Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli dostałeś już korespondencję informująca o zmianie zapisów umownych dotyczących okresu dodatkowego i okresu wypowiedzenia, to masz jednomiesięczny okres wypowiedzenia. W przeciwnym wypadku 3-miesięczny dla umów zawartych przed 27 marca 2014r. lub 2-miesięczny dla umów zawartych od 27 marca 2014r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przedłużyłem przez telefon umowę z CP 17.12.2014. Warunki umowy zapisane w domu na karteczce. Umowa papierowa przychodzi 15.01.2015. Po trzech miesiącach opłata wzrasta o 10 zl. Telefon do CP okazuje się że 10 zł to Multiroom o której to opłacie na pewno nie było mowy przy przedłużaniu umowy. Złozona reklamacja. I teraz pytanie. Przyznano komuś racje po odsłuchaniu nagranej rozmowy że konsultant mówił co innego a co innego przyszło na papierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem w salonie APS z pytaniem czy mogę wymienić dekoder sd na hd bez przedłużenia umowy. Okazało się, że nie. Facet twierdził że nie da się tego zrobić bez przedłużenia. Jednak tutaj piszą co innego https://satkurier.pl/news/104717/cyfrowy ... na-hd.html

Koleś zaproponował mi standardową oferte, czyli multiroom 9 miesięcy w cenie 39.90 a potem 10 zł więcej. Jak to więc jest?

Mam teraz jedną umowę na dwa dekodery. Ten główny jest hd5000 z pakietem familijnym za 39.90, na drugim dekoderze jest pakiet mini sd za 5 zł.

Dzisiaj też dzwoniła jakaś babka z CP i proponowała wymianę tego dekodera sd bez zmiany warunków umowy. Ale nie przyjąłem jej oferty, bo nie potrafiła powiedzieć jaki dekoder zamierzają mi wysłać

Swojadroga i inni twierdzili że można dokonać takiej wymiany bez przedłużenia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam goraco,

Dzis przyszlo do mnie pismo odnosnie zmian w regulaminie. Jest to dla mnie dosc korzystne gdyz mialem w planach pozbyc sie CP. Bodajze, nie zgadzajac sie jak dobrze zrozumialem moge nie wyrazic zgody na zmiany i zerwac umowe bez ponoszenia kar? Czy to prawda w tej sytuacji? Czy ktos moze nakreslic sprawe, gdzie i na jaki adres wysla sie takie pismo o nie wyrazeniu zgody i co w pismie powinno byc zawarte? Czy przez ICOK nie da sie tego zalatwic, musi byc na pismie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swojadroga No tak można zmienić APS ale w innym też mi powiedzą że nie wymienią bez przedłużania.

Ten gościu u którego byłem siedzi w tym punkcie już z 10 lat chyba, więc to taki cwaniak jest. Więc jakbym mu powiedział że wyskakuje błąd na ekranie to czuję że kazał by mi przynieść ten dekoder i sam go sprawdzi. Jeśli u niego by tego nie było to nie dał by mi nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzesz dekoder SD z akcesoriami pod pachę i załatwiasz sprawę, a nie idziesz pytać, czy Ci wymienią. Grzecznie i kulturalnie prosisz o wymianę, bo taka Ci przysługuje albo korzystasz z oferty infolinii (na pewno dostaniesz dekoder CPT - HD2000/3000/5500s). Poza tym ten temat już był wałkowany w wątku o wymianach dekoderów SD na HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowym użytkownikiem. Mam pytanie odnośnie "umowy na internet PowerLTE jako druga usługa w smartDOM". Wczoraj podpisywałem nową umowę na w/w usługę (pakiet 20GB), niestety mam pewne obawy co do poprawności jej sporządzenia. Konsultantka, która "sprzedawała" mi usługę, mówiąc najmilej, była zagubiona w akcji przez co praktycznie wspólnie wypełnialiśmy luki w jej systemie :? . Mam wątpliwości, czy aby na pewno kupiłem tą usługę "z rabatem smartDom", ponieważ na umowie sumę opłat mam wyliczoną jakby bez rabatu - 64,00. W ogóle jedyny ślad tej promocji w umowie to ostatnia kartka z "przystępowaniem do rabatu".

Sprawdzałem to też już w ICOKu i o ile widnieje tam wzmianka, że internet wzięty jest jako "druga usługa", o tyle kwoty abonamentu są zupełnie odjechane - ok 144zł miesięcznie wg tego systemu :shock: .

 

Pytam zatem, czy to ma tak wyglądać, czy inni, którzy korzystali z tej promocji, też podpisywali umowy skonstruowane w ten sposób? Czy po jakimś okresie przyjdzie być może pocztą jakieś "potwierdzenie", że jestem w programie i płacę mniej?

Następna płatność wg ICOK to 0zł czyli ta promocja 3mce bez opłat jakoś.... :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zadzwoń na infolinię i niech to sprawdzą. Mi CP tak namieszał w systemie przy wymianie dekodera, że nie miałem VOD, icoku, nawet jak dzwoniłem na partyline to po nr dekodera nie mogli mnie zidentyfikować. Nie dało się nawet umowy przedłużyć. Dostałem wtedy 300 zł zniżki za niedogodności i info żebym rozwiązał umowę bo nic się z tym nie da zrobić bo ich system tego nie przewiduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym "smartDOM" radzę uważać.

W styczniu kupiłem pakiet Rodzinny HD w cenie promocyjnej za 9,90(mam telefon w Plusie).

CP sms-em potwierdził spełnienie warunków promocji i przez 2 miesiące (okres darmowy) było wszystko ok.

Niczego nie podejrzewając , zadowolony zapłaciłem za 3 miesiące z góry (3x9,90=29,70).

I oto przy pierwszej opłacie w marcu problem: pobrano 19,90.

Zadzwoniłem na infolinię, przyjęto reklamację i po godzinie :!: skorygowano opłatę na 9,90.

W kwietniu znów to samo - pobrano opłatę 19,90 więc po raz drugi zadzwoniłem na infolinię i u mnie też ''zagubiona w akcji" konsultantka przyjęła kolejną reklamację.

Czekam cóż teraz CP wymyśli. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...