ircios Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Może nasz region pomineli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin c Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Niestety potwierdzam . Problem wystepuje u mnie od soboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 już się bałem , że mi sie pejs rypnął. A to "tylko" zbiorowa awaria . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Jak tam zbiorowa, u mnie chodzą jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr999 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Mam ten sam problem. Pierwszy raz zdarzyło się to podczas meczu Polska Niemcy 2:0, zaraz po rozpoczęciu 2 połowy. Wiem jak to brzmi , ale tak było. W tym dniu sprzęt śmigał już kilka godzin i nagle obraz i dźwięk zaczęły zanikać na kilka sekund. Po kilku minutach ekran zrobił się całkowicie czarny. Pomogło wyłączenie i włączenie dekodera na kilka godzin. Z każdym dniem okres bezawaryjnej pracy dekodera skracał się sukcesywnie. Obecnie obraz wywala się już po kilkunastu minutach. Dodam, że nie mam splitera , rzecz nie zdarza się na dekoderach Fergusona Ariva 120 jak i analogowym Pace c+. Powiem więcej w ciągu 7 dni wymieniałem już naszego Pace 3 razy MASAKRA!!!! Zauważyłem też , że nie ma znaczenia czy w dekoderze jest nowy czy starszy soft. Przećwiczyłem już dwa TV LG i Samsung, wszystkie wejścia HDMI i pięć kabli HDMI !!!! Zauważyłem , że obraz nie zanika na połączeniu SD za pomocą złącza SCART. Problem istnieja tylko na HDMI. Popadłem w paranoje i sprawdziłem całą instalacje antenową i nic. Moim skromnym zdaniem (z zawodu jestem elektromechanikiem ze znajomością elektroniki) problemem są nowe zabezpieczenia na kartach w naszych dekoderach. Sprawdziłem swoją zaczyna się od cyfr 14... . W Sat Kurierze już o tym pisano kilka dni temu, ale w innym kontekście. Myślę , że programiści c+ zapomnieli o tym że nasze dekodery mają wbudowane dwa tunery co jest sprzeczne z nowym kodowaniem (ograniczenie ilości dekodowanych jednorazowo programów na jednej karcie) i wszystko jasne, może Na Ferdku problem nie istnieje. Teraz najlepsze. Pierwsze zgłoszenie powyższego problemu wykonałem telefonicznie już 17.10.2014 OLEWKA. Następne dzisiaj gdzie usłyszałem , że problemu nie ma! A koleś , który ze mną rozmawiał powiedział mi , że mam napisać tutaj: informacje@ncpluspl.com Jak mu powiedziałem , że nie jest to tylko mój wymysł to usłyszałem , że to tylko forum i ludzie różne rzeczy piszą. Odleciałem w tym momencie Tak więc proszę wszystkich zainteresowanych o pisanie na powyższą skrzynkę może ktoś się ocknie. Proszę też podać jakich marek i modeli TV używacie, może nie być to bez znaczenia. (wyłączenie SIMPLINK w moim LG LB550 nic nie pomogło.) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 A ja myślę że to nowy soft miesza w tych Pejsach i nic nie ma wspólnego z nowymi zabezpieczeniami na kartach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr999 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Proszę pisać na ten adres : http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Podałem wcześniej link, ale albo coś pokręciłem , albo to kolejna ściema konsultantów nc pence. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr999 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Pisałem przecież , że w obecnym egzemplarzu Pace mam poprzedni soft i dzieje się dokładnie to samo co na poprzednich dwóch dekoderach gdzie dokonałem aktualizacji softu. Wszystko na przestrzeni kilkunastu dni. W tym okresie rozpoczęto właśnie próby z kartami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Ok ok. Zobaczymy co będzie się działo za parę dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Panowie jak tylko cos sie zacznie dziać z obrazem od razu zgłaszać awarie , panowie to nie awaria dekoderów tylko nc+ miesza z nowymi zabezpieczeniami na kartach i sobie z nas zrobili króliki doświadczalne pewnie testują na wybranych losowo abonentach i tyle w tym temacie , zgłaszać , dzwonić , pisać i nie dać sie zwieść że to wina dekoderów , cyfra + kiedyś robiła ten sam manewr było tyle zgłoszeń że odstąpili od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alek710 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Znikający obraz i ciemność występuje także u mnie. Objawy dokładnie takie same jak u poprzedników. Jakaś zbiorowa awaria??? Problem u