Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przegapiłem okres wypowiedzenia umowy, pomylilem sie o miesiac. Myslalem ze mam do 9 pazdziernika ale trudno. Czy ktos pamieta co sie teraz stanie? czy umowa zroluje mi sie na 12 m-cy czy przejdzie na czas nieokreslony? Umowe tez gdzies zapodzialem. Obecna moja umowa to jest ta 5/12 podpisywana po usunieciu kanalu Love z mozliwoscia migraci miedzy rodzinnym hd a familijnym hd.

 

Jeśli nic nie zrobisz to umowa zostanie przedłużona na kolejne 12 miesięcy, ale jeśli złożysz listownie w CP lub w APS CP wypowiedzenie przynajmniej na jeden okres rozliczeniowy przed zakończeniem obecnego okresu podstawowego to umowa nie przedłuży się na kolejne 12 miesięcy tylko zostanie ostatni lub 2 ostatnie cykle rozliczeniowe przekształcone na czas nieokreślony i obowiązywać Cię będzie stawka abonamentu na czas nieokreślony (wyższa stawka zgodnie z cennikiem w Twoim PWU).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie. Obecnie mam telewizję Polsatu w Pakiecie familijny. Umowa kończy mi sie 2 stycznia wiec zostało mi 15 dni na złozenie wypowiedzenia (liczą sobie 3 miesieczny okres). I teraz tak. Chce złożyć wypowiedzenie a potem wziąć to samo tylko na inne nazwisko. Głównie chodzi mi o ten 3mc okres wypowiedzenia którego z tego co pamiętam teraz nie ma. Widzę ze ten pakiet (familijny) jest w ofercie na 2 lata i w tym 6mc bez opłat. to są 24 mc w TYM 6 mc bez opłat czy 24 mc +6 mc bez opłat? Różnica pół roku.

Dalej. Oni dają opcję wyboru pakietu i jak nie wybiorę to zostanę z opłatą 49zł. jest jakiś okres w którym należy dokonac tego wyboru? Jeden okres rozliczeniowy czy coś innego i w jakiej formie należy tego dokonać? Listownie czy jak? Na stronie Polsatu nie widzę regulaminu promocji. Widzę regulamin usług ale nie moge dotrzeć do regulaminu promocji. który z tych dokumentów mam do jasnej [beep]y czytać? http://www.cyfrowypolsat.pl/do-pobrania ... cenniki.cp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowa 6/24, tj. 6 mies. za darmo i 18 mies. platnych, nowe propozycje gotowe na 6 miesiecy przed zakonczeniem umowy, czyli mozna miec w sumie 13 mies. platnych i podpisac nowa umowe. deklaracje na pakiet mozesz zlozyc samodzielnie przez konto icok w ostatnim miesiacu gratisowym, najpozniej chyba na 24 godziny przed zakonczeniem okresu, w APS, telefonicznie lub listownie (tutaj chyba 14 dni przed zakonczeniem okresu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi

 

Nie rozumiem? Zrobic cesję z dotychczasowej umowy która jest na dotychczasowego abonenta na innego? Tak można? jeśli tak to chyba mogłoby wyglądać w ten sposób: idę do przedstawiciela i przepisuję umowę na siebie. Mogę od razu dostać tą nową umowę na 24/6 czy też muszę czekać do końca tej umowy? Z tego co jimmyboy napisał wynika że teraz na 6 mc przed kocem umowy można podpisac nową ale nie wiem czy mnie to obowiązuje. jeśli dobrze zrozumiałem to jak podpiszę taką umowę to mam 6 mc bezpłatnych i następnie 13mc płatnych i moge potem podpisać następną umowę na czas określony i przy założeniu ze znów dadzą parę mc bezpłatnych w prezencie mógłbym po prostu skrócić sobie tą 2 letnią umowę do de facto 13 miesiecnej (jeśli chodzi o okresy płatne). Tylko czemu do diaska nie mogę znaleźć regulaminu promocji na stronie. gdzie to jest? Ktos ma linka do tego?

