Skocz do zawartości

Co zamiast kolecji Picturebox?


papaolo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W związku z usunięciem PictureBox, wysłałem wypowiedzenie umowy w którym zaznaczyłem powód. Od wysłania minęło 3 tygodnie, nic się nie odzywali więc sam postanowiłem zadzwonić. Babka mówi, że wypowiedzenie zostało przyjęte i mam umowę do końca grudnia, zapytałem dlaczego aż 3 miesiące to powiedziała, że jak sam rozwiązuje umowę to jest to 3 miesiące i oprócz opłaty za abo mam zapłacić karę za zerwanie umowy!!! Powiedziałem, że to ich wina a ona że było w umowie, że jest możliwe wyłączenie tej opcji 31.08.13, a ja umowę zawierałem w kwietniu br. ona na to, że to nic, informacja była i nie ważne jaki rok. Powiedziała żebym anulował wypowiedzenie umowy( nie mogę tego zrobić telefonicznie, musi być to pismo) oraz żebym złożył reklamacje ale i tak mi jej nie uznają... Koleś z nc+ sam mi zaproponował tą kolekcję, poza tym jak dzwoniłem przed wysłaniem wypowiedzenia do nich to konsultant powiedział, że mam prawo do wypowiedzenia a dziś się dowiedziałem, że nie mam prawa.

 

Co proponujecie w tej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o256re8lz8b0_t.jpg

 

 

 

W skrócie:

Odpowiedź odmowna bez wskazania na JAKĄKOLWIEK PODSTAWĘ PRAWNĄ (zapisy umowy, regulaminu itp.). Liczyłem chociaż, że coś konkretnego napiszą (zawsze jest ten 1% niepewności, że czegoś się człowiek nie dopatrzył), a tu zero merytorycznej odpowiedzi (na którą czekałem prawie równy miesiąc, wiec mogli się postarać).

 

Mając już "odpowiedź" NC+ idę do rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

kz1iqa38wsxd_t.jpg

ll1xdjfc2375_t.jpg

 

 

Tak jak przewidywałem w moim ostatnim poście. NC+ nie przyznało się do winy (po co robić niebezpieczny precedens), ale kierując się moim dobrem postanowiła łaskawie odpuścić mi sporną kwotę dwóch ostatnich abonamentów (218zł).

 

Podobnie jak wcześniej, odpowiedź udzielona Miejskiemu Rzecznikowi Konsumenta jest równie mało rzeczowa. Operator przywołuje kilka faktów historycznych i w żaden sposób nie odnosi się do meritum czyli precyzyjnie postawionych przeze mnie zarzutów (wystąpienie Rzecznika do NC+ podkreślało, że pierwsza odpowiedź nie odnosiła się merytorycznie do zarzutów reklamacyjnych). Brną dalej w argument, który jasno im wyłożyłem, że jest nieprawdziwy (odwołanie do regulaminu, który nie obowiązywał w momencie przedłużania przeze mnie umowy).

 

Taka praktyka się najwidoczniej opłaca: T-mobile, teraz NC+. Czytam też co wyprawia PlusGSM ze swoim PowerLTE. Ludzie też skarżą się, że odpowiedzi na składane reklamacje są bardzo często niemerytoryczne i nastawione na zbycie klienta formułką a'la kopiuj&wklej. Takie utrudnianie życia i zmuszanie abonenta do angażowania choćby Rzecznika Konsumentów w sprawy, które są tak oczywiste powinno kończyć się karami dla operatorów telekomunikacyjnych.

 

Szczególne podziękowania dla Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Lublinie - Pani Lidii Baran-Ćwirta. Rzeczowa, kompetentna a w dodatku niezwykle sympatyczna osoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...