Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie zaistniała nieprzyjemna sytuacja z CP otóż miałem umowę na TV Mobilną do grudnia 2014. W październiku wysłałem wypowiedzenie jako że planowałem kontynuować korzystania z tej usługi po tygodniu od wysłania wypowiedzenia zatelefonowałem do BOK czy zarejestrowali wypowiedzenie. Miła pani oczywiście potwierdziła że otrzymali tak więc zapytałem o dekoder THD1000 w odpowiedzi otrzymałem że zostaje dla mnie zapytałem czy na pewno ? tak na pewno.

Dekodera nie odyslałem będąc pewnym że skoro kobitka mówiła że zostaje dla mnie to tak będzie. W piątek dostałem list od CP a w nim informacje o karze za niezwrócony sprzęt w cenie 240zl. Zadzwoniłem w tej samej minucie na BOK i teraz juz pan poinformował mnie że dekoder musialem oddać, złożyłem od razu reklamacje powołując się na rozmowę z października z tamta babką.

Tutaj pytanie czy jest jakaś szanasa że ten dekoderek będę mógł odesłać bez kary ? bo nie mam ochoty płacić za taką pop..... 240zl tym bardziej że raz mówią tak raz tak.

Mieli dzwonić nie dzwonią tylko patrzeć jak będą krzyczeć o odsetki [beep]e.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy mieliście podobną sytuację , a jeżeli tak to co mam zrobić z tym problemikiem. Mianowicie w połowie listopada przedłużyłem umowę na 15 m-cy rezygnując z Sagemcom na rzecz Modułu i HD 3000 na HD 5500s w M.R. Pakiety które miałem za 74.90 zł miesięcznie pozostały , doszła Ipla i VOD które do dwóch miesięcy można wyłączyć i zejść z opłatą do 64.90 zł. Dodatkowo jeżeli dodrze pamiętam Pani z którą zawierałem aneks/nową umowę powiedziała że zejdę dodatkowo z ceny abonamentu na 59.90 zł. ponieważ zamiast dekodera będę używał Moduł CI i wszystko dostanę w dokumentach które do mnie wyślą w czasie do 7 dni , a których do dzisiaj nie otrzymałem. W ICOK na dzisiaj mam kolejny raz do zapłaty 64.90 zł. i nie wiem czy dzwonić do Nich , czy skąd niekąd miła Pani się pomyliła. Miał Ktoś taką , podobną sytuację ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam, że była mowa o zejściu z czynszu przy zamianie PVR na moduł i stąd wyniknęło nieporozumienie. Każde z Was zrozumiało tą kwestię na swoją korzyść. Zawsze możesz złożyć reklamację.

 

@zuchnet - Mimo wszystko dekoder będzie do zwrotu. Z tego co pamiętam w piśmie jest data do kiedy zwrócić w dodatkowym terminie dekoder w celu uniknięcia kary za brak zwrotu dekocera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam, że była mowa o zejściu z czynszu przy zamianie PVR na moduł i stąd wyniknęło nieporozumienie. Każde z Was zrozumiało tą kwestię na swoją korzyść. Zawsze możesz złożyć reklamację.

 

Dzięki , a czy może być tak że do minimalnego miesięcznego zobowiązania które w Max HD+Film+Sport+Cinemax HD , a po wyłaczeniu IPLA i VOD wynosi 59.90 zł. doliczona jest opcja M.R 5 zł? Z tego co pamiętam to jednak miało być 59.90 zł. , ale przecież ja też mogę się mylić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dotychczas miałeś płatny MR, to przy przedłużeniu obecnie nie dostaniesz bezpłatnego MR.

 

Możesz się mylić, ale nie musisz. ;) Złóż reklamację z prośbą o odsłuchanie rozmowy i dostaniesz konkretną odpowiedź z CP. Później propozycję akceptacji tych warunków lub odstąpienie od umowy bez ponoszenia kary jeśli masz rację. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga

Dekoder mogę odesłać/oddać nie ma problemu leży w szafce tylko nie posiadam już pudełka niestety. Nie uśmiecha mi sie płacić za taki sprzęt 240zl rozumiem że sam też powinien może tego pilnować ale jeśli pytałem babki na infolinii i oznajmiła że dekoder dla mnie stwierdziłem że temat zamykam.

Do tej pory zero odezwu z ich strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki zestaw posiadam. W każdym razie poinformuje jak się ta potyczka zakończy.

W każdej umowie wystrzegam się sprzętu od operatora jak tylko sie da i zawsze na koniec są szopki. Kilkanaście lat temu z odbiornikiem Sagem 3725 również było analogicznie wtedy dekoder został wysłany ale poinformowano mnie że kabla euro nie było i ta wiadomość kosztowała mnie 100 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prośba o pomoc.