A już zupełnie na marginesie i nie w tym temacie. Do TNK HD trzeba mieć dekoder kupiony od nich czy to karty nieparowane i dowolny HD będzie się nadawał? Trochę cyrkluję jak zejść z kosztów i tak zainteresowałem się tą ofertą ale zastanawiam sie o co chodzi z dekoderem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewna, czy Abonenta można zmienić w Punkcie. Ja załatwiałam sprawę listownie. Wygląda to tak (dla ułatwienia aktualny właściciel to 1, a nowy 2) : 1 pisze pismo do CP, że nowym abonentem jest 2, 1 się podpisuje, załącza ksero dowodu 2. CP odsyła dokumenty, na których musi się podpisać 2 (i chyba 1, ale nie jestem pewna). Pismo odsyła się do CP i Abonent zostanie zmieniony. Wydaje się skomplikowane i długie, ale w moim przypadku zajęło to 2,5 tygodnia. A weź pod uwagę, że jeśli wypowiesz teraz umowę, to musisz czekać 3 miesiące na jej rozwiązanie.

Możesz wziąć teraz umowę przedłużeniową (poczytaj sobie o nich w wątku o ofertach dla stałych Klientów), a później na spokojnie zmienić właściciela dekodera. Możesz też najpierw zmienić abonenta, a później przedłużyć umowę. I niezależnie od tego, czy Abonent się zmienił, możesz podpisywać nową umowę 6 mcy wcześniej tak jak jimmyboy napisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W uzupełnieniu wypowiedzi @Atena dodam, że

w celu przerejestrowania umowy wraz dekoderem jego właściciel powinien przesłać wniosek o zmianę danych Abonenta. Wniosek powinien zawierać: - dane pozwalające na identyfikację (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera) - kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego Abonenta (np. dowód osobisty) - dane korespondencyjne nowego Abonenta. Pismo można przesłać listownie, mailem (w załączniku w formie skanu) na adres kontakt@cyfrowypolsat.pl lub faxem pod nr 22 356 66 77. Po otrzymaniu wniosku Cyfrowy Polsat prześle do dotychczasowego Klienta Porozumienie Dotyczące Przeniesienia Praw i Obowiązków z Umowy Programowej. Jeden egzemplarz własnoręcznie podpisanego Porozumienia należy odesłać na adres Cyfrowego Polsatu. W momencie, gdy Cyfrowy Polsat posiada już wszystkie wymagane dokumenty, rejestracja zmiany Abonenta trwa kilka dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja generalnie nie muszę zmieniać abonenta. CHodzi mi tylko o to aby nie przedłużac umowy ojcu na dotychczasowych warunkach tylko podpisac nową - w tym wypadku na 24mc i w tym 6 miesiecy gratis. Gdybym teraz poszedł do salonu i chciał podpisac taka umowę to czy oni potraktują to jako przedłużenie starej czy jako podpisanie całkiem nowej umowy? Jeśli to bedzie nowa umowa to od kiedy bedzie obowiązywać? Od nowego okresu rozliczeniowego czy od stycznia kiedy kończy mu sie dotychczasowa? Po prostu chcę tak zrobić aby zakończć starą w tym miesiącu i na nowych warunkach podpisać nową umowę. Da się czy muszę wysyłac wypowiedzenie i po 3 mc wziąć nowy zestaw na nowego abonenta? Generalnie zamotany w tym jestem a w salonie facet nie chciał mi nawet dać regulaminu promocji którego jak widać nie ma na stronie www(albo ja nie wiem jak szukać). generalnie to z chęcią pożegnałbym sie z CP jakby było cos konkurencyjnego ale nic ciekawego na rynku nie widzę.

Po prostu ja mam teraz umowę na takich warunkach że mam okres wypowiedzenia a 3mc w przypadku umowy na czas określony i automatyczne przedłużenie o rok jeśli nic do nich nie wyślę. W nowych umowach już nie ma tego automatycznego przedłużenia tylko przyechodzi umowa na czas nieokreślony chyba i cena jest bez bonusa promocyjnego jak się domyślam. Z tego co wyzej napisano wnioskuję też że można nową umowę podpisac na 6mc przed końcem obecnej ale przypuszczam że zapewne na wyższe abonamenty tylko a nie na ten sam. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie sobie komplikujesz życie. Idź do APS-u (tam nie zawsze łatwo będzie ugrać dla obecnych abonentów oferty z gratisem) lub dzwonisz do CP (do Działu Utrzymania Klienta - telefon znajdziesz w dziale FAQ) i bez wymiany dekodera dostajesz 8 miesięcy gratis przy 29 lub 5 miesięcy gratis przy 15 miesięcznej umowie. Jeśli chcesz nowy dekoder to gratis dostaniesz odpowiednio 6 lub 3 miesiące gratis. Poczytaj wątek o ofertach dla obecnych abonentów i zobacz co ludzie są w stanie utargować na kilka miesięcy do końca umowy. I raczej w tamtym wątku dopytuj co i kiedy możesz ugrać. A jak już coś satysfakcjonującego ugrasz to możesz się też w tamtym wątku pochwalić. ;)

