Skocz do zawartości

Cyfrowy Polsat – Internet


Rekomendowane odpowiedzi

Jak to u was wygląda? Bo narazie u mnie wygląda to tak

Okres rozliczeniowy: 30.08.2014 - 21.09.2014

Abonament za okres: 30.08.2014 - 21.10.2014

Saldo bieżące

Opłata abonamentowa: Abonament 1,57 zł

Opłata abonamentowa: Pakiet Power LTE 25 GB 102,82 zł

Aktywacja: Opłata za usługę aktywacji numeru 29,00 zł

Suma: 133,39 zł

 

Skąd takie sumy? Powinno być 29 zł za aktywację + 29,95 za Internet więc sumarycznie powinno być 58,95 - zniżka za niepełny okres rozliczeniowy. Więc co to ma być ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam taki sam okres rozliczeniowy i u mnie jest tak:

 

Opłata abonamentowa:

Abonament 1,52 zł

Opłata abonamentowa:

Pakiet Power LTE 25 GB 116,42 zł

Aktywacja:

Opłata za usługę aktywacji numeru 29,00 zł

Rata: Sprzęt 60,01 zł

 

suma: 206,95 zł

 

co to jest "opłata abonamentowa: Abonament 1,52 zł"?

 

W APS usłyszałem że pierwszy rachunek mam mieć ok 150zł (aktywacja, rata i normalny abonament).

 

Czyli w sumie dodając rachunek z plusa 109zl muszę zapłacić 315zł :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do nich wiadomość do ICOK co to ma być :) Zobaczymy co odpiszą, zresztą na szczęście mam wszystko nagrane w razie problemów.

W moim wypadku powinno być 58,95, no chyba ze rabat przyznają od drugiego okresu rozliczeniowego więc byłoby to 88,95 a nie 133 zł, skąd im się to wzięło to nie mam pojęcia.

U ciebie jest jeszcze rata za sprzęt który u nich brałeś, a ta opłata abonamentowa to na mój rozum to opłata za elektroniczną fakturę, ale powinno być 0,90 groszy.

 

 

Ale ty za Pakiet Power LTE 25 GB masz 116,42 zł a pownienieś mieć albo 29,95 lub w najgorszym wypadku 59,95 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy co odpiszą ;p

 

Wygląda to chyba tak:

Abonament za okres: 30.08.2014 - 21.10.2014 więc za niepełny okres od 30.09 do 21.09 co około 57zł abo nie wliczając zniżki za pierwszy miesiąc. Ale za okres od 22.09 do 21.10 znowu mam policzone 59zł, czyli znowu bez promocji 50% i to wtedy wychodzi ok 116zł plus aktywacja 29zł i do tego rata za sprzęt 60zł według harmonogramu płatna do 13.10. Wychodzi ok 206zł ;p Nie wiem tylko czemu za drugi okres rozliczeniowy mam płacić znowu 59zł. Chyba że to traktują jako jeden duży od 30.08 do 21.10. Mam nadzieję że w plusie jakos uda się pozbyć tej pełnej opłaty za 1 miesiąc 49zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak pięknie mają opisane (Rabat zostanie uruchomiony najczęściej od pierwszego pełnego cyklu rozliczeniowego, jednak w niektórych przypadkach może to nastąpić od drugiego pełnego cyklu.)

Będę walczył żeby rabat był od 1 okresu rozliczeniowego :)

Ach nie spojrzałem że abonament policzyli do października, faktycznie licząc niby się zgadza tak jak piszesz, ale drugi okres rozliczeniowy także u mnie jest 100% płatny.

Niestety opłaty aktywacyjnej tak jak za internet 29 zł, tak i za telefon 49 zł nie pozbędziesz się. Ona musi być i tyle. Jedynie co to można składać reklamacje żeby zniżki były naliczane od pierwszego okresu rozliczeniowego. Chociaż nawet jak od drugiego to w ogólnym rozrachunku się opłaca ale jak piszą że najczęściej od pierwszego to dlaczego ja mam mieć od drugiego? hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wczoraj zadzwonił do mnie konsultant z CP w sprawie przedłużenia umowy na Internet. Oferta jaką proponował nie była satysfakcjonująca, dlatego zaproponował aby obecną umowę zerwać a podpisać nową (50% abonamentu za drugi produkt).

 

W dniu dzisiejszym moja obecna umowa na internet zakończyła Okres Podstawowy i przekształciła się w umowę na czas nieokreślony.

 

Czy wypowiadając umowę na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego będę musiał płacić jakąś karę umowną? (w jakiej wysokości?)

Jak sformułować takie wypowiedzenie umowy (Okres dodatkowy, na czas nieokreślony)?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jeżeli twoja umowa przekształciła się na czas nieokreślony to spokojnie możesz wypowiedzieć umowę na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego bez płacenia kar umownych.

Żeby załapać się na 50% bonus i na 3 produkt za 1 zł masz czas do 22 września chyba że przedłużą promocję.

Napisz iż wypowiadasz umowę z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego. Więc jak masz okres rozliczeniowy np 20-go to z tym dniem umowa wygaśnie, a ty masz wtedy chyba miesiąc na zwrócenie sprzętu itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, tak właśnie planowałem zrobić. Zobaczymy czy CP sie do czegoś nie przyczepi :)

 

Ta umowa na drugi produkt już została przeze mnie zamówiona przy rozmowie z konsultantem. Teraz czekam tylko na kuriera.