mnie wystąpił już około soboty. Dziwna sprawa. Ja również mam tego typu problemy. W poniedziałek i we wtorek były, dziś jeszcze nie sprawdzałem. Zacięcia występują jak mi się wydaje gdy w trakcie oglądania programu nagrywam inny. Splitera nie mam. Sprawa softu to nie jest, w obu tunerach posiadam jeszcze 154. Nie wiem czy na drugim deku też jest ten problem bo tam jest tylko jeden kabel a dzieciak problemów mi nie zgłaszał, a na pewno nie nagrywał nic podczas oglądania, więc powinno być na nim OK. Reklamacja poleciała przez formularz kontaktowy bo nie wiem czy jeszcze mail informacje@cyfraplus.com.pl działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chart Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Wczoraj (wtorek) dzwoniłem do nc+ i zgłaszałem ten problem z HDMI. Konsultant radził zrobić ustawienia fabryczne i chyba pomogło, bo wczoraj oglądałem kilka godzin mecze LM i nic się nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr999 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 W moim przypadku przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie dało. Od wczoraj mam nowy problem - mam fajny komunikat " UPRAWNIENIA DO ODBIORU WYGASŁY" Konsultanci po raz kolejny odsyłają mnie do salonu w celu wymiany sprzętu. Po raz czwarty! Może tym razem coś to pomoże. Tylko kto mi zwróci za bezsensownie wypalone paliwo w aucie i stracony czas?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 U mnie po dwóch dniach zanikający obraz i dźwięk już nie występuje, wszystko działa jak należy. A nie przywracałem fabrycznych ani nic. Jedynie napisałem zgłoszenie, na które (trzecie z rzędu od przedłużenia umowy!) nie dostałem żadnej odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barongrze Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Witam U mnie od wczoraj pojawiły się problemy z zanikającym obrazem i dźwiękiem. Pojawia się to tylko na kanałach Kanał plus. przełączenie kanału i powrót powoduje włączenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Na wybranych kanałach (C+ i którs z TVN'ów) ITI Neovison m.in. sprawdza sobie kto z nadawców mniejszych kablówek przypadkiem nie dobrabia sobie na boku. poczekaj do poniedziałku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Witam, Mam następujący problem z pacem 500, gdy włączam go do zasilenia dioda non stop miga takim cienkim światełkiem bez przerwy na czerwono. Tuner nie reaguje na pilota (nie można go uruchomić). Dopiero, kiedy odłączę główny przewód od dekodera z tyłu obudowy to za którymś razem tuner odpali. PS: Nie było mnie miesiąc w domu, ponieważ byłem na leczeniu z NFZ. Telewizor i tuner był praktycznie nie używany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Pewnie soft pobiera. zostaw na około 30 minut sam się uruchomi jak pobierze nowe oprogramowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Tyle, że powinien komunikat się wyświetlić przed pobraniem, i trzeba ok wcisnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 @kauj - to raczej nie jest sprawa softu, bo gdy pobiera oprogramowanie to dioda miga w jednostajnym tempie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chart Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Już się chwaliłem, że problem zaniku obrazu na C+ znikł po ustawieniach fabrycznych , ale niestety dzisiaj znowu to samo, Czarny ekran i trzeba zmienić kanał!! Denerwujące!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Powiem ci ze od kiedy przejeli cyfre tak namieszali i mieszaja ze teraz sporo osob ma problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppyrek Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 A jak mam swojego Pejsa, a nie dzierżawionego to też pisać zgłoszenie? Ostatnio nie da się nic oglądać TVN Turbo, C+ (wszystkie) wieszają się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Pewnie ze pisac i zglaszac tylko nie chwalic sie ze masz swojego ze wzzystko bylo dobrze a teraz nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppyrek Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Zgłosiłem zobaczymy co odpiszą. Edit: Po jakim czasie można spodziewać się jakiejś odpowiedzi? Edit2: Wczoraj wieczorem przywróciłem ustawienia fabryczne i o dziwo przez cały wieczór żadnej przyciny. Tylko źle zrobiłem bo mogłem najpierw przed resetem pooglądać, bo może to mail na to wpłynął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.