Przedłużając obecnie umowę już będziesz miał zapis o zmianie umowy w umowę na czas nieokreślony po okresie podstawowym. W CP obowiązują dwie stawki abonamentu - na czas określony (ta, którą obecnie opłacasz i nie jest to stawka promocyjna tylko regularna) i na czas nieokreślony - wyższa również regularna zawsze podana w cennikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużając obecnie umowę już będziesz miał zapis o zmianie umowy w umowę na czas nieokreślony po okresie podstawowym.

Kontaktowałem sie z CP i powiedzieli mi że obecną umowę moga mi przedłużyć ale znów z tym 3 mc okresem wypowiedzenia. Na razie wysłałem wypowiedzenie. Powinni zadzwonic to pogadamy a jek nie to rzeczywiscie pójde do PS i wezmę chyba 15/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Wziąłem dziś w programie "SmartDom - Super oferta" (drugi za połówkę, trzeci za złotówkę)....

 

- trzecią usługę - telewizję CP, z pakietem FamilijnyMaxHD +Sport +Film + Cinemax, w cenie 59,90zł.

 

Chciałem wziąć to przez stronę Polsatu, wczytywałem się w oferty tam, ale promocja "super oferta" kończy się w ten poniedziałek 22go, sam czekam jeszcze na internet plusa ze sklepu internetowego (druga usługa tzw za połówkę), więc postanowiłem podpisać umowę jednak w APSie, na wszelki wypadek mając sprzęt i umowę od razu, nie na odległość.

By potem nie było, że z jakiegoś tam powodu nie zaliczą mi tej umowy do tej promocji i będę płacił za nią 59,90 bez zniżki 49zł....

 

I teraz do rzeczy..

W sklepie internetowym umowa jest na 24 miesiące z czego 6 miesięcy jest w gratisie.

W APSie specjalnie dla pewności na początku pytałem się Pani o różnice w umowach, czy różnicą jest tylko liczba gratisowych miesięcy (w APSie są 4 miesiące zamiast 6),

 

Pani sprzedawca coś tam zamruczała i powiedziała że tak.

Zaczęło się to całe podpisywanie, grzebanie w komputerze, wydawanie sprzętu i już prawie koniec, Pani wszystko sprawdza, mam już iść, ale jeszcze jakiś podpis gdzieś pominąłęm i wtedy się zapytałem, o długość umowy że jest 24 czyż nie, tak jakoś pod koniec...

 

Wtedy Pani mówi z uśmiechem, że nie że na 29 miesięcy...

A pytałem się na początku czy różnica to tylko gratis...

Pani poinformowała mnie, że w APSie jest na 29, na 24 jest tylko przez stronę www i że tylko tam są takie przywileje.

Zachowała się trochę nie w porządku, ale zostałem przy tej umowie, bo traktuję ją jako bonus do pozostałych umów.

Nie mniej jednak niesmak pozostał.

 

Pytanie - czy to prawda, że nie ma innego czasu trwania umowy podczas podpisywania jej w punkcie stacjonarnym, dla nowego klienta oczywiście?

Chciałbym tylko wiedzieć czy to prawda, czy też tutaj Pani mnie okłamała żeby mieć już mnie "z głowy"..