Na szczęście zaproponował również 3 miesiące za darmo, więc w razie problemów nie będę musiał płacić 2 abonamentów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Analizując ich wyliczenia faktycznie wygląda to nie za ciekawie.

Okres rozliczeniowy: 30.08.2014 - 21.09.2014

Abonament za okres: 30.08.2014 - 21.10.2014

Opłata abonamentowa: Abonament 1,57 zł

Opłata abonamentowa: Pakiet Power LTE 25 GB 102,82 zł

Aktywacja: Opłata za usługę aktywacji numeru 29,00 zł

Suma: 133,39 zł za okres od 30.08.2014 do 21.10.2014

Rozbijając to na miesiąc niepełny 30.08.2014 do 21.09.2014

Abonament efaktura - 0,67 zł

Pakiet Power LTE - 43,82 zł - płatne 100% ceny a miało być 50%

Aktywacja karty 29 zł

 

Następny miesiąc od 21.09.2014 do 21.010.2014

Abonament efaktura - 0,90 zł

Pakiet Power LTE - 59 zł - znowu płatne 100% a miało być 50% ceny

Jest 133,39 zł a powinno być 81, 48 zł

 

Dalej cisza. Wy dzwoniliście z reklamacjami czy pisaliście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technicznie podchodząc, to reklamację możesz składać na co tylko zechcesz - i być może nawet coś ugrasz, zależnie od humoru osoby obsługującej zgłoszenie. Ten zapis o włączeniu promocji "kiedy się uda, ale nie później niż" jest idiotyczny.

 

Natomiast tak ściśle regulaminowo, to nie masz o co się pieklić. W regulaminie jest napisane, że zniżki naliczane są najpóźniej od drugiego PEŁNEGO okresu rozliczeniowego. Czyli pierwszy pełny miesiąc i ten "kawałek" od aktywacji do dnia rozliczeniówki, mogą być pełnopłatne.

 

A potencjalnym klientom proponuję wybierać oferty z bezpłatnym pierwszym miesiącem, wtedy problem rozwiązuje się sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko już wiem, zostałem wprowadzony w błąd w punkcie AP cyfrowego polsatu, okazało się iż mam telewizję Familijny HD + pakiet Max HD i moja kwota zaobowiązania wynosi nie 49,90 zł tylko 39,90. Dalej już poszło szybko, bez problemu uzyskałem internet z rabatem na 50% i telefon za 1 zł, nikt niczego nie sprawdził i nie powiedział mi że jednak nie będzie zniżek ani na internet ani na telefon. Wszystko ładnie, pięknie i miło, aż do dzisiaj. Dzisiaj zostałem z wielkim problemem co mam dalej zrobić, i jak to załatwić.

http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... &start=510

Tutaj wszystko szczegółowo opisałem. Miłego czytania, i nie wierzcie nikomu tylko sobie, nagrywajcie rozmowy. Jeżeli sprawa się nie wyjaśni to będę pisał skargę do UIKOK bo tylko to mi pozostanie. Miało być tak pięknie a wyszło jak wyszło.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to pojechali.... tylko ciekawe czemu miałeś w ICOK napisane przy necie że "Kontrakt połączony w ramach smartDOM: Superoferta z rabatem ". Mają tam niezły [beep]. Mamy podobną sytuację tyle że moje zobowiązanie na telewizję to 74,90 zł. Byłem w APS i tam mi potwierdzono że na umowie nic o zniżce nie będzie pisać, a w naszym wypadku tańszy abonament będziemy płacić w 3 okresie rozliczeniowym (w regulaminie pisze że najpóźniej 2 PEŁNY okres rozliczeniowy). Zastanawiam się czy pisać reklamację czy nie, bo jakby nie patrzyć wszystko odbyło się zgodnie z regulaminem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak napisane, ale rabat który mnie w tym momencie obowiązywał to tylko 10 zł a nie 50%. Musiałem zrobić tak:

Podpisać umowę w COK (tylko w COK)na kwotę zobowiązania 59,90 zł (9 miesięcy 49, reszta 59), płaciłem 39,90 + 10 zł za pakiet max Hd, czyli razem 49, więc i tak żeby załapać się na promocję musiałbym podnieść zobowiązanie do 59 zł :) śmieszne i dla mnie nie bardzo zrozumiałe, ale okazuje się że tak to musi wyglądać. Internet dzisiaj zwróciłem, podpisałem nową umowę na TV CP za 59 zł, teraz mogę dobrać internet w kwocie 59,90 z obniżką 50% czyli 29,95, najgorzej się martwię z telefonem gdyż abonament podpisywałem w salonie plusa. Muszę pisać reklamację. Pozdrawiam. Trzeba uważać bo pracują też i niekompetentne osoby i wtedy mamy problem. Gdybym wiedział od razu to bym nie miał tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doradźcie mi proszę jaki zestaw modem + router wziąć w ofercie Internet LTE 20 GB?

 

Odświeżam pytanie licząc, że ktoś mi podpowie jakiego dokonać wyboru. Myślałem nad zestawem modem Huawei (E3276, E3272 lub E3372) w połączeniu z routerem D-Link DWR-116 lub zamiast tego zestawu router mobilny Huawei E5372 lub E5373. Który wybór będzie najlepszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...