Skocz do zawartości

Telewizory ze Smart TV - działanie aplikacji.


kacper0058
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i zapraszam do dyskusji na temat działania aplikacji na SmartTV w waszych telewizorach. Zapewne tak samo jak wielu z Was , także i ja skusiłem się na taki telewizor (LG42LV5500 , model z 2011r). Po kilku latach jego użytkowania mogę śmiało stwierdzić że producenci tego telewizora delikatnie mówiąc olewają uwagi użytkowników w temacie wadliwego działania aplikacji np. Ipli. W TV który użytkuję występują problemy z tą aplikacją (na początku działała dobrze). Podczas odtwarzania obojętnie jakiego materiału nagle zostaje przerwane i wyskakuje komunikat "przetwarzanie materiału nie może być zrealizowane, proszę spróbować póżniej". Takich problemów nie ma na innych aplikacjach np. YouTube czy VodOnet. W telewizorze wgrane mam najnowsze oprogramowanie, internet podłączony kablem (PING 26 ms, pobieranie 10,56 Mb/s, wysyłanie 1,10 Mb/s). Najśmieszniejsze jest to że na stronie TV LG ze Smart TV jest zapewnienie o bezproblemowym działaniu Smart TV , które tak naprawdę ma się nijak do rzeczywistości. Problem ten zgłaszałem także do pomocy Ipli - odpisali poprosili o dokładniejszy opis problemu i na tym jak na razie się skończyło. Chcąc teraz wykupić jakiś pakiet oferowany przez IPLA to jest czysta ruletka - będzie działać czy nie. Na wyrzucanie pieniędzy w błoto w obecnej chwili mnie nie stać, więc wstrzymuje się od jakichkolwiek zakupów na tej aplikacji.

Może podzielicie się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi opisanego wyżej problemu. Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem do Ipli i dostałem dwie odpowiedzi.

1.Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Wkrótce na nią odpowiemy.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z aplikacja ipla znajdują się na stronie http://www.ipla.pl/Ipla__Pomoc,2225/index.html

Pozdrawiamy,

Zespół ipla

2. Witamy

Prosimy o informację czy problem wciąż występuje.

Jeżeli tak prosimy o informację czy pojawia się jakiś dodatkowy identyfikator błędu składający się z cyfr i liter.

> m........@go2.pl

> Problemy techniczne

> Witam.

> Mam TV LG42LV5500 ze Smart TV i zauważyłem że Ipla szwankuje. otóż po wybraniu jakiegoś materiału filmowego podczas odtwarzania w pewnym momencie zostaje ono przerwane i pojawia się komunikat "przetwarzanie nie może być zrealizowane spróbuj ponownie", albo coś w tym stylu. Trzeba znów od początku wybierać wszystkie okienka i odtwarzanie znów leci od początku, a powinno od miejsca przerwania. Inne aplikacje np. Vod Onet działają bez zarzutu. TV podłączony mam do internetu kablem (PING 26, pobieranie 10,56 Mb/s, wysyłanie 1,09 Mb/s). Chciałem wykupić jakiś pakiet , ale jak to ma tak działać to nie wiem czy warto. Więc moje pytanie czy znany wam jest ten problem ? Może jakieś rady co zrobić aby Ipla działała dobrze.

> Pozdrawiam Marek M........

Zespół IPLA

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

 

pomoc@ipla.pl

www.ipla.tv

Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878

Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy

Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON

670925160 GIOŚ - E0001824WZBW kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w

pełni wpłacony.

Ticket Details

===================

Ticket ID: GEO-124601

Wysłałem do nich ponownie e-maila

> Witam.

> Tak problem dalej występuje. Nie występuje żaden identyfikator składający się z cyfr i liter. Wyskakuje komunikat "Polecenie nie może zostać przetworzone. Proszę spróbować póżniej." Przed chwilą sprawdziłem to na dziale seriale (program Zdrady jak i serial Świat według Kiepskich. Także na filmie z działu film za darmo.)Dziwi mnie takie zachowanie aplikacji Ipla na tym Smart TV w LG 42LV5500. Z innymi aplikacjami np. YouTub, czy Vod Onet gdzie odtwarzane są materiały video jak i filmy ten problem nie występuje.

> Pozdrawiam M. M........

Jeszcze raz witam.

Dziś uruchomiłem aplikację Ipla na swoim tv i znów - dalej nie działa tak jak trzeba tym razem wyskoczył komunikat z błędem w aplikacji 4824db.

Pozdrawiam M. M........

Po tym ostatnim jak na razie cisza ze strony Ipli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kombinowałem ze zmianą DNS i nic nie pomagało. Na jakimś forum czytałem że w takich przypadkach niektórym osobom pomagało przestawienie ustawienia DNS z automatycznego na ręczne, jednak takie ustawienie też nic nie pomogło. Przed chwilą sprawdziłem też DNS podany przez Ciebie i dalej Ipla żle działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do użytkowników Samsungów. Czy Wam też ostatnio (u mnie od wczoraj) pojawił się panel gry w smart hub? Nie wiem po co się pojawił skoro i tak gier nie da się włączyć. Co gorsza tam przeskoczył Need For Speed z karty aplikacje i już nie można w niego grać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...