 

Na stronie CP nie mogę nigdzie tego znaleźć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferty ze strony www CP są również dostępne w APS-ach:

viewtopic.php?f=7&t=432&start=2820#p990023

viewtopic.php?f=7&t=432&start=2745#p977665

viewtopic.php?f=7&t=432&start=2700#p970717

Choć ja tego nie potrafię zrozumieć, że w wielu APS-ach zapierają się, że oferty ze strony www tylko na stronie www, chociaż teraz należy wyrabiać plany ilościowe "nowych umów" w ofercie smartDOM właśnie. Wyższa prowizja z umowy 29 miesięcy/4 miesiące gratis nie zrekompensuje premii za realizację planu ilościowego w razie braku realizacji tego planu. :D Ale to już nie mój problem. Odpowiadając na Twoje pytanie - tak, zostałeś wyrolowany w APS-ie. Możesz próbować pisać do CP i może uda Ci się anulować tą umowę podpisaną w wyniku błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swojadroga:

dziękuję, tak czułem że jednak coś było na rzeczy.

Cóż nie będę się już odwoływał, bo promocja "Superoferty" jest do poniedziałku, więc nie ma już na to czasu.

I tak jestem zadowolony że mając telefon w Plusie, będę płacił te ok 11 zł za telewizję, oraz miał internet powerLTE za 30zł.

Szkoda że wcześniej nie zaglądnąłem tutaj i nie spytałem się o to wcześniej, wówczas miałbym argument i wyegzekwowałbym taką umowę a nie tą dłuższą.

Tak czy inaczej trochę to nieuczciwe mimo wszystko, że naciąga się wszystkich z ulicy na te dłuższe umowy, bez przedstawienia możliwości zawarcia innych umów.

 

Jeszcze raz dziękuję za oświecenie mnie w tej kwesti :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też po wysłaniu rezygnacji z usług Polsatu zgodnie z terminem (3 miesiące, na koniec umowy) otrzymaliście pismo, że to grozi naliczeniem kary i lepiej żebym tę dyspozycję wycofał w ciagu 14 dni? :woot:

Ponieważ myślałem, że może źle moje pismo zinterpretowali, napisałem prośbę o wyjaśnienie dlaczego w takiej formie otrzymałem odpowiedź i dostałem maila z informacją, że wszystko jest ok i umowa rozwiązana będzie zgodnie z moją dyspozycją czyli z końcem jej trwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie należałoby odpowiedzieć na to pytanie "tak", ale musisz mieć w umowie zapis o przedłużeniu umowy na okres dodatkowy, a z tego co mi wiadomo to w Plusie "rolowania" nie było i nie ma, w CP dla nowych umów od 27 marca 2014 a dla przedłużeń od 3 kwietnia 2014 nie ma zapisu o "rolowaniu". Zatem jeśli nic nie zrobisz i nie masz zapisu o przedłużeniu umowy na kolejny okres dodatkowy, to rabaty Ci się nadal naliczą, ale już od stawek na czas nieokreślony (wyższych), które w Plusie i przy obecnie popularnym pakiecie Familijnym Max HD ze Sportem, Filmem i Cinemaxem są dużo wyższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe pytanko mam i będę wdzięczny za odpowiedź. Przypuśćmy że mam umowę z cp do końca roku i posiadam dekoder MPEG-2, czy chcąc przedłużyć umowę(aneks) muszę zgodzić się na wymianę dekodera na MPEG-4?

Nie mam tu na myśli osób które nie myślą o wygasającej umowie która samoistnie się roluje.

Mam na myśli sytuacje kiedy albo z mojej inicjatywy albo z inicjatywy DUK proponuje mi się przedłużenie umowy ale tylko jeśli wymienię dekoder na MPEG-4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe pytanko mam i będę wdzięczny za odpowiedź. Przypuśćmy że mam umowę z cp do końca roku i posiadam dekoder MPEG-2, czy chcąc przedłużyć umowę(aneks) muszę zgodzić się na wymianę dekodera na MPEG-4?

Nie mam tu na myśli osób które nie myślą o wygasającej umowie która samoistnie się roluje.

Mam na myśli sytuacje kiedy albo z mojej inicjatywy albo z inicjatywy DUK proponuje mi się przedłużenie umowy ale tylko jeśli wymienię dekoder na MPEG-4.

Wymiana dekodera to twój problem. Skończy się na tym, że ci to przypomną, że zaproszą do wymiany ale bez żadnych fajerwerków. Informując, co ewentualnie stracisz odstępując od tego zamiaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...