Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ojciec się kontatkował(bo umowa była podpisana parę lat temu na niego). Niestety promocja KA52 nie obowiązuje. Najniżej to umowa na 24m-ce za 9,90, a później 14,90, to podziękowaliśmy. Pójdzie wypowiedzenie, może chociaż 9,90zł. przez cały okres przejdzie. Chyba, że macie jakieś rady, jak się za to zabrać. Dzownić co jakiś czas, pisać maile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby dostać ofertę KA52 trzeba być stanowczym w rozmowie z konsultantem dla mnie też jej nie było, dopiero gdy powiedziałem, że w takim razie wysyłam wypowiedzenie to poproszono mnie o chwilę "przerwy" dla konsultacji z przełożonym i test "mogę taką ofertę Panu zaproponować". Możesz jeszcze zadzwonić raz (może trafisz na "kumatszego"), lub wysłać wypowiedzenie i wtedy masz większą kartę przetargową. Jest jeszcze oferta DRH6, Mini HD za 9,90 zł na 6 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co słyszałem, to konsultant wydawał się wiedzieć o co chodzi z promocją, więc nie podejrzewam go o brak wiedzy. Kazał wysłać wypowiedzenie tak jak piszesz, właśnie żeby trafiła się lepsza promocja niż dotychczas. Będę jeszcze próbował nakłonić ojca do twardszych negocjacji ;)

Dzięki @Burito za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zastanawiam się nad wyborem CP z modułem dostępu. Mam pytanko w ulotkach podają umowę na 29 miesięcy. Na stronie CP jest 24 miesiące. A czy jest możliwość wybrania krótszej umowy? Może na nie bardzo korzystnych warunkach, ale wolałbym jednak krótszą. Oraz czy w przypadku modułu gdyby nie działał poprawnie jest możliwe odstąpienie od umowy? Teraz mam Arivę 200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad wyborem CP z modułem dostępu. Mam pytanko w ulotkach podają umowę na 29 miesięcy. Na stronie CP jest 24 miesiące. A czy jest możliwość wybrania krótszej umowy? Może na nie bardzo korzystnych warunkach, ale wolałbym jednak krótszą. Oraz czy w przypadku modułu gdyby nie działał poprawnie jest możliwe odstąpienie od umowy? Teraz mam Arivę 200.

Masz i umowy na 15 miesięcy poczytaj wątek dla nowych abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wyślij niezwłocznie wypowiedzenie, aby umowa się nie zrolowała na okres dodatkowy, wtedy inaczej będą rozmawiać.

Dzwonili do taty kilka razy po wysłaniu wypowiedzenia, oczywiście wtedy kiedy był w pracy i nie mógł odebrać telefonu :smile: Dziś telefon odebrał i konsultant dostał info od przełożonego, że skoro znamy taki pakiet jak KA52, to może nam go zaproponować. Ojciec się zgodził. Teraz okres wypowiedzienia wynosi 2m-ce, umowa na 18m-cy. Jest ok. Przedłużyła się także gwarancja na moduł(posiadamy go na wynajem) do końca umowy. Nowe warunki już od grudnia.

Dzięki jeszcze raz @Burito za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chcialem zapytac jak wyglada sprawa ze zrezygnowaniem z pakietow dodatkowych. Umowa zostala podpisana 4 listopada i mam 2 miesiace na zrezygnowanie z pakietow dodatkowych. Chcialem zapytac czy mozna to zrobic w APS'ie czy trzeba wysylac pismo do siedziby w Warszawie?? Jesli trzeba wysylac to wie ktos jak to ma wygladac? oraz jak dlugo takie pismo bedzie przyjmowane? Pozdrawiam i dziekuje za fatyge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Promocyjne Warunki Umowy dołączone do umowy mówią:

 

§ 4 Opis Promocji - Postanowienia Ogólne

5. Ponadto w ramach Promocji Abonent, który nie ma żadnych zaległości płatniczych na rzecz Cyfrowego Polsatu, otrzymuje możliwość dokonywania wielokrotnych zmian zakresu Świadczonych Usług w trakcie trwania Umowy Abonenckiej (jednak z wyłączeniem Okresu Promocyjnego) polegającą na:

a. zmianie wybranych Pakietów Dodatkowych przy jednoczesnym utrzymaniu tej samej ilości Pakietów Dodatkowych, do których Abonent uzyskał dostęp na podstawie Umowy Abonenckiej,

b. zmianie wybranych Pakietów Dodatkowych przy jednoczesnym zmniejszeniu/zwiększeniu ilości Pakietów Dodatkowych, do których Abonent uzyskał dostęp na podstawie Umowy Abonenckiej. Niniejsze uprawnienie nie przysługuje Abonentom, którzy w ramach Umowy Abonenckiej otrzymali dostęp do Pakietu Familijnego HD z możliwością jego zmiany na Pakiet Rodzinny HD, jako Pakiet Podstawowy. Zmniejszenie ilości Pakietów Dodatkowych nie może polegać na zmniejszeniu minimalnej liczby Pakietów Dodatkowych określonej w Części A Umowy,

c. zmniejszeniu/zwiększeniu ilości Usług Dodatkowych, do których Abonent uzyskał dostęp na podstawie Umowy Abonenckiej na czas nieokreślony.