Moi rodzice posiadają CP ,umowa z ...2009 ,która dzięki kolejnym aneksom wygasa w kwietniu .Pakiet ten nazywa sie Familijny HD do tego dodatki takie jak :Extra HD ,Sport HD ,HBO i Cinemax czyli wg mnie obecny Premium i płacą za to 89,90Pln. Umowa jest na mamę natomiast tato posiada dwie umowy w plusie na telefon w cenie 2X39,90. Chcieli by skożystać z oferty Smart Dom i płacić połowę ceny za tv i stąd pytania.

1)Czy te owe dwie umowy za 39,90 mogą być uznane jako suma i spełnić miniumum (59,90pln)wymagane aby kupić tv za pół ceny?

2) Jeżeli tak , to co trzeba zrobić aby obnizyć abonament tv ? Czy wystarczy podejśc z umową do APS i to zmienić czy raczej wypowiedzieć obecną umowę ,oddać dekoder i poprostu od maja podpisać nową za 50 proc ceny ?

3) Czy to że tv jest na mamę a telefony na tatę koliduje z promocją Smart Dom? Obie umowy musza być na tą samą osobę?

Sorki jeśli trochę gmatwam ale ja mam Nc+ a Polsatu totalnie nie ogarniam ,staram się tylko pomóc rodzicom.

Z góry dzięki.

 

1) Nie.

2) Wypowiedzieć obecną umowę.

3) Koliduje z promocją.

 

Witam ponownie,zabrałem więc te umowy do punktu autoryzowanego i okazuje sie że jednak załapują sie cenowo na Smart Dom ponieważ wzieli abonament w Plusie "tylko SIM" i wtedy minimum jest 39,90. Oczywiście umowy muszą być na tę sama osobę.Dowiedziałem się że umowa jest do 12 maja i obowiązuje 3 miesiące wypowiedzenie czyli muszę złożyć do 12 lutego.

Stad pytania

1)Umowy naprawdę kończą się np 12-go a nie ostatniego dnia miesiąca?

2)Czy rówież mogę (jak np w NC+) złozyć wypowiedzenie w punkcie autoryzowanym?

3)Czy mogę być w jakis sposób upowazniony przez mamę do ew negocjacji nowej umowy z DUK ?Oczywiście po wcześniejszym wypowiedzeniu

 

....Oki czyli zakładam że tak jak powiedziała pani w punkcie umowa gaśnie 12 Maja i dzień puzniej oddaję stary dekoder oraz mogę podpisać nową umowę z nowym dekiem na pakiet premium w promocji Smart Dom za 44,95?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.1. Tak, w CP zawsze zgodnie z cyklami rozliczeniowymi. W Twoim wypadku 12 dnia miesiąca, bo tego dnia była zawarta umowa na x miesięcy.

Ad.2. Możesz. Nawet w imieniu abonenta. Na potwierdzeniu przyjęcia wypowiedzenia w APS złożysz swój podpis z dopiskiem: "w imieniu abonenta".

Ad.3. Abonent moze pisemnie upoważnić osobę trzecią wysyłając stosowne upoważnienie do CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam następujące pytania.

1) Czy zawierając umowę w lipcu 2013 roku na 29 miesięcy z darmowym, półrocznym abonamentem termin biegnie od pierwszego dnia umowy czy od pierwszego płatnego miesiąca tj. od stycznia 2014?

2) Czy jeżeli zawierając powyższą umowę z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, będzie on obowiązywał mnie nadal, jeżeli wejdzie nowy zapis, że okres wypowiedzenia umowy będzie tylko 1 miesiąc?

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa "biegnie" od dnia jej zawarcia. Zawarłeś umowę na 29 miesięcy, w tym 6 miesięcy gratis. Czyli masz już za sobą 18 miesięcy umowy.

Miesięczny okres wypowiedzenia będzie Cię obowiązywał dopiero po otrzymaniu przez Ciebie korespondencji od CP informującej Cię o zmianie Twojego wzorca umowy i zaakceptowaniu tej zmiany.

W styczniu ćwierć miliona wysyłek pójdzie (jutro ostatnia partia) do osób, którym skończył się okres podstawowy lub skończy się on do 30 czerwca 2015r. Wraz z informacją o zmianie zapisów wysyłana jest standardowa oferta przedłużenia umowy ze zwiększeniem zobowiązania pakietowego, gdzie przez 9 miesięcy proponowany jest rabat. Można przeoczyć informację o zmianie zapisów umownych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...