po co wypowiadać z prawie rocznym wyprzedzeniem umowę Bo jestem pewny tego, że nie przedłużę umowy z Cyfrowym Polsatem - to po pierwsze. Druga sprawa myślę już z lekkim wyprzedzeniem, żeby mi się umowa nie zrolowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Jak zapomnisz to i tak dzwonią z ofertą przed końcem i jest czas na wypowiedzenie umowy, z marszu w punkcie sprzedaży operatora, bez kosztów na znaczek i od razu w systemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Też wysłałem listem zwykłym i doszło. Co prawda jest mowa w regulaminach że listem poleconym trzeba ale widocznie takie zwykłe też uznają. Ciekawa jest sprawa z kanałami. Po wymianie dekodera mam uruchomiony ten pakiet premium, działają chyba wszystkie kanały, razem z wszystkimi HBO i Filmboxami. Ale tylko na tym dekoderze wymienionym, bo na tym głównym te kanały już nie działają ,,tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Tak ma być czy coś nie gra? Główny nie był wymieniany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 M.in. tutaj masz odpowiedź: viewtopic.php?f=7&t=1298&p=1089952&hilit=nadanie+techniczne&sid=554d1377fff77c966638014e296d7ce5#p1089952 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
casual Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Witam, mam pytanie odnośnie pakietu czy jeżeli wygląda tak: Pakiet Familijny Max HD + Pakiet HBO HD HBO GO + Pakiet Film HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Sport HD + Ipla Mix to nie powinien figurować na aneksie do umowy jako Premium?. W ICOK jest tak: Premium: Pakiet Familijny Max HD + Pakiet HBO HD HBO GO + Pakiet Film HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Sport HD + Ipla Mix. Porównując z ofertą Premium ze strony CP mam dokładnie tą samą ofertę programów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natruszka Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Mam problem z CP. Otóż jestem ich klientem już od kilku lat, posiadam tv oraz internet w ramach promocji SmartDom (internet za polowe ceny). Umowa na tv konczy mi sie w lipcu, natomiast na internet za rok. Chciałabym zrezygnować z tv ale wedlug konsultanta automatycznie trace przy tym udzielony mi rabat na internet, czyli z 30zł będę płacić 60. Dodatkowo z internetu nie korzystam, bo po 7 dniach probnych modem praktycznie nie łapie zasięgu a jak już złapie to jedna strona otwiera sie 5min. Czy jest jakies wyjscie z tej sytuacji? Tzn chodzi mi o normalne zakonczenie umowy na tv i rozwiązanie umowy na internet przed czasem ale bez poniesienia kary? Tzn. konsultant postraszyl mnie 600zł karą, ale z tego co wiem kare nalicza się od przyznanego rabatu? Proszę o jakieś sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Aby utrzymać rabat smartDOM na abonamencie trzeba spełniać warunki programu. Rezygnując z TV tracisz uprawnienie do rabatu na Internet w Twoim wypadku i nie ma zmiłuj niestety. Jeśli chodzi o zasięg Internetu to sprawdzałeś ustawienia? Skoro działało a teraz nie działa, to ja bym sprawdził ustawienia i rodzaj sieci z jaką się łączysz (LTE, czy HSPA+). Obecnie nie ma "furtki" do bezkarnego rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rygiel1974 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Jak zapomnisz to i tak dzwonią z ofertą przed końcem i jest czas na wypowiedzenie umowy, z marszu w punkcie sprzedaży operatora, bez kosztów na znaczek i od razu w systemie Jak się składa wypowiedzenie w APS-ie to trzeba je ręcznie napisać czy mają gotowe druki jak w NC+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Trzeba sobie w domu napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Mam takie pytanie dla bardziej zorientowanych w realiach CP. Jak tutaj wygląda sprawa pełnomocnictwa i czy w ogóle coś takiego istnieje? Wiem, że zawsze mogę zadzwonić do CP i podać wszystkie dane przez telefon (nielegalnie), ale chciałbym oficjalnie i legalnie reprezentować mojego ojca w rozmowach dotyczących wszelakich zmian na jego koncie abonenckim. Głównie chodzi mi o jak najkorzystniejsze warunki przy przedłużaniu umowy. Ojciec tego nie ogarnia do końca, więc przy każdym kolejnym przedłużaniu umowy wciskają mu pierwszą lepszą ofertę. Jedyne co mu się udało zapamiętać, to to, że ma nie brać umów dłuższych niż 12-15 miesięcy. Jest to w ogóle możliwe? Edit: Infolinia zeznaje, że do każdej zmiany potrzebne jest osobne pełnomocnictwo. Nie można wysłać jednego odpowiednio sformułowanego. Paranoja. Czyli dobranie multiroom jedno, negocjacje drugie, a najlepiej jakbym zrobił cesje umowy na siebie i nie robił problemów Jak jest naprawdę, bo party line do końca wierzę? Jak nie będzie wyjścia, to dam ojcu do podpisania z dziesięć czystych kartek i będę drukował na nich to, co mi trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.