Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Postanowiłem założyć nowy wątek, ponieważ zauważyłem iż temat przedłużenia umowy jest bardzo popularny i opisywany w dziale "Promocje" , a przez to w/w dział staje się trudnym do czytania. Mam nadzieję , że wątek nie zostanie usunięty , a wszelkie oferty związane z przedłużeniem będą opisywane w tym wątku.

 

A zatem zapewne części z Was skończyła się dotychczasowa umowa lub wkrótce się skończy, w związku proszę opisywać co platforma proponuje takim osobom za przedłużenie umowy i czy można negocjować z nimi nowe warunki.

 

Ja przedłużyłem umowę na 18 miesięcy w grudniu 2009r. na następujących warunkach:

 

Pakiet Komfortowy : 49,90zł - przez 18 miesięcy

Paczka Canal+ : gratis przez 18 miesięcy

Paczka Filmbox (razem z Filmbox HD) : gratis przez 18 miesięcy

Paczka HBO : 5 miesięcy gratis

Wynajem dekodera HD (bez PVR) : gratis przez 18 miesięcy

5xHD i kanały premium HD : gratis przez 18 miesięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Włączę się do dyskusji na temat przedłużania umów - już 3 razy do mnie dzwonili, ale za każdym razem oferowali tak beznadziejne warunki, że normalnie nie chciało mi się z nimi rozmawiać. Mianowicie oferowali identyczne warunki jak dla nowych klientów, heh prawde mówiąc jest to żałosne. Nie wiem, poczekam jeszcze kilka dni i zobaczymy co się zdarzy, jeśli nie dadzą dobrych warunków to po prostu zrezygnuję. AHA mam wielką prośbę do szanownych forumowiczów, którzy podpisali już aneksy na korzystnych warunkach - czy moglibyście przesłać mi skany swoich aneksów?? Chciałbym zobaczyć na własne oczy czy takie warunki są możliwe do wynegocjowania. Ślijcie na wepses@wp.pl. Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta świąteczna się już skończyła, więc warunki dla osób które przedłużają umowę nie będą już wcale takie rewelacyjne. Z moich obserwacji wychodzi na to, że proponowane oferty dla stałych abonentów są bardzo podobne do ofert, które są aktualnie proponowane dla nowych w promocji. Cyfra nie bez powodu proponowała najlepsze warunki na 18 miesięcy. Umowa będzie się kończyć w połowie roku , a wiadomo , że wtedy są najgorsze promocje u każdego. Wtedy wiele osób będzie przedłużać na gorszych warunkach , aby nie zostać całkowicie bez telewizji, a o to właśnie chodzi Cyfrze. Podsumowując - najlepiej przedłużać w listopadzie lub grudniu umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta świąteczna się już skończyła, więc warunki dla osób które przedłużają umowę nie będą już wcale takie rewelacyjne. Z moich obserwacji wychodzi na to, że proponowane oferty dla stałych abonentów są bardzo podobne do ofert, które są aktualnie proponowane dla nowych w promocji. Cyfra nie bez powodu proponowała najlepsze warunki na 18 miesięcy. Umowa będzie się kończyć w połowie roku , a wiadomo , że wtedy są najgorsze promocje u każdego. Wtedy wiele osób będzie przedłużać na gorszych warunkach , aby nie zostać całkowicie bez telewizji, a o to właśnie chodzi Cyfrze. Podsumowując - najlepiej przedłużać w listopadzie lub grudniu umowy