6. Abonent może złożyć wniosek o zmianę zakresu świadczonych Usług:

a. telefonicznie,

b. pisemnie przesyłając odpowiednie oświadczenie na adres:

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a;

03– 878 Warszawa,

c. a także osobiście w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

 

Deklaracje też są przyjmowane jak wspomniał @henryk1944 przez ICOK.

 

Deklaracja musi być złożona najpóźniej na 24h przed zakończeniem cyklu rozliczeniowego:

 

10. W sytuacji, gdy wniosek zostanie złożony osobiście bądź telefonicznie na mniej niż 24 godziny przed kolejnym Okresem Rozliczeniowym:

a. Cyfrowy Polsat zacznie świadczyć nowo wybrane Usługi zgodnie z poprzednim wnioskiem Abonenta złożonym Cyfrowemu Polsatowi w tym Okresie Rozliczeniowym, o ile taki wniosek został złożony, zaś:

i. zmiana zakresu świadczonych Usług zgodna z wnioskiem złożonym na mniej niż 24 godziny przed kolejnym Okresem Rozliczeniowym zostanie wprowadzona z początkiem Okresu Rozliczeniowego następującego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, przed rozpoczęciem, którego (na mniej niż 24 godziny) Abonent złożył wniosek, o ile Abonent nie złoży następnego wniosku w tym kolejnym Okresie Rozliczeniowym, bądź

b. zakres świadczonych Usług ulegnie zmianie z początkiem Okresu Rozliczeniowego następującego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, przed rozpoczęciem, którego (na mniej niż 24 godziny) Abonent złożył wniosek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jako abonent pakietu Familijny Max HD z możliwością dowolnego lawirowania w czasie umowy na Familijny HD(minimalne zobowiązanie to Familijny HD) mogę swobodnie włączać i wyłączać również opcję Sport HD lub Film HD? Tzn. obecnie mam Familijny Max HD od stycznia proszę o włączenie opcji Sport HD a od lutego proszę o jej wyłączenie i zejście na zwykły Familijny HD. Można tak lawirować w każdej chwili czy jeśli już włączę jedną z tych dodatkowych opcji(dostępnych od pakietu Max HD) to nie będę mógł potem zejść na Familijny HD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo, to nie będzie takiej możliwości. Bez zmiany umowy możesz tylko "lawirować" pomiędzy Familijnym Max HD i Familijnym HD. Na drugiej stronie umowy masz podane minimalne i maksymalne stawki abonamentu w ramach twojej elastyczności. Włączenie pakietu Sport HD może nastąpić tylko przy pakiecie Familijnym Max HD jako minimalne zobowiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdział 3.

Zawarcie Umowy

§ 3

 

8. W przypadku zawierania Umowy poza lokalem lub na odległość, Klient ma prawo odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 10 (dziesięciu) dni od daty zawarcia Umowy, składając osobiście lub listownie w Centrum Obsługi Klienta stosowne oświadczenie na piśmie. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Odstąpienie przez Klienta od Umowy w powyższym trybie wywołuje taki skutek, jakby Umowa nie została zawarta. Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku, gdy rozpoczęto świadczenie Usług przed upływem powyższego terminu.

9. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy konsument, który nabył Sprzęt, zobowiązany jest zwrócić go niezwłocznie, na swój koszt i ryzyko, do

Centrum Obsługi Klienta z dopiskiem „Zwrot Sprzętu”.

 

Tak mówi regulamin, który otrzymałeś wraz z umową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder specjalnie wziąłem pakiet za 59,90zł żeby dostać dekoder Sagemcom z nagrywarka plus drugi dekoder 5500s wystarczy lekki deszcz i już nie działa dekoder a drugi dekoder działa i jeszcze się dowiaduje że nie mogę zrezygnować z umowy lub wymienić dekoder na 5500s bo umowa była podpisana w salonie CP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder specjalnie wziąłem pakiet za 59,90zł żeby dostać dekoder Sagemcom z nagrywarka plus drugi dekoder 5500s wystarczy lekki deszcz i już nie działa dekoder a drugi dekoder działa i jeszcze się dowiaduje że nie mogę zrezygnować z umowy lub wymienić dekoder na 5500s bo umowa była podpisana w salonie CP

Jeżeli deszcz pada na dekodery to zastosuj parasol,albo weż dekodery wodoodporne.Wesołych i pogodnych(bez opadów) Świąt!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...