Zapewne będe miał podobną sytuacje,ale jak zaoferują mi coś zaco będe miał dużo więcej płacić niż obene 42zł.to na pewno zrezygnuje.Ale to mnie czeka dopiero w połowie przyszłego roku ;) Tak kiedyś postanowiłem,że za telewizje niezapłace więcej jak 50 zł.I się tego trzymam,a jak zaoferowali mi ciekawą oferte teraz to niemysle o gorszej pod koniec umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi oferowali właściwie to samo, co dla nowych, z tymże zamawiając przez internet mam jeszcze 1 miesiąc dodatkowo rabatu. Niestety konsultant powiedział, że on nie może mi tego zaoferować, co jest dla mnie paranoją, lecz cóż, tak bywa w tym kraju nie tylko w telewizji cyfrowej, ale i w innych dziedzinach życia. Ja chyba poczekam na promocję Wielkanocną, choć od biedy, teraz też nie jest tak źle, skoro komfortowy wyniósłby mnie średnio 59,05zł/miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne będe miał podobną sytuacje,ale jak zaoferują mi coś zaco będe miał dużo więcej płacić niż obene 42zł.to na pewno zrezygnuje.Ale to mnie czeka dopiero w połowie przyszłego roku ;) Tak kiedyś postanowiłem,że za telewizje niezapłace więcej jak 50 zł.I się tego trzymam,a jak zaoferowali mi ciekawą oferte teraz to niemysle o gorszej pod koniec umowy.

 

No ja też wziąłem na 18 miesięcy i jeżeli warunki będą słabe to też zrezygnuje. Odpalę dekoder Polsatu, który mi pozostał i przeczekam te 6 miesięcy do świąt na pakiecie familijnym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zaproponowali mi dokładnie to samo co dla nowych klientów, a nawet mniej bo: umowa na 18 miesięcy, pakiet podstawowy za 25,74 przez 9 miesięcy no i canal+ za 9,90 i to wszystko (nie wspomnieli nawet o zniżce na HBO). Najbardziej rozbawił mnie fakt, iż pani konsultantka przyznała, że "lepiej dbamy o nowych klientów" więc pozostawię to bez komentarza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda od 31 grudnia 1999 roku mam umowe z cyfrą / przedtem canal analogowy/ i nigdy do mnie nie dzwonili, zebrałem z 1000 zlotych plusów , miałem 2 listy aby je na coś zamienić / nie skorzystałem/ ale nie zamierzam jej rozwiązać .Bolało mnie tylko jak była ta akcja z peugotami -tam wygrywali ludzie co mieli cyfre 2 miesiące./akcja na 5 lecie chyba - ja już miałem z analogowym 10 chyba/ Na 10 lecie dostałem canal + przez 10 miesiecy gratis /- 29 zl z faktury/Może kiedyś docieniom pierwszych , wiernych klientow / miałem nr 11w analogowym/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując:

Oferty utrzymaniowe budowane są na bazie ofert promocyjnych dla nowych abonentów. Teraz abonent będzie mógł podpisać aneks na warunkach zbliżonych lub takich samych, jakie otrzymują nowi abonenci

Na warunkach zbliżonych, to i owszem, ale na takich samych to już niestety nie. W Cyfrze+ jak narazie przyjmują taką dewizę, że stary abonent jest gorszy niż nowy. Nie interesuje ich to, że przez 10lat jesteś u nich i płaciłeś często więcej, niż było trzeba, bo nie korzystałeś z promocji, to się tam nie liczy, nie dostaniesz z tego względu lepszego rabatu niż nowy, którego za rok może już tu nie być. To jest jedyne moje poważne zastrzeżenie do Cyfry+. Starych abonentów powinno się wynagradzać, że są lojalni przez długi okres. Reasumując, ja jako wieloletni abonent Cyfry+ oczekuję, że przedłużając umowę usłyszę: "Panie Marcinie, w tej chwili mamy promocję i pakiet taki a taki dla nowych klientów kosztuje np 60zł, ale ze względu, że jest Pan z Nami tyle lat, to dla Pana ten sam pakiet jest po 55zł." Dziękuję i gra muzyka. Jeśli natomiast konsultant mówi mi, że nie może mi zaoferować tego samego, co uzyska nowy abonent, to coś jest tu nie tak. Więc muszę poczekać na ofertę Wielkanocną i podpisać umowę, jako "nowy" klient.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę tu wykładał zasad marketingu ale to jest jasne że każda firma bardziej dba o przyciągnięcie nowych klientów niż utrzymanie starych. A obrażanie się na platformy nic nie da. Jeżeli dają nam takie same warunki jak nowym to trzeba się cieszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...